Beantwoorden
PPS
Experienced Weetjesweter
π-DAY! Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol!

Foutmelding : ng.ocapi.404-OCAPI-ERR-OCGE404-errorfield

Sinds telenet mijn abonnement gewijzigd heeft van een Wigo naar een One krijg ik deze foutmelding "ng.ocapi.404-OCAPI-ERR-OCGE404-errorfield" wanneer ik mijn thuis netwerk (mijn modem dus) wil beheren.
Er staat al ruime tijd ticket open, maar geen feedback.

nog iemand met gelijkaardige issues die wel opgelost geraakt zijn? tips?

bedankt

19 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@PPS  schreef:

Een klacht bij Telenet heb ik ingediend, 2 dagen erna werd ik al opgebeld. Ticket gemaakt en nooit iets meer van gehoord.

Ombudsdienst heb ik niet gedaan. 

Op wat wacht je dan nog om de volgende stat te doen, zoals zelf aangegeven is op de webpagina van Telenet. Geen antwoord is hetzelfde als geen bevredigend antwoord. Dus klacht bij de Omdbudsdienst Telecommunicatie.

PPS
Experienced Weetjesweter

Heb ik zondag gedaan. Maandag al antwoord gekregen van ombudsdienst. Telenet heeft 10d om te antwoorden. Ben benieuwd

WilfriedV
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Heb je al antwoord gekregen?
Heeft er al ooit iemand het probleem opgelost gekregen?

PPS
Experienced Weetjesweter

Een update.

Woensdag een antwoord gekregen van Telenet via de ombudsdienst (op de 10e dag).

antwoord was : “we kunnen nog geen sluitend antwoord geven, probleem van klant zijn we aan het bekijken met de achterliggende diensten”

dus hetzelfde antwoord dat ik al 11 maanden hoor.

Vrijdag ging ik nog maar eens bellen naar Telenet, ik log in op de mijntelenet pagina om mijn klantnummer alvast op te zoeken (want dat vragen ze iedere keer) en …. De foutmelding is weg!! Ik kan terug mijn wifinetwerk beheren, Firewall beheren enz… 
Behalve het antwoord via de ombudsdienst geen feedback gekregen, misschien komt dit in de volgende week er nog aan.

In elk geval, mijn probleem is na 11 maanden opgelost. Ik maak er nu wel nog een (ere)zaak van om een compensatie te krijgen.

Telenet weet dus nu wel hoe dit probleem op te lossen, dus ik hoop dat deze oplossing toegepast zal worden bij alle klanten met hetzelfde probleem.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Goed dat het nu eindelijk is opgelost. Hopelijk blijft het ook zo. Telenet is volgens mijn ervaring niet weigerachtig tegenover compensatie (bijv. een maand niet betalen). Dus wees assertief, maar blijf vriendelijk. Als je bij de eerste geen gehoor krijgt, leg dan neer en bel de volgende. Helaas is veel afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.