Beantwoorden
Royemans
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten?

CI+ kaartje en 4K

Door een verhuis ben ik mijn installatie eens aan het herbekijken.

Ik heb nu een HD digicorder en zou deze kunnen ruilen voor een TV box maar twijfel om modem only te gaan.

Daarom zou ik graag weten als ik voor een CI+ kaartje zou gaan of deze ook 4K ondersteunt eens er 4K content op de kabel zou komen.

De TV is 4K, staat in de lijst van Telenet en is met ethernet aan mijn router aangesloten.

0 Likes
8 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CI+ kaartje en 4K

Ik heb een CI+ en mijn tv is 4K. Ik heb het testkanaal geïnstalleerd en ik krijg effectief 4 K. Ik krijg volgende info op mijn scherm: 16:9, 2160P, UHD.

Dat werkt prima. 

20190618_104010.jpg

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

CI+ kaartje en 4K

@janne_man

 

Toch wel één mankementje precies: je beeld staat ondersteboven. <g>


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CI+ kaartje en 4K


@sb  schreef:

@janne_man

 

Toch wel één mankementje precies: je beeld staat ondersteboven. <g>


Ja dat klopt. Strikt genomen is dat geen mankementje van mij, maar van Lithium. Ik had de foto genomen met mijn gsm. Onbewerkt overgezet naar mijn pc. De foto  bekeken: die stond recht. Onbewerkt opgeladen op de Netweters.  Ik wist zo goed als zeker dat mijn foto te groot was (2,7 Mb). Lithium verkleint die en houd blijkbaar geen rekening met het orienteringsbitje in de foto. Ik had het kunnen vermijden door zelf de resolutie te verminderen. 

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CI+ kaartje en 4K

@janne_man je hebt voorlopig geen CI+ kaartje nodig om dat testkanaal te bekijken 😉 dat zit open op de kabel als je tv die zender vind natuurlijk zonder zendernaam 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CI+ kaartje en 4K


@Master-Magic  schreef:

@janne_man je hebt voorlopig geen CI+ kaartje nodig om dat testkanaal te bekijken 😉 dat zit open op de kabel als je tv die zender vind natuurlijk zonder zendernaam 😉


Ik had het moeten weten. Op mijn monitor die ook een dvb-c tuner heeft (what is in a name? monitor / tv) krijg ik enkel de klank door. Van een versluierd programa krijg men noch beeld, noch klank.

0 Likes
Royemans
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten?

CI+ kaartje en 4K

Dus dan zou ik modem only kunnen gaan en enkel een CI+ kaartje bestellen ?

 

0 Likes
Royemans
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten?

CI+ kaartje en 4K

Ik heb hierjuist van de Telenet klantendienst te horen gekregen dat de huidige CI+ kaartjes geen 4K zullen ondersteunen, enkel de Tv box ....

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

CI+ kaartje en 4K

@Royemans, ik geef je graag nog extra informatie betreffende de modem-only, die kan je niet combineren met een TV-box. In de toekomst zal Telenet streven naar een EMTA die samenwerkt met de TV-box, maar het is te vroeg om daar dieper op in te gaan. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes