Beantwoorden
eversp
Experienced Weetjesweter
Berichten: 29
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Modem meenemen naar nieuw adres bij verhuis of niet?

Wij verhuizen binnenkort. Er is een basisinstallatie gepland met self starter.

 

Volgens de mail die ik van Telenet kreeg moet ik de modem niet mee verhuizen. In de Telenet winkel zeggen ze dat dit onlangs veranderd is en dat ik de modem wel moet mee verhuizen.

 

Wat is het nu?

 

Wat zijn de voor- en nadelen?

 

Titel aangepast door @JordivdK | Vorige titel: Modem verhuis

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Modem meenemen naar nieuw adres bij verhuis of niet?

@eversp 

Recent is bepaald dat men bij stoppen contract de modem moet binnenbrengen.

Ik zou ervan uitgaan dat je hem moet binnenbrengen. Op die manier kan men er u niets voor aanrekenen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modem meenemen naar nieuw adres bij verhuis of niet?


@louishufk  schreef:

@eversp 

Recent is bepaald dat men bij stoppen contract de modem moet binnenbrengen.

Ik zou ervan uitgaan dat je hem moet binnenbrengen. Op die manier kan men er u niets voor aanrekenen.


Een verhuis is geen stopzetting van contract. De modem blijft staan. Als de nieuwe woning reeds aangesloten was op Telenet, wordt die geactiveerd op de nieuwe klant, in het andere geval komt Telenet de basisinstallatie doen (wat allemaal hangt af van de keuze die de klant maak). 

 

@Suzy waar staat de juiste tekst hierover op de wabpagina's van Telenet?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modem meenemen naar nieuw adres bij verhuis of niet?

@janne_man  en @eversp  hier heb je de topic waarin Suzy aangeeft dat je bij een verhuis geen modem moet binnen brengen. 

 

https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Nieuwe-voorwaarde-binnen-brengen-modem-ei...


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modem meenemen naar nieuw adres bij verhuis of niet?

@patrick37 

Ik herinnerde mij wel dat bericht, maar ik verwacht dat die informatie ook beschikbaar is op een webpagina van Telenet.  De klant die zoekt moet dat in eerste instantie daar kunnen terug vinden. Ik heb onder Handleidingen en andere documenten, verschillende voorwaarden nagekeken en ook niets van gevonden.

Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Even demarreren...

Modem meenemen naar nieuw adres bij verhuis of niet?

Als je opzegt, moet je je modem inleveren, maar bij een verhuis mag je hem achterlaten.

In dit artikel vind je meer info: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/binnenkort-verhuizen-telenet-maakt-het-je-gemakkelijk.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.