De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fout op aanrekening na omschakeling naar CI+ module

Beantwoorden
Freshman Meesterweter
Berichten: 2102
Happy New Year! De slimste mens? Dat ben jij. De nieuwe Einstein! Jij #DTV. Goed bezig!

@RuZ  een decoder is uit je bundel te halen geen enkel probleem. Ik ga je het geheim van de chef niet geven maar het is niet zo dat als je een klant helpt en zijn producten inboekt dat je een gehele bundel erin zet. Ik zeg er niet veel over hoe het precies gaat maar neem maar van mij aan dat je een decoder perfect buiten de bundel kunt laten.  


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meerweter
Berichten: 67
Happy New Year! Goed bezig! Dat begint te tellen! Al 25 duimen!

Als ze er All Internet en DTV inzetten, krijg je wel degelijk een bundel. 
Zelfs als een klant nu basis internet en digitale tv heeft, kunnen ze niet via een update daar all internet van maken. Dan moeten ze de bundel ‘All Internet + DTV’ maken. 

Ik ga nu stoppen met telkens hetzelfde te herhalen. 
@Suzy zal dit wel navragen en uitsluitsel over geven. 

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Veelweter
Berichten: 212
Happy New Year! Lezersgoud. Respect! It's your fourth party! Warming up?
0 Likes
Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Tien op tien! Twee handen vol!

Via Whatsapp lukt het niet om tot een oplossing te komen (er antwoorden altijd andere personen), dus nog eens telefonisch contact opgenomen met Telenet. Deze persoon kon ook geen oplossing vinden en haar team leader evenmin. Standaard wordt er altijd gezegd dat de Digicorder in het pakket zit, ook al heb je er geen. Ik heb dus een opsplitsing gevraagd zoals hier voorgesteld, maar dat ging ook niet. Er werd een dossier C200817_5245403 opgemaakt om de situatie proberen te regulariseren.

Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Tien op tien! Twee handen vol!

Volgende update: mijn account is nu opgesplitst in 2 nummers:

- 1 voor de digitale TV: 18,22 EUR per maand

- 1 voor het internet

 

Nu is er een nieuw probleem... Het internet abonnement is ongevraagd omgezet naar een Basic Internet. Hiervoor hang ik nu al een uur aan de lijn. Men kan dit niet meer omzetten naar een "All-Internet". Oplossing hier is om alles op 1 account te zetten, maar dan val ik weer terug op het pakket waar ik de huur digicorder moet betalen... Dit is echt een circus, echt ongezien.

 

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meerweter
Berichten: 67
Happy New Year! Goed bezig! Dat begint te tellen! Al 25 duimen!

Hoe is het toch mogelijk hé... 't is inderdaad een echt circus, maar dan zonder acrobaten en alleen maar clowns...

 

Ik kan nog begrijpen dat het 'per ongeluk' Basic internet is geworden.

Maar waarom kan dat niet omgezet worden naar All Internet?

Alles terug samen op 1 account is geen oplossing, dan ben je terug waar je stond en is de huur van decoder weer inbegrepen.

 

Het lijkt me toch dat Basic Internet zonder probleem naar All Internet kan geüpgraded worden.

Eventueel door de Technical Back Office.

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Tien op tien! Twee handen vol!

Nog een update: alles staat weer op 1 account, dus ik heb terug het pakket digitale TV+ All-Internet waar de huur van de Digicorder is inbegrepen.

Toch is er eindelijk een halve oplossing die ik zelf ook gesuggereerd had. Omdat het een GEKEND PROBLEEM is, gaat men de huur van de Digicorder met een promocode schrappen. Helaas is deze code maar 12 maanden geldig en ga ik dus elk jaar moeten contact opnemen met Telenet om deze promocode terug te activeren. Men heeft dit wel in mijn dossier genoteerd, zodat er in de toekomst (hopelijk) geen discussie over gaat zijn. Niet echt een volledige oplossing, maar beter dan niks. Ik kijk met een bang hart uit naar de volgende factuur.

Beantwoorden
Community Manager
Berichten: 3399
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

@RumaNoV ik ben het voor je aan het navragen bij de collega's van de admin back office bij Telenet. Zodra ik uitsluitsel heb, laat ik het je hier weten.

 

@RuZ bedankt voor je input! Ik weet dat je bij een WIGO de huur van de decoder er niet kan uithalen, maar dat dit bij een All-Internet+DTV niet zou kunnen, is compleet nieuw voor me. Daarom vraag ik het graag even na. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Tien op tien! Twee handen vol!

