|
26.975
netweters
|
167.515
antwoorden
|
|
22.453
vragen
|
Contact met de klantenservice gehad zij kunnen er niets aandoen.
@Yori we hebben jouw afbeelding afgekeurd, omdat er hier een IP-adres op staat dat je beter afschermt. Als je dit even aanpast en de afbeelding opnieuw toevoegt, keuren we ze zo snel mogelijk goed. En let op, rechts bovenaan is ook je voor- en achternaam zichtbaar, maar dit mag je natuurlijk zelf bepalen of je dit wil laten staan of niet.
Heb je een eigen router, dan kan je overwegen om bridging in te stellen via MyTelenet.be om dubbele NAT te vermijden:
Hoe stel ik mijn modem in als ik een eigen router gebruik?
beste,
ik gebruik geen eigen router.
mvg.
Vandaag dag 2. Het verslechtert er alleen maar
op....
Ik, en vele anderen zaten of zitten in hetzelfde schuitje,
Verzadiging op het netwerk door gebrek aan investeringen door Wyre in het kabelnetwerk. Dit manifesteert zich vooral in de piekuren, wanneer het verbruik in je buurt de hoogte in gaat. Resultaat was ook bij mij weinig of geen uploadsnelheid, wat in de praktijk een negatief effect heeft op de hele internetervaring.
Ga maar eens rondvragen in je straat, ik vermoed dat je niet alleen zal zijn.
Ik heb uiteindelijk een brede bevraging gedaan in mijn en naburige straten, en kunnen aantonen aan Telenet dat het geen lokaal probleem aan mijn installatie was. Wyre heeft daarna de nodige capaciteitsupgrades uitgevoerd.
Het moeilijkste is om zaken in beweging te krijgen. Heel frustrerend en energieslopend. Maar iemand gaat toch de koe bij de hoorns moeten vatten.
Veel succes!