Beantwoorden
Bandit12
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe kan ik gebruik maken van terugkijk-tv?

Toen ik mijn contract bij Telenet afsloot vertelden ze mij dat ik programma's kon terug kijken maar nu ik bij Telenet bij en dat probeer gaat dat dus niet ! Ik krijg telkens de melding dat ik mij dan moet abonneren op Play voor 11,99€ per maand !!! Maar wel een beetje duur en al die zenders wat je er extra bijkrijgt daar heb ik dus helemaal niks aan ! Kan je ook nog programma's op een andere manier terugkijken ?

0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kan ik gebruik maken van terugkijk-tv?

@Bandit12  u kan programmas terug kijken via abonnement play of play more via een andere weg via Telenet is niet mogelijk. U kan natuurlijk altijd via Stevie kijken of een andere gratis streamings dienst om eventueel programma's terug te kijken. Weet wel dat u via een andere dienst niet alle programma's tot uw beschikking heeft dus niet alles terug kan kijken wat u wil zien. Is natuurlijk bij Telnet hetzelfde omdat het met uitzendrechten te maken heeft. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe kan ik gebruik maken van terugkijk-tv?

Je kan, als je weet wat je wil zien, de programma's opnemen. Een bijkomend voordeel met opnames is dat je dan geen beperkingen hebt wat betreft doorscrollen.

Met een digicorder is dat wel beperkt tot 2 uitzendingen tegelijkertijd.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kan ik gebruik maken van terugkijk-tv?

De laatste nieuwsuitzendingen van vtm en één kunnen zonder opname herbekeken worden. 

0 Likes
Bandit12
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe kan ik gebruik maken van terugkijk-tv?

Spijtig genoeg heb ik niks gehad aan deze antwoorden want dat wist ik al allemaal ! Nog spijtiger vind ik het dat ze bij Telenet in de uitleg zeggen als je info vraagt dat je ook programma's kan terug kijken maar niet erbij zeggen dat je er extra voor moet betalen ! Wij noemen dit misleidende reclame !!

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Hoe kan ik gebruik maken van terugkijk-tv?

Enkel Play nemen om programma's terug te kunnen bekijken is natuurlijk een dure oplossing.
Ik ben ook van mening dat er een optie zou moeten zijn om enkel terugkijk TV te hebben en zonder de extra zenders. Bijvoorbeeld voor 5 euro.
Maar zoals ze hierboven al schreven is het casten via Stevie, VRTnu of de VTM app een goedkopere oplossing. Chromecast kost je (eenmalig) geen 40 euro en je kan al veel kijken.
Als je veel VTM programma's kijkt is de nieuwe VTMGo een leuk nieuwtje.

Tags (1)
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kan ik gebruik maken van terugkijk-tv?


@Bolletje  schreef:

... knip ...
Als je veel VTM programma's kijkt is de nieuwe VTMGo een leuk nieuwtje.


Natuurlijk, het is VTM, en het is gratis .... geen reclame doorspoelen hé Gefrustreerde smiley

 

Zelfs zonder de reclame, ik vind het heel irritant dat je bij die zenders in terugkijk TV niet versneld kan doorspoelen. Dat is voor mij namelijk een groot voordeel, niet alles in een uitzending vind ik interessant of relevant en dan ik snel doorspoelen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Hoe kan ik gebruik maken van terugkijk-tv?


@StefaanH  schreef:

@Bolletje  schreef:

... knip ...
Als je veel VTM programma's kijkt is de nieuwe VTMGo een leuk nieuwtje.


Natuurlijk, het is VTM, en het is gratis .... geen reclame doorspoelen hé Gefrustreerde smiley

 

Zelfs zonder de reclame, ik vind het heel irritant dat je bij die zenders in terugkijk TV niet versneld kan doorspoelen. Dat is voor mij namelijk een groot voordeel, niet alles in een uitzending vind ik interessant of relevant en dan ik snel doorspoelen.


Ik denk dat 'voordeel' in je tekst 'nadeel' moet zijn 🙂
Je hebt natuurlijk de reclame bij VTM en niet de mogelijkheid om door te spoelen, maar de aantal minuten reclame via de app zijn beduidend minder dan via een normale uitzending. 


0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe kan ik gebruik maken van terugkijk-tv?

@Bandit12, ik duid het antwoord van @patrick37 alvast aan als oplossing, gezien dat het correcte antwoord is op jouw vraag. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat Telenet je dit niet heeft gezegd toen je klant werd. Probeer zeker één van de alternatieven die de andere Netweters je hebben aangeboden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
MarcN
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Hoe kan ik gebruik maken van terugkijk-tv?

Als Telenet het slim aanpakt, kunnen ze een soort van "Telenet Light"-formule maken. Waarbij je niet moet abonneren op de Play of PlayMore, maar toch kan genieten van de terugkijktv-functie. Voor een symbolische euro (of zelfs gratis als de basisversie van Telenet) dit activeren. Dit kan een mooie geste zijn naar jullie klanten en misschien winnen jullie er nog enkele klanten door. Noem het een afgeslankte versie van jullie bestaande formules: PlayLite of zoiets. Deze krijgen jullie cadeau van me Telenet, maak er iets moois van zou ik zeggen!

0 Likes
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Hoe kan ik gebruik maken van terugkijk-tv?

Ik vind het soms ergerlijk hoe men voor niks nog wil betalen : €10 per maand voor een muziekcatalogus van miljoenen cd's is teveel, €10 voor een schatkist aan tv-programma's en films is teveel, €12 voor terugkijktv+films+series (waaronder HBO) is teveel.
Er zijn mensen die voor vanalles teveel willen betalen maar bij streaming is elke € er één teveel.  Sinds Play, Netflix en Apple Music koop ik praktisch geen dvd's of blurays meer waardoor ik veel geld en plaats bespaar.  Ook het illegaal downloaden gebeurt praktisch niet meer omdat er zogoed als geen nood meer aan is met alle legale middelen.
Kwestie van prioriteiten...

0 Likes