@Suzy heb je al reactie gekregen van de admin back office? Ga ik echt elke 12 maand contact moeten opnemen met Telenet om die promocode ivm de Digicorder te laten toepassen? Alvast bedankt voor je reactie.

0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
Berichten: 3399
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

@RumaNoV ik ben nog aan het wachten op een finaal duidelijk antwoord. Kom hier zeker op terug zodra ik je kan vertellen hoe de vork in de steel zit. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Community Manager
Berichten: 3399
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

Het heeft even geduurd, waarvoor mijn excuses! Maar ondertussen heb ik alle informatie om een volledig duidelijk antwoord te geven.  

 

Het is officieel bevestigd dat je ook bij All Internet + digitale tv de huur van de decoder niet meer uit het pakket kan uithalen. Men heeft me verteld dat Telenet ernaar streeft om alle digitale tv klanten door middel van een huur decoder te laten genieten van de volwaardige Telenet TV ervaring. 

 

Stel dat je hier als klant echt niet akkoord mee bent, kan Telenet een promotie activeren om deze kost 12 maanden te laten vallen. Dit is dus wat ze bij jou hebben gedaan, @RumaNoV. Maar dit betekent ook dat je elk jaar contact zou moeten opnemen om deze te laten verlengen. 

 

Hopelijk brengt dit meer duidelijkheid. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Professional Meesterweter
Berichten: 2926
Jij Netweters wikipedia! Happy New Year! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@Suzy 

Maar wat gebeurt er als de klant afzonderlijk All Internet en digitale tv kiest. Laat ons zeggen met X tijd verschil. Dus de klant kiest expliciet niet voor de bundel All Internet + digitale tv, maar voor twee losse producten.


   janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meerweter
Berichten: 67
Happy New Year! Goed bezig! Dat begint te tellen! Al 25 duimen!

@janne_man  schreef:

@Suzy 

Maar wat gebeurt er als de klant afzonderlijk All Internet en digitale tv kiest. Laat ons zeggen met X tijd verschil. Dus de klant kiest expliciet niet voor de bundel All Internet + digitale tv, maar voor twee losse producten.


Dan nog zal de bundel 81,59 euro kosten en zal dus de huur van een decoder inbegrepen zijn. 

Stel dat een klant nu betaald voor Basic Internet + kabelabonnement en de klant digitaal kijkt via een aangekochte decoder of ‘tv met kaartje’. 
Op het moment dat de klant overstapt naar onbeperkt internet, zal de bundel ‘All Internet + DTV’ worden. 

Het maakt dus niet uit of er tijd tussen zit. Ook niet als de klant enkel digitale tv reeds heeft en er all internet bijneemt of andersom. 

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Allesweter
Berichten: 1406
Happy New Year! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! It's your fifth party!

@RuZ  schreef:

@janne_man  schreef:

@Suzy 

Maar wat gebeurt er als de klant afzonderlijk All Internet en digitale tv kiest. Laat ons zeggen met X tijd verschil. Dus de klant kiest expliciet niet voor de bundel All Internet + digitale tv, maar voor twee losse producten.


Dan nog zal de bundel 81,59 euro kosten en zal dus de huur van een decoder inbegrepen zijn. 

Stel dat een klant nu betaald voor Basic Internet + kabelabonnement en de klant digitaal kijkt via een aangekochte decoder of ‘tv met kaartje’. 
Op het moment dat de klant overstapt naar onbeperkt internet, zal de bundel ‘All Internet + DTV’ worden. 

Het maakt dus niet uit of er tijd tussen zit. Ook niet als de klant enkel digitale tv reeds heeft en er all internet bijneemt of andersom. 


Of je zou expliciet moeten vragen om het op een ander account te zetten. Het nadeel is dan wel dat je 2 facturen krijgt: eentje van tv en eentje van internet.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meerweter
Berichten: 67
Happy New Year! Goed bezig! Dat begint te tellen! Al 25 duimen!

@Suzy  schreef:

Telenet streeft ernaar om alle digitale tv klanten door middel van een huur decoder te laten genieten van de volwaardige Telenet TV ervaring. 


Dat is een mooie uitleg. Zo lijkt het echt alsof ze het in het belang van de klant doen. 
Wat is het verschil tussen een volwaardige Telenet TV ervaring met een gehuurde of een aangekochte Digicorder?

Een volwaardige Telenet TV Ervaring Is dus: extra mogen betalen. 

0 Likes
Beantwoorden