24748
netweters
|
152265
antwoorden
|
20686
vragen
|
Waarom betaal ik sinds 07/23 dubbel voor Netflix? Ik betaal al voor Netflixx sinds 07/21 via mijn visa op het account xxx@example.com (waar example.com = telenet.be). Gisteren contact gehad met Netflix en wisten mij te zeggen dat het onmogelijk is om op 1 mail adres 2 accounts te hebben, alsook krijgen zijn maar 1 betaling binnen. Ik heb gisteren reeds telefonisch contact gehad met de telenet helpdesk maar er werd doodleuk ingehaakt door jullie nadat ik 3 verdchillende medewerkers aan de lijn had gehad. Ondertussen heeft Netflix mijn account geannuleerd en heb via de app de streamingdienst ook stopgezet om nog meer fraude tegen te gaan. Ik had dit geaag rechtgezet zien geworden. Gaat wel over een bedrag van 300€. Graag jullie reactie. Mvg van een reeds lange maat ontevreden klant
Inhoud gewijzigd door WG94 (Krak) | Reden: e-mailadres weggehaald
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Netflix
Je situatie is me niet helemaal duidelijk.
Gaat Netflix 2x van je VISA kaart of 1x van je VISA en 1x aangerekend via je Telenet factuur?
Indien het eerste dan moet je echt bij Netflix zijn, daar heeft Telenet niets mee te maken. Dat jij toevallig een Telenet e-mailadres gebruikt is hierin irrelevant.
Indien het tweede, dan heb je dus ooit Netflix via Telenet aangevraagd? Heb je daarna de activatie doorlopen? Bij die activatie koppelt Telenet je account aan Netflix en hoort Netflix te stoppen met je te factureren op je VISA kaart.
Het is me ook niet helemaal duidelijk wat je nu net allemaal stopgezet hebt en waar.
Tenslotte, De Netweters is helaas geen klantendienst. Je wordt hier geholpen door andere klanten en niet door Telenet zelf. Contact met Telenet kan telefonisch via 015 66 66 66, via WhatsApp of via een contactformulier
Is het antwoord van de klantendienst onvoldoende dan kan je klacht indienen bij Telenet: Ontevreden? Laat het ons weten | MyTelenet
Is toch gewoon je eigen fout, 2 jaar nodig om 't te ontdekken zegt al genoeg denk ik, als je 't al via creditcard hebt en daarna nog een keer via Telenet afsluit, had je creditcard zelf moeten stoppen...
Telenet weet niet dat je nog een account hebt lopen en kan dat ook niet stopzetten...
Heb je ooit Netflix via Telenet proberen te bestellen? Kan het zijn dat je toen, na 3 herhaardelijke reminders, je Netflix nooit geactiveerd hebt via My Telenet om de betaling via Telenet te laten verlopen?
Waarom betaal ik sinds 07/23 dubbel voor Netflix? Ik betaal al voor Netflixx sinds 07/21 via mijn visa op het account ***@telenet.be. Gisteren contact gehad met Netflix en wisten mij te zeggen dat het onmogelijk is om op 1 mail adres 2 accounts te hebben, alsook krijgen zijn maar 1 betaling binnen. Ik heb gisteren reeds telefonisch contact gehad met de telenet helpdesk maar er werd doodleuk ingehaakt door jullie nadat ik 3 verdchillende medewerkers aan de lijn had gehad. Ondertussen heeft Netflix mijn account geannuleerd en heb via de app de streamingdienst ook stopgezet om nog meer fraude tegen te gaan. Ik had dit geaag rechtgezet zien geworden. Gaat wel over een bedrag van 300€. Graag jullie reactie. Mvg van een reeds lange maat ontevreden klant
Inhoud gewijzigd door WG94 (Krak) | Reden: e-mailadres (opnieuw) weggehaald
Best dat je een detail maakt wat te veel betaalt is
Met foto's dat je al betaalt
Dan kunnen ze een credit nota maken
Komt er geen antwoord dan neem je contact op met de ombudsdienst telecom
Zelfde doen een detail maken en alle antwoorden en dat er onterecht via domiciliëring wordt geld afgeschreven
Komt wel goed
Waarschijnlijk omdat sommige mensen het bericht niet goed lezen en snappen, das 1 en als je langs een fysiek winkelpunt gaat je er wel bevestiging gegeven wordt dat er een probleem is maar ze je niet kunnen helpen 🤷♂️🤷♂️🤷♂️
Je bent ontevreden want je hebt dubbel betaald. Je hebt dus een klacht. Dan volg je de klachtenprocedure die je hier vindt.
@Svdwynga schreef:Waarschijnlijk omdat sommige mensen het bericht niet goed lezen en snappen
Dat is omdat je een bericht geplaatst hebt waarin verschillende details ontbreken, details die je na een week nog niet verduidelijkt hebt.
Dus ik stel mijn vraag opnieuw:
Gaat Netflix 2x van je VISA kaart of 1x van je VISA en 1x aangerekend via je Telenet factuur?
@Svdwynga exact hetzelfde bericht opnieuw plaatsen omdat je ervan uitgaat dat andere leden jouw initiële onderwerp niet goed hebben gelezen, is niet iets dat op een community wordt gedaan. Er worden jou vragen gesteld waar je geen antwoord op geeft. Wanneer je op een community waar klanten elkaar helpen een vraag stelt of een situatie uitlegt, lijkt het me handig dat je ook openstaat dat mede-Netweters samen met jou proberen uitzoeken wat er fout gelopen kan zijn. Dat kan alleen als je dan ook zelf wat meer informatie geeft die nodig is om het volledige beeld te krijgen en de situatie beter te begrijpen.
De geest van de huidige tijd???
Hoe vaak steek in mijn energie en tijd om uitvoerig raad te geven bij een gesteld probleem, om dan vast te stellen:
Ik word daar ook zo moe van 🙄
Als er geen oplossing komt, valt er niet te reageren denk ik dan.
Zonder info kunnen we ook niet helpen zoeken naar een oplossing. Er zal hier die ook geen oplossing komen, De Netweters is een klantenforum.
Wil je een oplossing, dan moet je bij Telenet of Netflix zijn.
Fijne avond nog