Beantwoorden
itlikesto
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

Marvel agents of shield is ineens verdwenen, dat was toch pas recentelijk toegevoegd?

Ik moest nog 3 aflevering kijken en het is net het laatste seizoen.

Tags (1)
0 Likes
14 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

Ik vermoed dat enkel Disney nog de rechten heeft. Alleszins te bekijken op Disney+

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

Agents of Shield is inderdaad een serie van Disney. Momenteel zijn niet alle afleveringen beschikbaar op Disney+ maar waarschijnlijk zal dat in de niet zo verre toekomst wel zo zijn. Disney gaat zijn content niet meer leveren aan andere streamingdiensten dus binnenkort staat er niets met een Disney-link meer op bijvoorbeeld Netflix of Streamz.

0 Likes
itlikesto
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

Bedankt voor de reactie,

Ik kan begrijpen als het alleen maar bij disney is nu maar het laatste seizoen is maar 3 weken of zo beschikbaar geweest, misschien iets langer of zelf korter, ik weet het niet zeker maar zeker niet lang, als ik wist dat het maar zo kort beschikbaar zou zijn, had ik wel alle aflevering binnen die tijd bekeken maar ik heb daar nergens geen melding van zien staan of ik moet het gemist hebben maar op de site staat nergens iets van datums bij andere series, woensdag heb ik er nog naar gekeken, gisteren stond het er nog tussen maar gaf het de melding dat er geen afleveringen beschikbaar zijn en vandaag staat de serie er niet meer tussen. Ik dacht dat er misschien gewoon een bug was ofzo.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

Disney+ is 15/9 gestart, dus wellicht vanaf 15 of 16/9 niet meer op Streamz.

Seizoen 1 tem 5 te bekijken op Disney+


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

Aflevering 7 heeft er volgens mij nooit opgestaan

0 Likes
Sonns
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

Aflevering 7 vond ik ook niet.

 

Telenet had tijdens de vele reclamespotjes, die meer dan een maand liepen, kunnen vermelden dat het seizoen maar een heel beperkte tijd beschikbaar ging zijn voor de abonnees.

 

Als ik me niet vergis, heeft het er amper twee weken op gestaan. Zonder enige verwittiging dan verdwenen. Of ik moet de boodschap ergens gemist hebben...

0 Likes
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

Neen op gebied van communicatie moeten ze nog wat leren...begrijp niet dat ze een serie aanbieden waarvan de afleveringen niet compleet zijn. Deze knoeierij en het wegvallen van de themazenders is voor mij de reden dat ik op 13/10 streamz verlaat.

0 Likes
Verdotom
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

Hey,

Ik wou laatst verder kijken naar een serie (agents of shield) maar vind deze niet meer terug in de tv-theek, deze stond er nochtans nog niet zolang in en er wordt nochtans nog steeds reclame voor gemaakt op het telenet info-kanaal (of hoe dat kanaal ook mag heten). Weet iemand als dit een fout van telenet is en/of wanneer deze terugkomt?

MVG

0 Likes
wwwwim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Wereld gedichtendag Star Wars Day Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

Ik vrees dat dit weg is. Door de verandering van Play naar Streamz is heel wat internationale content verdwenen. Is Agent of Shield niet van Disney of Marvel? Dan zal je naat Disney+ moeten gaan.

Ook Fox content is nu allemaal weg vanaf de overstap naar Streamz. Enkel HBO content is gebleven.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

@Verdotom  deze vraag is hier al eerder gesteld. Ik verwijs je dan ook door naar deze topic om het eens te bekijken en voor eventuele verdere vragen kan je ze daar stellen. Dit ook om dubbele topics te voorkomen. 

 

https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Marvel-agents-of-shield-is-ineens-verdwenen/m-p/106024#M44...


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

@wwwwim fox is ook disney 😉 dus dat zal wel de reden zijn, disney+ gestart, bijna alle content enkel nog op de app 😞 

had dit zien aankomen aangezien het in andere landen ook zo is.

de zenders van disney zie ik ook nog verdwijnen, is ook al gebeurd in andere landen.

of waar een app allemaal niet goed voor is voor de klant, kost hen maandelijks meer voor hetzelfde te kunnen blijven kijken...


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Marvel agents of shield is ineens verdwenen

agents of shield zit allemaal in Disney+.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Marvel agents of shield is ineens verdwenen


@K-330  schreef:

agents of shield zit allemaal in Disney+.


Niet allemaal, momenteel zijn enkel de eerste 5 seizoenen te zien via Disney+. Latere seizoenen zullen in de toekomst wel beschikbaar komen op Disney+.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Marvel agents of shield is ineens verdwenen


@patrick37  schreef:

@Verdotom  deze vraag is hier al eerder gesteld. Ik verwijs je dan ook door naar deze topic om het eens te bekijken en voor eventuele verdere vragen kan je ze daar stellen. Dit ook om dubbele topics te voorkomen. 

 

https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Marvel-agents-of-shield-is-ineens-verdwenen/m-p/106024#M44...


Bedankt om op te merken, @patrick37! Ik heb de topics samengevoegd. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.