@gigi schreef:
@janne_man schreef:
Je vraagt naar Wifi 4. Wifi 4 is een norm. Als uw wifi 4 niet werkt met een AP met Wifi 6 zijn er twee mogelijkheden. Ofwel volgt de Wifi 4 in uw toestel niet volledig de norm van Wifi 4 ofwel is er een fout in de uw Wifi 6 en wijkt die af van de norm voor de Wifi 4. Hier vind je een korte vergelijking tussen Wifi 4, 5 en 6. Wifi 4 zit ingebakken in Wifi 5 en wifi 5 zit ingebakken in Wifi 6.
Daar is, denk ik, toch al uitvoerig op gereageerd.
Wel uitvoerig ja maar zonder een duidelijk antwoord te kunnen geven. Omschrijvingen zoveel je maar wilt.
Ofwel is het dit, ofwel is het dat.
Wat een wifi 4 n norm is, wat een wifi 6 ax norm is, enz.
Een simpele vraag zoals deze kan niet worden beantwoord:.
Hoe komt het dat mijn telenet -SSID niet in de netwerken staat aangeduid?
Ondanks dat ik schrijf dat er andere netwerken staan aangeduid en mijn SSID NIET, komt daar geen enkel serieus antwoord op.
Waarom mijn telenet-SSID er niet bijstaat is precies nier zo belangrijk!
Zelfs een "Verborgen netwerkt" staat er bij.
grtz,
gigi
Many thanks voor het verwijderen van de ip-adressen op mijn screenshots.
grtz,
gigi
Een simpel antwoord op een simpele vraag: Uw toestel herkent het signaal niet van je nieuwe modem.
De volgende vraag is dan waarom. Daar zie ik drie mogelijkheden:
- je hebt ergens een instelling in je netwerkkaart die verkeerd is.
- uw toestel volgt de norm (Wifi 4?) niet voor 100%.
- de nieuwe modem volgt de norm niet voor 100% (Wifi 4?, in elke geval dezelfde norm als de norm die uw toestel beweert te hebben)
Kan dit probleem met uw vragen en onze antwoorden opgelost worden. Ja en neen. Dat hangt af van wat jij als oplossing aanvaard.
De simpele oplossing houd op met verder te zoeken en gebruikt een USB Wifi en je kan verder werken. Ofwel is deze oplossing voor u aanvaardbaar ofwel niet.
Als deze oplossing voor u niet aanvaardbaar is, dan kan je aan een expert (al dan niet betalen) vragen om dit op te lossen. In de plaats van daar uren zitten op te zoeken zal die expert u voorstellen om een USB Wifi of iets dergelijks te gebruiken. Dat zal immers de kleinste kost zijn om terug Wifi verbinding te kunnen hebben met dat toestel.
En sorry, ik schrijf hier niets nieuw, Dat is allemaal al geschreven geweest in deze of een andere draad van u.
Nog een verduidelijking: als twee toestellen niet dezelfde norm gebruiken, begrijp dat dan dat ze niet dezelfde taal spreken, of beter nog ze spreken een verschillen dialect en hierdoor gaat er teveel fout in de communicatie.