24748
netweters
|
152283
antwoorden
|
20688
vragen
|
Het lijkt erop dat de knop om instellingen op te slaan verdwenen is????
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Kan niet opslagen - Geavanceerde instellingen
Kan je foto nog niet bekijken want moet eerst goedgekeurd worden door een moderator.
Er is al een tijdje een probleem om of op mijn telenet te geraken of door instellingen op te slaan.
Wat heb je proberen te doen?
Heb jij de nieuwe layout van mijn telenet, of nog het oude met die licht groen/blauw achtige tegels
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Hi!
Er zijn op dit moment wat problemen met het thuisnetwerk in Mijn Telenet. Wellicht kan je hierdoor niet opslaan. Onze developers zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de hinder!
@DaanJordens schreef:
...knip ...
Er zijn op dit moment wat problemen met het thuisnetwerk in Mijn Telenet.
... Dat kan je wel zeggen, inderdaad ... 😉
Ik krijg ook dat scherm.
Maar wijzig eens iets dan komen er onderaan 2 buttons Annuleren en Wijzigen bij.
Ik heb in dat nieuwe scherm de portforwarding aagepast (een regel toegevoeg). Daarna heb ik de modem herstart (het vorige scherm). Ik de nieuwe portforwarding getest en de test was gelukt. Ook heb ik al lijnen weggedaan door op het vuilbakje te klikken en dat alles werkt zonder extra bevestiging.
Wat ik niet getest heb, is iets veranderen en daarna het venster sluiten. Wordt de verandering aangenomen of niet, dat weet ik niet in dat geval.
Blijkbaar kan je nog steeds niet de geavanceerde wijzigingen opslaan. Je kan de gegevens wel aanpassen, maar niet bewaren.
Ik moet mijn portforwarding uitschakelen en bridged mode aanzetten. Helaas geen succes. Ik hoop dat men de nieuwe interface snel in orde brengt…
Ondertussen zijn we meer dan een maand later en dit is nog steeds niet opgelost. Stop toch eens in godsnaam met die grafische updates waar niemand op zit te wachten en blijf er af eenmaal het werkt!
Gaat dit ooit nog opgelost geraken? Ik kan al 3 maand niks meer aanpassen!!!
Dit zou moeten werken (bij mij in ieder geval) en staat ook niet in de lijst van "gekende problemen".
Eens je iets aangepast hebt zou de knop moeten verschijnen (onderaan de pagina).
Let wel op, als er ergens een fout is in je instellingen (normaal rood aangeduid) zal de knop niet verschijnen.
Kijk bijvoorbeeld eens na of je bijvoorbeeld zowel UPnP als DMZ hebt aanstaan, vroeger kon je volgens mij beiden samen inschakelen; vandaag is dat maar 1 van de 2.
Beste mensen,
Ik heb een korte en relatief simpele vraag.
Ik wil op mijn Telenet modem simpelweg twee poorten forwarden (8081 - 8081) Externe poort (8081) Interne poort (UDP/TCP dus both).
Vreemd genoeg zie ik nergens mijn "save" knop. Ook niet in verschillende browsers. Dit werkte vroeg wel (oude settings staan er nog).
- Cookies verwijderd, modem gereset, naamconventie gebruikt (wat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn/met - zonder spaties, et etc.)
Weet iemand wat dit kan zijn?
Alvast hartelijk dank voor een eventuele reactie(s).
Mvg,
Hans
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Port forw. Waar is de safe knop gebleven (tel modem)?
Hallo,
Ik ondervind hetzelfde probleem.
Heb ook zitten zoeken maar kon geen oplossing vinden.
Mvg
Verschijnt de knop wel als je andere settings aanpast?
Kijk voor de zekerheid na dat je geen conflicterende settings hebt aanstaan (kan al van ervoor zijn). Bijvoorbeeld: Als je zowel UPnP als DMZ (iets anders dan 0) hebt aanstaan dan zijn je settings niet correct en zal de interface weigeren om je de knop te tonen.
In ieder geval klinkt dit alsof je hetzelfde probleem hebt als hier.
@WG94 bedankt om dit op te merken, heb de 2 topics even samengevoegd. Het ontbreken van de knop om op te slaan staat inderdaad niet in de lijst met gekende issues.
@Tijs_rx jij hebt dit dus al 3 maanden geef je aan. Kan je nog eens een screenshot maken van de pagina? Let er wel op dat je alle persoonlijke gegevens eerst afschermt. @HansNetwerk @JDelesie sinds wanneer ervaren jullie dit? Ook jullie mogen ons zeker even een screenshot doorsturen.
En jullie ervaren dit allemaal in de 'geavanceerde instellingen' pagina, toch?
We vragen voor deze informatie omdat het belangrijk is te weten dat jullie exact hetzelfde probleem ervaren.
Zodra we deze info hebben, sturen we dit intern door.
Ik heb dit bij mij ook nog even getest.
Als ik voor portforwarding kies en ik vul nog maar in het eerste veld 192.168.0.X een waarde in voor X krijg ik direct helemaal onderaan de pagina de keuze:
Annuleren in het zwart en Wijzigen in het geel.
Ik wou dit even meegeven, misschien merken de mensen dat niet op sorry als dit bij hun niet het geval is.