Beantwoorden
Dirk_H
Freshman Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! WOW, overzichtelijk!

Telenet verdeelt eigen phishing

Is Telenet nu echt niet in staat om phishing zogezegd van Telenet van zijn mailsysteem weg te filteren? Ik vind dit straf. Bericht komt van volgend mailadres, zogezegd “noreply” maar in feite [e-mailadres verwijderd] 

Dirk_H_0-1782159229919.png

Inhoud gewijzigd door Christof (mod) | Reden: mailadres zichtbaar

2 reacties
ChristofM
Expert Moderator
Jij alziend oog. ;-) Champagne, lezer van het jaar! Waar zijn die handjes? De race is begonnen!

@Dirk_H We hebben het e-mailadres in jouw post moeten verwijderen. Dit is niet toegestaan om volledige mailadressen weer te geven.

Ook raad ik aan dit door te sturen naar: verdacht@safeonweb.be of via dit formulier. Zo komt dit bij de juiste instanties om daar direct de juiste acties aan te koppelen. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngChristof
Expert Moderator
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Dirk_H
Freshman Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! WOW, overzichtelijk!

Dat sturen naar safeonweb is het eerste wat ik altijd doe. Is dus al lang gebeurt. Maar Telenet zou toch ook eens mogen kijken waar hun naam misbruikt wordt, en dan nog via hun eigen kanalen. Ik stuur de laatste tijd wel 5 mails met valse phishing brol naar safeonweb per dag.