Waarom betaal ik dubbel voor Netflix bij Telenet?
Waarom betaal ik sinds 07/23 dubbel voor Netflix? Ik betaal al voor Netflixx sinds 07/21 via mijn visa op het account xxx@example.com (waar example.com = telenet.be). Gisteren contact gehad met Netflix en wisten mij te zeggen dat het onmogelijk is om op 1 mail adres 2 accounts te hebben, alsook krijgen zijn maar 1 betaling binnen. Ik heb gisteren reeds telefonisch contact gehad met de telenet helpdesk maar er werd doodleuk ingehaakt door jullie nadat ik 3 verdchillende medewerkers aan de lijn had gehad. Ondertussen heeft Netflix mijn account geannuleerd en heb via de app de streamingdienst ook stopgezet om nog meer fraude tegen te gaan. Ik had dit geaag rechtgezet zien geworden. Gaat wel over een bedrag van 300€. Graag jullie reactie. Mvg van een reeds lange maat ontevreden klant
Inhoud gewijzigd door WG94 (Krak) | Reden: e-mailadres weggehaald
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Netflix
- Labels:
-
Netflix
-
streamingdienst