24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
Vroeger kon je op de site van Prime makkelijk zien tot wanneer een film op te vragen was in Play More. Nu de site van Prime niet meer werkt (zie andere topics hieromtrent), vind ik deze info nergens meer terug. Op de site van Yelo Tv vind ik deze info op het eerste zicht niet. In de catalogus van Play More zelf ook niet direct...
Ik vind dit echt relevante info. Enig idee waar ik dit toch zou kunnen terugvinden?
Als je kijkt naar bv de film **bleep** staat er toch nog duidelijk bij tot wanneer opvraagbaar, zie https://prime.be/films/**bleep**
Inderdaad, maar de nieuwe films komen er niet meer bij. Ik ben op zoek waar ik het ook voor nieuwe films kan zien.
Uwe link werkt niet. En ik heb als nieuwe klant enkel Play More. Prime bestaat niet meer voor nieuwe klanten. Maar het is mij toch ook nog niet opgevallen als ik een film bekijk waar er ergens staat tot hoe lang hij blijft?
Er staat blijkbaar nergens meer wanneer een film verdwijnt uit het aanbod.
Niet op yelotv.be, telenettv.be en niet op de nieuwe tv-box
Digicorder kan ik niet nakijken
Edit: Via prime.be zie je de datum van - tot staan
Spijtig dat de site zooooo langzaam is (hier toch)
@Domi1963 schreef:ik heb als nieuwe klant enkel Play More. Prime bestaat niet meer voor nieuwe klanten. Maar het is mij toch ook nog niet opgevallen als ik een film bekijk waar er ergens staat tot hoe lang hij blijft?
Op de TV-box staat het inderdaad zoals al enkele keren werd aangegeven niet vermeld. Via de site van Prime kun je via de zoekbalk zien wanneer deze verdwijnen. Aangezien Prime onderdeel is geworden van Play More zijn de datums dat ze verdwijnen uit de TV-theek hetzelfde.
@Domi1963 dat is omdat die naam van die film word geblokkeerd op deze site 😉 daarom werkt die link niet,
zou een andere film moeten kiezen als vb maar weet dan niet of die dan weer niet geblokkeerd word volgens de film naam.
Het feit is gewoon dat prime.be sinds een tijdje niet meer wordt upgedate, dus dat de nieuwste films daar niet meer opkomen (sinds mei). Je zal dus in de toekomst via prime niet meer de einddatum kunnen zien en er lijkt geen alternatief in de plaats te komen...
Ik ben pas klant sinds maart, en mij is er nooit iets gezegd over Prime. Ik kon kiezen tussen Play en Play More. Mijn zus is al 20 jaar klant bij Telenet en bij hun verschijnt er nog Prime op hun scherm. Ik kan enkel Play More bekijken.
Prime is volgens mij het Play More van vroeger.
@Domi1963 schreef:Prime is volgens mij het Play More van vroeger.
Canal+ werd Prime, Prime werd Play (More)... Klanten die bij een nieuw product niet willen overschakelen behouden soms hun oud product. Mogelijk zijn er klanten die nog steeds BasicNet of iets dergelijks hebben.
Ah zo! De oorsprong is canal + of gelijk ze bij ons ook in de volksmond zeiden: filmnet?
wij keken daar vroeger ook nog naar toen ik nog jong was thuis. Maar ik wist niet dat dit van Telenet was of ooit overgenomen werd...
Even corrigeren. Het klopt dat je niet overal kan zien tot wanneer een film of serie uit het aanbod verdwijnt. Sowieso wordt dit enkel toegevoegd aan films en series die in de categorie 'Laatste kans' staan. Bij alle andere content in het aanbod staat de einddatum er niet bij.
Een overzicht (zelf net even getest op de verschillende platformen):
Dat er geen categorie 'Laatste kans' beschikbaar is op Yelo Play (app + website), zal ik doorgeven.
Suzy, ik zoek in Play laatste kans (bij de Sopranos) maar vind geen einddatum zoals je zegt. Ik check zowel via onze Digicorder als onze Digicoder. Geen datum...