|
25.604
netweters
|
158.438
antwoorden
|
|
21.370
vragen
|
Sinds telenet mijn abonnement gewijzigd heeft van een Wigo naar een One krijg ik deze foutmelding "ng.ocapi.404-OCAPI-ERR-OCGE404-errorfield" wanneer ik mijn thuis netwerk (mijn modem dus) wil beheren.
Er staat al ruime tijd ticket open, maar geen feedback.
nog iemand met gelijkaardige issues die wel opgelost geraakt zijn? tips?
bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
@PPS schreef:Een klacht bij Telenet heb ik ingediend, 2 dagen erna werd ik al opgebeld. Ticket gemaakt en nooit iets meer van gehoord.
Ombudsdienst heb ik niet gedaan.
Op wat wacht je dan nog om de volgende stat te doen, zoals zelf aangegeven is op de webpagina van Telenet. Geen antwoord is hetzelfde als geen bevredigend antwoord. Dus klacht bij de Omdbudsdienst Telecommunicatie.
Heb ik zondag gedaan. Maandag al antwoord gekregen van ombudsdienst. Telenet heeft 10d om te antwoorden. Ben benieuwd
Heb je al antwoord gekregen?
Heeft er al ooit iemand het probleem opgelost gekregen?
Een update.
Woensdag een antwoord gekregen van Telenet via de ombudsdienst (op de 10e dag).
antwoord was : “we kunnen nog geen sluitend antwoord geven, probleem van klant zijn we aan het bekijken met de achterliggende diensten”
dus hetzelfde antwoord dat ik al 11 maanden hoor.
Vrijdag ging ik nog maar eens bellen naar Telenet, ik log in op de mijntelenet pagina om mijn klantnummer alvast op te zoeken (want dat vragen ze iedere keer) en …. De foutmelding is weg!! Ik kan terug mijn wifinetwerk beheren, Firewall beheren enz…
Behalve het antwoord via de ombudsdienst geen feedback gekregen, misschien komt dit in de volgende week er nog aan.
In elk geval, mijn probleem is na 11 maanden opgelost. Ik maak er nu wel nog een (ere)zaak van om een compensatie te krijgen.
Telenet weet dus nu wel hoe dit probleem op te lossen, dus ik hoop dat deze oplossing toegepast zal worden bij alle klanten met hetzelfde probleem.
Goed dat het nu eindelijk is opgelost. Hopelijk blijft het ook zo. Telenet is volgens mijn ervaring niet weigerachtig tegenover compensatie (bijv. een maand niet betalen). Dus wees assertief, maar blijf vriendelijk. Als je bij de eerste geen gehoor krijgt, leg dan neer en bel de volgende. Helaas is veel afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt.
Een compensatie op wat
Het internet werkte de tv werkte de tv box werkte
Die extra pagina's of mailboxen geven ze er bij of je nu gebruikt of niet het kost niets
@luc55 als je niet op de mijn Telenet alles kan bedienen en instellen dan is dat door hun bugs zo lange tijd wel iets dat belangrijk kan zijn, je moet toch je gegevens kunnen aanpassen op elke mogelijke tijd (uitgezonderd van werken aan het systeem door update’s ‘s nachts).
@luc55 schreef:Een compensatie op wat
Het internet werkte de tv werkte de tv box werkte
Die extra pagina's of mailboxen geven ze er bij of je nu gebruikt of niet het kost niets
Een compensatie voor het niet werken van een service die door Telenet wordt aangeboden en waarvoor de klant betaalt. (En denk je nu echt dat de klant niet betaalt voor die mailboxen? 'gratis' bestaat niet.)
En ook van oude systeem naar nieuwe systeem de oude klanten met oude bundel worden dan overgezet juist zelfde geval hier
Nu op deze moment is nog gratis ook voor vertrekkende klanten deze kunnen hem blijven gebruiken
het niet kunnen instellen van de firewall, kon geen enkele poort open zetten (camera’s, laadpaal,….)
Daar betaal je toch voor?
Daar betaal je zeker voor. Niets is gratis, ook de mailboxen niet. Het feit dat je die mailbox behoudt na vertrek is om dat het een verplichting is, absoluut geen gunst van Telenet.
Stuur het bewijs door dat zij dit ook niet konden open zetten samen als je de compensatie aanvraagd
Dat is een andere zaak als zij er ook niet in geraken en je kan de zaken niet aansluiten
Zet het wel duidelijk in de aanvraag met foto van chat of whatsapp bericht van dat zij het ook niet lukte
En ook de beelden of foto's dat niet kon koppelen
Zo zaken moeten binnen de 24 uur opgelost zijn zeker het koppelen van zaken van camera’s, laadpaal,….
Veel gebruiker van de mailbox als ze vertrekken bouwen dit af en zetten alles over naar een vrij mailbox
zonder aanbieder verplichting
Als er in toekomst zal moeten betaalt worden zullen er niet veel meer over blijven van de ex klanten
Dit aandeel zal ook niet meer zo groot zijn gelukkig worden mailboxen die niet meer gebruikt ook verwijdert na een tijd
er zal ook veel rommel op staan waar de mensen niet meer naar zien omdat ze niet meer gebruiken
Je ziet ook dat de gratis mailboxen meer beperkingen krijgen geheugen extra functies zeker geheugen dat lijkt overal een probleem te worden