|
25.817
netweters
|
160.059
antwoorden
|
|
21.560
vragen
|
Als we dit artikel mogen geloven is het Play More pakket binnen een half jaar weer 2 zenders armer, een jaja de Jarco heeft een grote fantasie maar vorige jaar met de andere MTV zenders zat hij er ook nie naast.
@Moderator is daar al iets over geweten? Mss Play More wat goedkoper maken der zijn weer 2 zenders weg dan...
Of zijn er vervangers? 🤔
@flip1953 schreef:
Nick Jr. FR en RT Tele zijn zelfs van ong. 1.8 Mbps naar 3.4 Mbps verhoogd ... 😊
@Moderator vraag eens intern na wat de zin of liever gezegd de onzin is waarom een zender die enkel nog via IP is te ontvangen een bitrate verhoging krijgt via DVB-C? 🤔
Net voor de jaarwisseling ben ik samen met een vriend zijn digicorder gaan omruilen voor een TV-box en heb ik net voor het afkoppelen nog rap eens de zenderlijst bekeken en de option FR zenders zitten daar niet meer tussen (dus niet meer te ontvangen via DVB-C) evenals alle Be TV zenders en sportzenders kanaal 700 tot 727 allemaal niet meer aanwezig in de zenderlijst.
Waarom zijn die zenders dan nog steeds aanwezig in het DVB-C aanbod na meer dan een half jaar???
Efficiënt netwerkbeheer is het niet of is het gewoon een reden om te blijven proppen en zo de beeldkwaliteit slecht te houden??? 🤔
edit: @flip1953 Xite en Nick Jr. FR hebben beiden VBR als de ene zender niks meer doorgeeft gebruikt de andere zender die bandbreedte vandaar 😉
@Peter78 Het moderator-team is hier niet aanwezig om dit soort vragen te beantwoorden.
Lees gerust de regels er nog eens op na Moderatie op De Netweters: hoe en wat? - De Netweters
@WG94 schreef:@Peter78 Het moderator-team is hier niet aanwezig om dit soort vragen te beantwoorden.
Lees gerust de regels er nog eens op na Moderatie op De Netweters: hoe en wat? - De Netweters
@WG94 bla bla bla bla, heeft in het verleden altijd gewerkt dus waarom zou het nu niet zijn.
Ik ben trouwens zeker niet de enige die dit doet en al gedaan heeft. 😉
Wat is de reden van u reactie, likes scoren? 🤔
Mij ga je hier niet wegpesten, zoals sommige wel heel hard proberen! 😉
@Peter78 schreef:Waarom zijn die zenders dan nog steeds aanwezig in het DVB-C aanbod na meer dan een half jaar???😉
Misschien omdat Telenet niet de enige klant is van de (Wyre) coax?
Sommige zenders blijven op DVB-C, zonder dat ze in de zenderlijst staan (vb Play Sports 1/2 voor Orange), met een andere encryptie.
@Peter78 schreef:
@flip1953 schreef:Nick Jr. FR en RT Tele zijn zelfs van ong. 1.8 Mbps naar 3.4 Mbps verhoogd ... 😊
🤔Xite en Nick Jr. FR hebben beiden VBR als de ene zender niks meer doorgeeft gebruikt de andere zender die bandbreedte vandaar 😉
Inderdaad, wat ook goed te zien op de afbeelding die ik hierboven postte ...
This over en uit met Nick Toons .....
FYI Jij bent de enige die de Moderator tag op deze manier gebruikt misbruikt en jouw toon is altijd gebiedend, nooit vragend. Misschien moet je toch nog eens nakijken waarvoor de tag bedoeld is (en waarvoor niet).
Het klopt van Play sport 1 en 2 wat Master-Magic
zegt Het klopt deze werken nog maar niet voor alle telenet klanten
Op ander forum zegde ook weer iemand dat zijn ouders op de digicorder nog kijken naar de zenders en niets gaan ruilen is
Het is weer een zeer raar gesprek zoals iemand op facebook en Reddit een zeer raar gesprek was dat ze play sport 3 en andere niet kon zien omdat er een wit pancarte nu is
Als er meer vragen worden gesteld is opeens alles verwijdert
@luc55 schreef:Het klopt van Play sport 1 en 2 wat Master-Magic
zegt Het klopt deze werken nog maar niet voor alle telenet klanten
Op ander forum zegde ook weer iemand dat zijn ouders op de digicorder nog kijken naar de zenders en niets gaan ruilen is
Het is weer een zeer raar gesprek zoals iemand op facebook en Reddit een zeer raar gesprek was dat ze play sport 3 en andere niet kon zien omdat er een wit pancarte nu is
Als er meer vragen worden gesteld is opeens alles verwijdert
@Suzy die onzin van luc55 blijft hier maar duren en je begrijpt er meestal helemaal niks van, is dit hier echt nodig??? 🤔
posten om te posten...
@Peter78 schreef:
@flip1953 schreef:
Nick Jr. FR en RT Tele zijn zelfs van ong. 1.8 Mbps naar 3.4 Mbps verhoogd ... 😊
@Moderator vraag eens intern na wat de zin of liever gezegd de onzin is waarom een zender die enkel nog via IP is te ontvangen een bitrate verhoging krijgt via DVB-C? 🤔
Net voor de jaarwisseling ben ik samen met een vriend zijn digicorder gaan omruilen voor een TV-box en heb ik net voor het afkoppelen nog rap eens de zenderlijst bekeken en de option FR zenders zitten daar niet meer tussen (dus niet meer te ontvangen via DVB-C) evenals alle Be TV zenders en sportzenders kanaal 700 tot 727 allemaal niet meer aanwezig in de zenderlijst.
Waarom zijn die zenders dan nog steeds aanwezig in het DVB-C aanbod na meer dan een half jaar???
Efficiënt netwerkbeheer is het niet of is het gewoon een reden om te blijven proppen en zo de beeldkwaliteit slecht te houden??? 🤔
edit: @flip1953 Xite en Nick Jr. FR hebben beiden VBR als de ene zender niks meer doorgeeft gebruikt de andere zender die bandbreedte vandaar 😉
@Peter78 Het is niet de bedoeling dat je hiervoor @Moderator gebruikt. De moderatoren lezen alles en indien dat nodig is, zullen we zelf ook reageren of dit intern doorgeven.
Sinds 22 december zijn de regels in onze Community Gids hiervoor herschreven om @Moderator te gebruiken. Lees vooral deze link na wanneer dit wel gebruikt kan worden: https://www.netweters.be/t5/Community-gids/Moderatie-op-De-Netweters-hoe-en-wat/ba-p/193862
@ChristofM schreef:
Sinds 22 december zijn de regels in onze Community Gids hiervoor herschreven om @Moderator te gebruiken. Lees vooral deze link na wanneer dit wel gebruikt kan worden: https://www.netweters.be/t5/Community-gids/Moderatie-op-De-Netweters-hoe-en-wat/ba-p/193862
@ChristofM alsof iedereen hier dagelijks de Community Gids leest, de kleine lettertjes aanpassen en iedereen moet het dan maar ruiken. 🙄
Bij deze weet ik het nu. 😁