Beantwoorden
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Op de website van telenet lees je bij wat betekend de overgang van play naar streamz voor u:
Je themazenders, zoals Discovery World of Stingray Music, verdwijnen op 6/10. Je kan ze vanaf dan dus niet meer bekijken in Streamz.

Volgens de klantendienst zouden er enkel twee themakanalen verdwijnen uit streamz en overgaan naar streamz+ zijnde Discovery World en Stingray Music.

 

Hoewel het voor mij als klant nog steeds moeilijk te verteren is dat er themakanalen, die jaren te krijgen waren rond de 9 euro, nu overgeheveld worden naar een prijs van 20 euro, ben ik toch blij dan het maar één televisie kanaal zou betreffen, wel spijtig juist een discovery.

Omdat voor mij de themakanalen het enige is waarom ik nog play (streamz) ben, heb ik aan de klantendienst gevraagd om zoals bij proximus een boeket te maken van de themakanalen zodat je op deze themakanalen kunt abonneren, los van al de series en films die de streamz aanbieden.

294 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@Suzy  ik heb nog altijd Play More omdat bij de herziening er voor gekozen is om dit te behouden wij gebruiken dat veel. Via andere screenshots heb ik al gezien dat andere het wel kunnen bestellen via 'mijn Telenet'. 

 

Wel raar dat je het dan online zelf niet kan bestellen. Hier is de URL als je online kijkt :

 

https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/bestel-wigo-9gb/

https://www2.telenet.be/nl/producten/internet-en-tv/abonnementen/bestel-all-internet-en-telenet-tv/.

 

Bij tv opties kan je dus enkel Streamz(+) kiezen.

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@patrick37 

 

Zou het niet kunnen dat jij Play More niet ziet staan om te kunnen bestellen omdat jij het al hebt?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
mcasteels1
Experienced Meerweter
Berichten: 84
Smile! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Ik heb de optie nog om play more te kiezen

 

31C04D4C-66D5-4E7E-81FF-181003422367.png

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@StefaanH  in 'mijn Telenet ' zie ik het ook staan ja das geen probleem. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Fr11
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Complimentendag Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Hier juist hetzelfde , hadden Play juist voor die themazenders en 7 dagen terugkijk en nu dwingen ze ons willen we nog verder die zenders hebben van het dubbele uit te geven en Streamz  zegt ons niks kijken daar niet naar dus weg gesmeten geld . Ik overweeg van te veranderen van provider of toch alles af te zeggen want het lijkt mij wat teveel geld voor iets dat we niet volledig willen .

 

Fr11
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Complimentendag Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Play moest blijven bestaan , dat is past klantgericht maar nee ze duwen het gewoon door ons strot en een meerprijs voor iets dat we niet willen .

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@Fr11  het is jammer dat is waar maar het is nu eenmaal beslist en is er door gekomen. Veel kunnen we daar als klant niet aan doen het is het ene of het andere. Denk dat er meer zijn die zelfde gedachten hebben als jij nu hebt maar daarmee is het niet terug gedraaid. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz


@Fr11  schreef:

Play moest blijven bestaan , dat is past klantgericht maar nee ze duwen het gewoon door ons strot en een meerprijs voor iets dat we niet willen .

 

Als je het niet wil,niet nemen.

Ik beslis wat ik neem Niet Telenet.

 

 


 

JohnnyBee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Wereld gedichtendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Ik heb mijn Play reeds opgezegd hoor, en jullie ????

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@JohnnyBee  hier is nog altijd Play More . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Ik heb opgezegd toen Streamz zonder docu-themazenders startte.

Net zoals ik met Play Sports stopte omdat TN geen optie “enkel Belgisch voetbal” wil aanbieden en Eleven Sports dit wel doet (heel tevreden).

Misschien toch naar Proximus overgaan waar de themazenders een inbegrepen optie zijn bij Flex abo. Goedkoper dan mijn Wigo9.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@JohnnyBee 

Hier nog altijd Play Sports (voor voetbal, golf, NFL & Formule 1) & Streamz klant (Streamz Originals (FairTrade!!!!), HBO & terugkijk-tv). 

 

Zouden het graag zonder een aparte TV Box doen, maar...

  • YUGO heeft geen familie optie (zoals WIGO, wat een groot voordeel biedt met meerdere simkaarten) 
  • Play Sports heeft exclusieve rechten op bepaalde golf, en daarvoor moet je tegenwoordig Telenet TV klant zijn (geen Play Sports Go meer) 
  • voetbal, NFL, golf & F1 apart, zou veel duurder zijn dan de €20/maand die we nu betalen 

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
freelieke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Ik heb Play al opgezegd. Ik had die enkel voor de themazenders. StreamZ komt hier niet binnen. Ik overweeg Netfix te nemen ( daar worden wel nog documentaires getoond). Ik heb ondertussen een maand gratis gekeken naar Amazon Plus (voor een abo slechts 2,99/ maand). Ben eens benieuwd hoeveel mensen hun Play hebben opgezegd, maar ja...dat zullen we wel nooit te weten komen zeker !?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

om even op dit topic terug te komen, wie geïnteresseerd is in Dplay het app aanbod van discovery, je krijgt momenteel 50% korting op een jaarabbo op Dplay als je 40 punten ingeeft bij takeaway (wie veel besteld via takeaway zit al na 3 keer bestellen al aan de 40 punten ongeveer).

een leuk cadeautje voor wie het wil nemen en ook geniet van de takeaway app of site 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Dplay  gaat volgend jaar Discovery+ worden voorlopig de naam veranderd de inhoud blijf zelfde

0 Likes