Beantwoorden
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

Telenet komt met oplossing voor Play Sports zonder sport: kanalen tijdelijk verrijkt met films en series

Telecomoperator Telenet heeft een oplossing gevonden voor zijn betaalzender Play Sports. Abonnees betaalden er 24,95 euro per maand om live sport te zien, maar door de coronacrisis werden zo goed als alle sportwedstrijden van de komende maanden geannuleerd. Daarom maakte het bedrijf donderdag bekend dat het in april en mei drie sportkanalen zal verrijken met films en series van Play More, die andere betaalzender van Telenet.

Play Sports-kanalen 5 tot en met 8 (kanaalnummers 204 tem 207) zullen ingevuld worden met de films en series van Play More”, klinkt het bij Telenet. “Zo krijgen deze klanten toegang tot films zoals ‘Diego Maradona’ en ‘Coureur’ (vanaf 5/4), naast uiteraard ook heel wat blockbusters (zoals Men in Black: International, Dragged Across Concrete en Rocketman) en kids titels (zoals The Secret Life of Pets 2).” Telenet blijft ook eigen sportprogramma’s zoals Belga Sport, T1 of De Kantine uitzenden, en laat legendarische wedstrijden opnieuw zien.

De overgang van Play Sports naar Play More zal gebeuren zonder dat de klanten hier iets voor moeten doen. Iedere abonnee wordt nog persoonlijk op de hoogte gebracht via mail. Klanten die naast Play Sports al Play More hadden, krijgen ter compensatie vijf vouchers om een recente film naar keuze te bestellen in de TV-theek.

Tags (2)
13 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

Prachtig initiatief waar iedereen kan van genieten. Mensen die enkel Play Sports hebben krijgen er films bij. Klanten van Play More en Play Sports kunnen blockbusters nog sneller bekijken via de 5 vouchers. Dit is echt zoals het hoort te zijn. Iedereen heeft voordeel.

nawesi007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

Voor mij een slecht alternatief. 

Ik ben geen filmliefhebber maar sportliefhebber, en dat is de reden waarom ik geabonneerd ben op de sportkanalen. Dagelijks kijk ik naar de sportkanalen. 

Had liever een financiële compensatie gezien, maar ja, zo onklantvriendelijk Telenet is, is dit de goedkoopste oplossing 😡😡😡

dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

@nawesi007
Kun je u abonnement niet stopzetten tot de competitie terug begint? Dit mag toch geen probleem zijn?

nawesi007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

Ga ik daarna nog mijn korting krijgen???

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

@nawesi007 

Is korting krijgen op iets niet duurder dan niets?

Je weet toch ook niet hoelang alles gaat duren.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
nawesi007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

Ik moet betalen voor iets wat Telenet door omstandigheden niet kan geven! En zoals ik reeds schreef: films interesseren mij niet! 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport


@nawesi007  schreef:

Ik moet betalen voor iets wat Telenet door omstandigheden niet kan geven! En zoals ik reeds schreef: films interesseren mij niet! 


Als de geste van Telenet u niet interesseert en als je moet blijven betalen is dit omdat je nalaat je Play Sports abonnement op te zeggen.  Niets belet u om opnieuw een Play Sports abonnement terug te nemen als de huidige maatregelen van de baan zijn.  

dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

Wordt de TV gids dan ook aangepast op deze sport kanalen want voorlopig staan daar nog geen films te zien vanaf 1 april?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport


@dusbaba  schreef:

Wordt de TV gids dan ook aangepast op deze sport kanalen want voorlopig staan daar nog geen films te zien vanaf 1 april?


@dusbaba ik heb het deze ochtend nog eens gecontroleerd en ondertussen zou ook de TV-gids in orde moeten zijn. Veel kijkplezier! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Nico_Nova
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

Ik heb het mailtje gekregen van de compensatie, er stond ook in dat ik de film 'niet schieten' zou kunnen bekijken. Vol verwachting zat ik hier net te proberen. Blijkbaar moet ik abonneren... Dus dat blijkt dan toch niet te zijn? 

0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

Je kunt deze niet herbekijken via bestellen maar deze komt ongetwijfeld één van de komende dagen op de sportzenders, daar kun je hem dan opnemen.

0 Likes
Winnetou
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

De meeste film's dat telenet sport speelde waren goedkope 3de rangs flutfilm's, de naam film onwaardig

0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Telenet geeft oplossing voor Play Sports zonder sport

sorry, de biefsteak is op maar ter compensatie mag je gratis een uur met de gocart gaan rijden. Wat een zever is dat nu.

0 Likes