Beantwoorden
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Moeten wij nu echt overgaan naar Orange om de JPL te kunnen zien?

Tags (2)
0 Likes
232 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Jupiler Pro League op Play Sports

Je kan ook naar de cinema 😉

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200805_94558168


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Een maandabonnement van Eleven is dat dan op uw pc dat je het dan kunt zien en via HDMI kabel naar je tv of is dat abonnement rechtstreeks op uw tv?

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Jupiler Pro League op Play Sports


@danny9  schreef:

Een maandabonnement van Eleven is dat dan op uw pc dat je het dan kunt zien en via HDMI kabel naar je tv of is dat abonnement rechtstreeks op uw tv?


"Je kan Eleven Sports bekijken via onze website www.elevensports.be, via de iOS of Android apps (beschikbaar via de Apple Store of Google Play Store), via Apple TV (beschikbaar via de Apple TV Store) via Samsung Smart TV, Android TV, Google Chromecast en Amazon Fire TV."


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Jupiler Pro League op Play Sports


@danny9  schreef:

Een maandabonnement van Eleven is dat dan op uw pc dat je het dan kunt zien en via HDMI kabel naar je tv of is dat abonnement rechtstreeks op uw tv?


Sommige tv's kunnen de app installeren via hun smart-zone. Vanaf nu zou via de app ook Chromecast-ondersteuning zijn.

0 Likes
Michael-Dom
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Jupiler Pro League op Play Sports

Als Telenet de app nu eens zou installeren op de tv-box, is de meest gebruiksvriendelijke manier.

 

En het dataverbruik van de app op mobiele apparaten toevoegen aan free-G zoals met de Play sports app zou ook handig zijn.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Jupiler Pro League op Play Sports


@Michael-Dom  schreef:

Als Telenet de app nu eens zou installeren op de tv-box, is de meest gebruiksvriendelijke manier.

 

En het dataverbruik van de app op mobiele apparaten toevoegen aan free-G zoals met de Play sports app zou ook handig zijn.


Het toevoegen van een app op de TV Box gebeurt ook niet gratis. Telenet moet hier ook voor betalen. Dus dan kunnen ze evengoed de kanalen zelf toevoegen, dan hebben alle abonnees er iets aan.

Zolang er geen zender is aangekondigd die zaterdag de samenvattingen op open net uitzend, zullen de onderhandelingen echt nog wel degelijk verder gaan. Want Telenet wil uiteindelijk een deal proberen maken voor zowel de live-uitzendingen via Play Sports (topmatchen waarschijnlijk op de eigen kanalen + toevoeging van de 3 nieuwe Pro League-zenders) als voor de samenvattingen (Sports Late Night op Play Sports en VIER).

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

Orange bied aan zijn trio love klanten al 3 dagen gratis voetbal aan als reclame dat ze het nu ook hebben, met in het achterhoofd dat ze er geen winst aan hebben, ze hebben al veel verlies door hun tv aanbod enz en nu deze voetbal kanalen erbij, 

 

Eleven wilt deze week nog met telenet een overeenkomst hebben zodat ze zaterdag het al kunnen uitzenden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Jupiler Pro League op Play Sports

Nog een alternatief voor Club supporters: https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnieuws/fans-club-brugge-krijgen-eleven-sports-erbij/2020/08/05/


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Jupiler Pro League op Play Sports

Telenet zal wel weer het onderste uit de kan willen, jammer genoeg niet voor ons klanten, bij ons 
willen ze ook het onderste uit onze beurs.

Mocht er een Eleven Sports-app komen voor webOS (LG TV), dan zou ik het wel weten: 10 euro/maand voor Belgisch voetbal ipv 30 euro/maand bij TN (ik behoef al de rest van Play Sports toch niet.)

danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Dus diegene die pech hadden en aan geen abonnement konden geraken is het niemendal. Nietemin betaal ik ook 300 euro aan telenet en zie ik niks van voetbal of het zou snel moeten veranderen.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports


@riji  schreef:

Mocht er een Eleven Sports-app komen voor webOS (LG TV), dan zou ik het wel weten: 10 euro/maand voor Belgisch voetbal ipv 30 euro/maand bij TN (ik behoef al de rest van Play Sports toch niet.)


@riji misschien dan eenmalig een Chromecast aanschaffen voor €30, en vanaf dan rechtstreeks via Eleven kijken. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Jupiler Pro League op Play Sports

@m-jan20 

In mijn geval zou dit AppleTV zijn (maar ik kan met "dat bakje" verder niets), maar ik zou met mijn Mac (met HDMI naar TV) met Safari-browser vanaf de website van ES kunnen kijken, maar dit lijkt mij toch zo'n heel gedoe én ik twijfel ook aan de beeldkwaliteit.

Nu ja, als het zaterdag niet met TN kan, dan zal ik toch met een abonnement voor 1 maand moeten beginnen en dan rustig al de mogelijkheden bekijken. 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports

@riji ik ben zeker ook meer een Apple-man, maar dit zou ook perfect werken met Chromecast op iPhone, iPad, Mac, .... hoor! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Jupiler Pro League op Play Sports

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

nu mag telenet tegen morgen of ten laatste zaterdag toch ook een mededeling doen, of Eleven toegeven aan telenet hun wensen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes