24773
netweters
|
152596
antwoorden
|
20720
vragen
|
Na een tijdje zonder problemen zijn er deze week opnieuw verschillende opnames die mislukt zijn na de opname. Zo is bijvoorbeeld Sight Unseen S2 aflevering 3 van vrijdag 25 april mislukt op Play 5. Ook de 3 afleveringen van zondagavond 27 april van FBI International (ook op Play 5) geven het "mislukt"-icoontje aan. Terugkijk-TV is uiteraard weer niet beschikbaar voor deze series...
Zijn er hier nog mensen met opname-problemen en kan @Moderator @Suzy dit intern doorgeven in de hoop dat de opnames nog hersteld kunnen worden?
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Mislukte opnames
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste, ik had inderdaad nu zondagavond 27 april bij FBI International (Play 5) het "mislukt"-icoontje en kon ook geen terugkijk zien. Van de drie afleveringen was enkel de laatste opgenomen. Zeer vervelend
Er waren afgelopen weekend tot en met maandag problemen met terugkijk TV en Opnames op Play5. Dat heeft Telenet mij ook bevestigd.
Het probleem is intussen opgelost (voor nieuwe uitzendingen)
Ik vrees dat we er vanuit mogen gaan dat de programma’s niet meer hersteld kunnen worden, anders had men dat intussen wel al gedaan.
In dit geval, FBI International wordt vrijdag herhaald. Sight Unseen helaas niet meer, maar is zoals @Master-Magic zegt wel beschikbaar op GoPlay
Ah, was dus niet de enigste.
Maar inderdaad via goplay kan je beide series, mislukte afleveringen bekijken en met een heel heel pak minder reclame ertussen
Het zal jammer genoeg niet mogelijk zijn om mislukte opnames te herstellen. 🙁 Onze excuses daarvoor, we snappen natuurlijk dat dit heel erg spijtig is. Hopelijk kan je de gemiste afleveringen toch nog bekijken via GoPlay!
@DeMMi schreef:Het zal jammer genoeg niet mogelijk zijn om mislukte opnames te herstellen. 🙁 Onze excuses daarvoor, we snappen natuurlijk dat dit heel erg spijtig is. Hopelijk kan je de gemiste afleveringen toch nog bekijken via GoPlay!
@DeMMi jij kan hier natuurlijk zelf niets aan doen maar ik vind het wel straf dat zulke problemen nog kunnen voorkomen. Iedereen wordt stilaan gedwongen over te stappen naar de TV Box waar alle opnames via de cloud verlopen. Dit zijn nu misschien ook niet de meest opgenomen programma's maar wat als er opnames mislukken die door de helft van jullie klanten wordt geprogrammeerd? Dan kunnen ineens 1 miljoen gezinnen deze opname niet meer bekijken door een fout bij de servers van Telenet... Toch zeker richting de toekomst zou Telenet moeten kunnen werken aan een back-up systeem voor als er in eerste instantie iets mis loopt dat er dan kan terug gevallen worden op een back-up. Deze kunnen we nu inderdaad nog bekijken via GoPlay, maar niet elk programma dat wordt uitgezonden is terug te bekijken via de app van de zenders zelf.
Dit is niet de eerste keer wel een punt waar is de back up
Vanaf dec zullen ze meer geheugen moeten hebben om alles te laten draaien
en back up zou toch in orde moeten zijn