Beantwoorden
Dawn
Freshman Weetjesweter
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Sent items synchroniseren niet met iPad/iPhone/Webmail

Wanneer ik een bericht verstuur van op mijn iPad dan zie ik dat niet op mijn iPhone en vice versa. Ook in de Webmail is dit niet zichtbaar. Probleem doet zich nog maar kortelings voor, zou dit kunnen liggen aan de update naar iOS 18.1.1? 
Berichten in inbox komen zowel op iPad, iPhone en webmail binnen zonder probleem. Maar in de verzonden items zie ik het dus enkel op het toestel vanwaar het verstuurd is. Wanneer ik vanuit webmail verstuur, zie ik het bericht op alle toestellen.

Help!

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Sent items synchroniseren niet tussen iPad/iPhone/webma

71 reacties
TS
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Ik werk al langer met Apple en ben jarenlang klant van Telenet zonder ooit problemen te hebben ervaren. 
Ik treed Bisje bij dat ik van Telenet meer verwacht om het probleem uit te klaren en vindt de overschakeling naar een andere mailclient hiervoor geen oplossing.

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Als je reeds contact opgenomen hebt met de klantendienst en niet akkoord bent met het antwoord, dan kan je klacht indienen: Ontevreden? Laat het ons weten | MyTelenet 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Apple is groter en machtiger, dus alle anderen moeten maar naar Apple's pijpen dansen. Is dat plat uitgedrukt uw conclusie?

Als Apple de bestaande normen zou volgen, zou er geen enkel probleem zijn. Maar met Als zijn alle mussen dood of kan je de koe melken achter de stoof (kachel).

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Telenet heeft nooit echt ondersteuning gegeven voor mailclients. Op hun pagina's vind je wel een paar voorbeelden van instellingen voor mailclients, maar voor Telenet is in feite de kous af als de mailservers werken. En ze werken. Ze werken op mijn Android (Thunderbird for Android), mijn Windows (Thunderbird), naar alle waarschijnlijkheid ook onder Linux. Er is nu dus schijnbaar één mailclient (Apple Mail) dat problemen geeft, maar als bepaalde gebruikers per se die defecte mailclient willen blijven gebruiken, dan zie niet goed in waarom dit het probleem van Telenet is.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
TS
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Ik dacht dat hier elke mening met respect zou worden behandeld.

Ik ben een leek en geen professional. Is het zo verkeerd om te wensen dat 2 firma’s samen naar een oplossing zouden zoeken? 

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Er zal niet veel veranderen bij telenet zal er niets meer gebeuren er zijn mensen die dit onderwerp al opgehaald hebben 2 jaar geleden

De oplossing is de webmail van telenet

Voor een oplossing zal je bij de andere partij moeten zijn

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@TS  schreef:

Ik dacht dat hier elke mening met respect zou worden behandeld.

Ik ben een leek en geen professional. Is het zo verkeerd om te wensen dat 2 firma’s samen naar een oplossing zouden zoeken? 

Het probleem doet zich voor met gebruikers van iOS, maar intussen is gebleken dat het met een andere mailclient (bijv. Blue Mail op iPhone/iPad) wél lukt op iOS. Dus het lijkt erop dat de mailclient in kwestie (Apple Mail) het probleem veroorzaakt. Gebruikers van Windows of Android hebben dit probleem schijnbaar niet. Je kan eens testen met Blue Mail of Mozilla Thunderbird. Kijk of het daarmee wél werkt en overtuig jezelf. Als je dat niet wilt doen, ook goed, maar Telenet is niet verantwoordelijk voor wat lijkt op een bug te zijn van een bepaalde mailclient.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Er is helemaal niet verkeerd te wensen dat twee firma's samenwerken.

Er is eveneens niets verkeerd aan om een ander emailclient te gebruiken.

Bisje
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Vandaag ineens terug synchronisatie van mijn mails verstuurd via Telenet en Gmail. Raar ! Geen update gedaan, zowel Ipad ams Iphone immers up to date… zou er dan toch achterliggend actie ondernomen zijn door Telenet/Apple of beiden ?? Wie zal het zeggen… in ieder geval content dat alles terug in orde is 🙋‍♂️

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

We merken de laatste maanden zeer rare dingen op het telenet netwerk

We zullen wel zien

Dawn
Freshman Weetjesweter
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

🥳🥳🥳 inderdaad, bij mij ook terug synchronisatie en ook zonder iOS update. Afwachten maar weer of dit zo blijft bij maandwissel of nieuwe update. Ik hou jullie op de hoogte!

BV-CV
Freshman Weetjesweter
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Laat ons hopen dat het begin mei niet opnieuw opduikt maar dat het dit keer blijvend opgelost is. Fingers crossed 🤞