24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Best melden aan telenet de overzet zal niet volledig zijn
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
Dit heb ik gedaan, we hebben een week gechat en ze hebben van alles geprobeerd, zij konden het ook niet oplossen! Er is nu een dossier opgemaakt. Playmore werkt nog steeds niet. Ik wacht nu op hun sms.
Bedankt voor uw antwoord.
Nick
Als dit probleem niet binnen één maand is opgelost, schakel je best de Ombudsdienst voor telecommunicatie in: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/
Vergeet ook niet om terugbetaling van je abonnementsgeld te eisen voor de niet-functionerende diensten.
Telenet is er nogal de kantjes aan het aflopen: https://www.gva.be/cnt/dmf20231023_97246359
Telenet heeft nog niet alles in orde, de beterschap gaat (zeer) langzaam is een betere conclusie als het het GVA artikel leest.
"Tienduizenden klanten kwijtgespeeld, duizenden klanten in de problemen", lees ik ook.
Of dit: "als die trend zich doorzet, ligt het aantal klachten in oktober weer hoger dan in september."
Of dit: "We kunnen dit onmogelijk relativeren. In februari heeft Telenet gezegd dat er licht was aan het einde van de tunnel."
Telenet liegt over de omvang van de problemen. Als er in februari licht aan het einde van de tunnel was, dan staat de trein al een half jaar in panne.
@Ex-Netweter Spijtig genoeg dat dit forum u niet kwijtspeelt, jij moet toch echt wel slechte ervaringen gehad hebben om zo telenet te blijven bashen ondanks dat je zelf geen telenet meer gebruikt.
off-topic
Beste Raf uw communicatie is voortduren gedeeltelijk mank en leidt aan dezelfde kwalen die je in feite aanklaagt. Dat is voor mij nog geen reden om te beweren dat al je communicatie rotzooi is. Dat is het helemaal niet. Voortdurend geef je zeer goede antwoorden, maar spijtig genoeg nogal eens aangevuld met halve waarheden. Als je dat eens achterwege zou kunnen laten, ben je een super Krak.
Laat dat super krak maar achterwege want zijn antwoorden is iedereen moe geworden.
Maar goed laten we weer on-topic gaan anders dwalen we te ver af aangezien iedereen wel dezelfde mening deelt.
Ik raad je aan dit telefonisch te regelen en vriendelijk te eisen (niet schelden) dat je een of andere vorm van compensatie wil afhankelijk van de duur van de panne. Mijn ervaring is dat Telenet gevoelig is voor assertieve klanten, dus ik verwacht een aanbod van hen. Uiteraard is het voor jou belangrijker dat PlayMore terug werkt, maar beter één vogel in de hand...
@Christof75 schreef:@Ex-Netweter Spijtig genoeg dat dit forum u niet kwijtspeelt, jij moet toch echt wel slechte ervaringen gehad hebben om zo telenet te blijven bashen ondanks dat je zelf geen telenet meer gebruikt.
Die persoonlijke aanvallen op een medegebruiker vind ik totaal ongepast.
Persoonlijke aanvallen zijn niet alleen ongepast, ze schenden de Forumregels, ze verzieken het Forum, en zijn per definitie off-topic.
En vooral van de "Kraks" verwacht ik (als frequente Forumgebruiker) meer terughoudenheid, en on-topic reacties.