Beantwoorden
Tijs_rx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Complimentendag Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

Het lijkt erop dat de knop om instellingen op te slaan verdwenen is????

Screenshot_2023-03-04-10-48-50-26_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Kan niet opslagen - Geavanceerde instellingen

0 Likes
28 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

@Tijs_rx 

Kan je foto nog niet bekijken want moet eerst goedgekeurd worden door een moderator.

Er is al een tijdje een probleem om of op mijn telenet te geraken of door instellingen op te slaan.

Wat heb je proberen te doen?

Heb jij de nieuwe layout van mijn telenet, of nog het oude met die licht groen/blauw achtige tegels

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
DaanJordens
Moderator
Berichten: 73
Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

Hi!

 

Er zijn op dit moment wat problemen met het thuisnetwerk in Mijn Telenet. Wellicht kan je hierdoor niet opslaan. Onze developers zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de hinder! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDaan | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet


@DaanJordens  schreef:
...knip ...

 

Er zijn op dit moment wat problemen met het thuisnetwerk in Mijn Telenet.  


... Dat kan je wel zeggen, inderdaad ... 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 256
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

Ik krijg ook dat scherm.

Maar wijzig eens iets dan komen er onderaan 2 buttons Annuleren en Wijzigen bij.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

Ik heb in dat nieuwe scherm de portforwarding aagepast (een regel toegevoeg). Daarna heb ik de modem herstart (het vorige scherm). Ik de nieuwe portforwarding getest en de test was gelukt. Ook heb ik al lijnen weggedaan door op het vuilbakje te klikken en dat alles werkt zonder extra bevestiging.

Wat ik niet getest heb, is iets veranderen en daarna het venster sluiten. Wordt de verandering aangenomen of niet, dat weet ik niet in dat geval.

0 Likes
HoogstoelK
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Star Wars Day On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

Blijkbaar kan je nog steeds niet de geavanceerde wijzigingen opslaan. Je kan de gegevens wel aanpassen, maar niet bewaren.
Ik moet mijn portforwarding uitschakelen en bridged mode aanzetten. Helaas geen succes. Ik hoop dat men de nieuwe interface snel in orde brengt…

0 Likes
Tijs_rx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Complimentendag Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

Ondertussen zijn we meer dan een maand later en dit is nog steeds niet opgelost. Stop toch eens in godsnaam met die grafische updates waar niemand op zit te wachten en blijf er af eenmaal het werkt!

0 Likes
Tijs_rx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Complimentendag Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

Gaat dit ooit nog opgelost geraken? Ik kan al 3 maand niks meer aanpassen!!!

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

Dit zou moeten werken (bij mij in ieder geval) en staat ook niet in de lijst van "gekende problemen".

 

 

Eens je iets aangepast hebt zou de knop moeten verschijnen (onderaan de pagina).

Let wel op,  als er ergens een fout is in je instellingen (normaal rood aangeduid) zal de knop niet verschijnen.

Kijk bijvoorbeeld eens na of je bijvoorbeeld zowel UPnP als DMZ hebt aanstaan, vroeger kon je volgens mij beiden samen inschakelen; vandaag is dat maar 1 van de 2.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
HansNetwerk
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

Beste mensen,

Ik heb een korte en relatief simpele vraag.

Ik wil op mijn Telenet modem simpelweg twee poorten forwarden (8081 - 8081) Externe poort (8081) Interne poort (UDP/TCP dus both).

Vreemd genoeg zie ik nergens mijn "save" knop. Ook niet in verschillende browsers. Dit werkte vroeg wel (oude settings staan er nog).

- Cookies verwijderd, modem gereset, naamconventie gebruikt (wat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn/met - zonder spaties, et etc.)

Weet iemand wat dit kan zijn?

Alvast hartelijk dank voor een eventuele reactie(s).

 

Mvg,

 

Hans

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Port forw. Waar is de safe knop gebleven (tel modem)?

0 Likes
JDelesie
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

Hallo,

Ik ondervind hetzelfde probleem.

Heb ook zitten zoeken maar kon geen oplossing vinden.

Mvg

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

Verschijnt de knop wel als je andere settings aanpast?

 

Kijk voor de zekerheid na dat je geen conflicterende settings hebt aanstaan (kan al van ervoor zijn). Bijvoorbeeld: Als je zowel UPnP als DMZ (iets anders dan 0) hebt aanstaan dan zijn je settings niet correct en zal de interface weigeren om je de knop te tonen.

 

In ieder geval klinkt dit alsof je hetzelfde probleem hebt als hier.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

@WG94 bedankt om dit op te merken, heb de 2 topics even samengevoegd. Het ontbreken van de knop om op te slaan staat inderdaad niet in de lijst met gekende issues. 

@Tijs_rx jij hebt dit dus al 3 maanden geef je aan. Kan je nog eens een screenshot maken van de pagina? Let er wel op dat je alle persoonlijke gegevens eerst afschermt. @HansNetwerk @JDelesie sinds wanneer ervaren jullie dit? Ook jullie mogen ons zeker even een screenshot doorsturen. 

En jullie ervaren dit allemaal in de 'geavanceerde instellingen' pagina, toch?

We vragen voor deze informatie omdat het belangrijk is te weten dat jullie exact hetzelfde probleem ervaren. 
Zodra we deze info hebben, sturen we dit intern door.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 256
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Geavanceerde instellingen opslagen in mijn Telenet

@Suzy 

Ik heb dit bij mij ook nog even getest.

Als ik voor portforwarding kies en ik vul nog maar in het eerste veld 192.168.0.X een waarde in voor X krijg ik direct helemaal onderaan de pagina de keuze:

Annuleren in het zwart en Wijzigen in het geel.

Ik wou dit even meegeven, misschien merken de mensen dat niet op sorry als dit bij hun niet het geval is.

 

0 Likes