Beantwoorden
Nick-9
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Playmore werkt niet meer

Ik heb al jaren een Playmore abonnement, maar sinds ik van Wigo naar Oneup+2 overgestapt ben kan ik geen films meer kijken of programeren. 

Tags (1)
11 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Playmore werkt niet meer

Nick-9
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Playmore werkt niet meer

Dit heb ik gedaan, we hebben een week gechat en ze hebben van alles geprobeerd, zij konden het ook niet oplossen! Er is nu een dossier opgemaakt. Playmore werkt nog steeds niet. Ik wacht nu op hun sms.

Bedankt voor uw antwoord.

Nick 

Ex-Netweter
 

Playmore werkt niet meer

Als dit probleem niet binnen één maand is opgelost, schakel je best de Ombudsdienst voor telecommunicatie in: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

Vergeet ook niet om terugbetaling van je abonnementsgeld te eisen voor de niet-functionerende diensten.

Telenet is er nogal de kantjes aan het aflopen: https://www.gva.be/cnt/dmf20231023_97246359

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Playmore werkt niet meer

Telenet heeft nog niet alles in orde, de beterschap gaat (zeer) langzaam is een betere conclusie als het het GVA artikel leest.

Ex-Netweter
 

Playmore werkt niet meer

"Tienduizenden klanten kwijtgespeeld, duizenden klanten in de problemen", lees ik ook.
Of dit: "als die trend zich doorzet, ligt het aantal klachten in oktober weer hoger dan in september."

Of dit: "We kunnen dit onmogelijk relativeren. In februari heeft Telenet gezegd dat er licht was aan het einde van de tunnel."

Telenet liegt over de omvang van de problemen. Als er in februari licht aan het einde van de tunnel was, dan staat de trein al een half jaar in panne.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Playmore werkt niet meer

@Ex-Netweter Spijtig genoeg dat dit forum u niet kwijtspeelt,  jij moet toch echt wel slechte ervaringen gehad hebben om zo telenet te blijven bashen ondanks dat je zelf geen telenet meer gebruikt.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Playmore werkt niet meer

off-topic

Beste Raf uw communicatie is voortduren gedeeltelijk mank en leidt aan dezelfde kwalen die je in feite aanklaagt. Dat is voor mij nog geen reden om te beweren dat al je communicatie rotzooi is. Dat is het helemaal niet. Voortdurend geef je zeer goede antwoorden, maar spijtig genoeg  nogal eens aangevuld met halve waarheden. Als je dat eens achterwege zou kunnen laten, ben je een super Krak.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Playmore werkt niet meer

@janne_man 

Laat dat super krak maar achterwege want zijn antwoorden is iedereen moe geworden.

Maar goed laten we weer on-topic gaan anders dwalen we te ver af aangezien iedereen wel dezelfde mening deelt.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Playmore werkt niet meer

@Suzy er zijn er hier wel meer met frustraties 😉

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Playmore werkt niet meer

@Nick-9 

Ik raad je aan dit telefonisch te regelen en vriendelijk te eisen (niet schelden) dat je een of andere vorm van compensatie wil afhankelijk van de duur van de panne. Mijn ervaring is dat Telenet gevoelig is voor assertieve klanten, dus ik verwacht een aanbod van hen. Uiteraard is het voor jou belangrijker dat PlayMore terug werkt, maar beter één vogel in de hand...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Playmore werkt niet meer


@Christof75  schreef:

@Ex-Netweter Spijtig genoeg dat dit forum u niet kwijtspeelt,  jij moet toch echt wel slechte ervaringen gehad hebben om zo telenet te blijven bashen ondanks dat je zelf geen telenet meer gebruikt.


Die persoonlijke aanvallen op een medegebruiker vind ik totaal ongepast.

  • ofwel vind je die persoon een "forumtroll"  > in dat geval moet je de persoon gewoon negeren (don't feed the trolls).
  • ofwel vind je dat hij/zij onwaarheden vertelt > dan moet je met tegenargumenten discuteren ("op de bal" spelen en niet "op de man").
  • ofwel vind je dat die persoon de Forumregels schendt > dan moet je de post melden. De moderators doen dan het nodige.

Persoonlijke aanvallen zijn niet alleen ongepast, ze schenden de Forumregels, ze verzieken het Forum, en zijn per definitie off-topic.

En vooral van de "Kraks" verwacht ik (als frequente Forumgebruiker) meer terughoudenheid, en on-topic reacties.