24802
netweters
|
152795
antwoorden
|
20740
vragen
|
Hallo,
Sinds vandaag krijg ik opeens een melding in mijn Samsung mail app dat ik mijn paswoord moet geven om in te loggen, maar als ik het intyp dan zegt hij "inloggen mislukt"
Nog iemand met dit probleem ?
Op 2 verschillende gsm's hetzelfde probleem.
De app heeft geen update gehad sinds februari ofzo, dus daar ligt het niet aan en via telenet webmail kan ik gewoon inloggen met hetzelfde paswoord. Dus ik denk dat telenet misschien iets heeft veranderd aan de server instellingen ofzo ?
Alvast bedankt.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Probleem bij inloggen email app Samsung
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb bij beide gsm's een nieuw account aangemaakt, ditmaal met @telenet.be ipv @Pandora.be en nu werkt het terug.
Waarschijnlijk zal telenet het pandora adres niet meer aanvaarden ofzo, maar ik kan gewoon wel een email sturen naar een pandora.be adres en dat werkt. Dus in feite wel een raar probleem.
Is dus opgelost. Maar waarom het dan inneens niet meer werkt is een raadsel.
Ik denk met het nieuwe systeem dat ze de Pandora e-mail adressen niet meer zullen gebruiken met een bepaalde tijd.
iedereen krijgt nu een Telenet adres.
en de Pandora adressen worden nog veel gebruikt voor s p a m
Maar pandora.be werkt nog wel als ik er een email naar stuur. Misschien gebeurt het afsluiten in fases ofzo.
Bij opvragen mails krijg ik vandaag een popup met de vraag om opnieuw in te loggen bij mijn account, bijkomend een blokje met als titel Tips waarin staat dat ik mijn identiteit moet verifiëren om mijn account te gebruiken.
Is dit wel te vertrouwen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: vraag om opnieuw in te loggen
Klinkt gelijkaardig aan dit topic: https://www.netweters.be/t5/E-mail/Probleem-bij-inloggen-email-app-Samsung/td-p/169056
Gebruik je toevallig ook een Android toestel en log je in met pandora.be ipv telenet.be?
Bedankt voor de link. Hetzelfde probleem: pandora.be extentie en op een Samsung gsm en een ipad.
Maar als ik een nieuwe account moet aanmaken, ben ik dan de huidige mails in de inbox kwijt?
grts
jo
Kan je bij het opnieuw inloggen geen andere gebruikersnaam invoeren?
Als je daar @telenet.be zet ipv pandora; dan zou alles moeten werken.
Daarnaast, je geeft aan dat je het op meerdere apparaten gebruikt; dus ik ga er vanuit dat je IMAP hebt ingesteld. Bij IMAP worden je mails (en de gelezen status) synchroon gehouden tussen je apparaten (in tegenstelling tot het oudere POP3). In dat geval kan je ook gerust je mailaccount opnieuw aanmaken op je Samsung & iPad, ze worden daarna opnieuw gedownload van de Telenet-server
Uw pandora is een doorverwijzing naar telenet. Als Telenet die doorverwijzing niet meer overneemt in het nieuwe systeem dan zal pandora niet meer werken.
Als je inlogt op de je mail dan doe je dat op de imap- of pop3server en de smtpserver. Mails worden verstuurd met de smtpserver. Als voor de mail telenet een dns heeft waarbij pandora en telenet naar hetzelfde ipadres verwijzen, dan zal die mail mooi aankomen. Dat heeft niets te maken met in te loggen.
IIn loggen is een process op de verschillende servers en waarbij je identificatie en wachtwoord gecontroleerd worden. Voor dit proces kan Telenet reeds beslist hebben dat er geen controle meer kan gebeuren met pandora adressen. In een zekere zin komt het gebruik van een pandora adres overeen met het gebruik van een alias (niet technisch, maar wel naar de gebruiker toe).
uw suggestie:
an je bij het opnieuw inloggen geen andere gebruikersnaam invoeren?
Als je daar @telenet.be zet ipv pandora; dan zou alles moeten werken.
werkt niet
grts
jo
@joker ik heb jouw onderwerp samengevoegd met het reeds bestaande onderwerp, zo blijven dezelfde meldingen samen in één thread en kunnen andere leden het ook makkelijker terugvinden.
Net eens gekeken en we zien dat er sinds gisteren namiddag een ticket voor open staat om dit te onderzoeken. Goed om weten: je kan nog altijd gebruik maken van je @pandora e-mailadres via Telenet Webmail, het probleem situeert zich enkel op andere mail programma's. Hopelijk kan het snel opgelost worden!
Hoi,
Hier hetzelfde probleem,op pandora komen er geen berichten niet toe,Via telenet webmail staan ze er wel online.
Heb pandora verander in telenet en la de berichten komen terug binnen zelfs deze met pandora adres.
Denk dat ze pandora stilletjes laten uitdoven.Is trouwens niet het enige probleem wacht al meer dan een maand op mijn nieuwe modem die ze gingen leveren de 6de mei.
Mailen en bellen helpt niks,ze kunnen niks doen(dat is dan de klachtendienst).Service gaat vlug achteruit terwijl de prijzen stijgen.
Ik ben al blij dat ik niet de enige ben met het probleem.
Hopelijk communiceren ze wel wanneer die @Pandora.be niet meer werkt, want op keiveel websites ben ik daarmee geregistreerd.
een nieuwe account aanmaken was de oplossing