Beantwoorden
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

Goedemorgen forumleden, ik heb vandaag reclame gekregen van Proximus. ( zie onderstaande link). 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_pack/particulieren/producten/packs/tuttimus.html?rid=tb_p_...

Mooi initiatief als je het mij vraagt, misschien een ideetje voor Telenet? 

Zover ik me kan herinneren is er bij Telenet nooit zo een actie geweest voor nieuwe en bestaande klanten? 

Tags (1)
14 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

Zie deze link: https://toestellen.telenet.be/tv-audio.html .

Het grote verschil: Bij Telenet krijg je korting. Je zit niet vast aan een meerjarenabonnement waarbij je meer betaald voor het abonnement. Je zit enkel "vast" voor 1 jaar. Stop je vroeger met je abonnement dan betaal je een deel van de korting terug.

Bijvoorbeeld je hebt een korting van 240€ gekregen maar na 6 maanden stop je uw abonnement betaal je enkel de resterende maanden korting terug. In dit geval 6 maanden x 20€.

Bij de conculega's is de korting ogenschijnlijk groter maar zit je vast voor meer dan 1 jaar en betaal je bij stopzetting het volledige abonnement tot einde kontrakt.

Dus altijd heel goed je rekening maken.

 

Hier de voorwaarden bij de conculega:

Van 12/11 t.e.m. 02/02/2020, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Tuttimus, Epic Combo Full of Bizz All-in kiest. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling abonnement via domiciliëring. Betaling toestel met bankkaart. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen.

Voorwaarden bij Telenet:

De klant kan zijn Telenet-Diensten steeds kosteloos opzeggen. Indien de klant echter binnen een periode van 12 maanden na de aankoop van het toestel waarop hij korting heeft verkregen al zijn Telenet-Diensten opzegt of de specifieke Telenet-Dienst waaraan de korting gelinkt was, wordt een vergoeding aangerekend die overeenkomt met de restwaarde van de korting op het betrokken toestel, lineair afgeschreven over een periode van 12 maanden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

Toen ik klant werd 14 jaar geleden,heb ik 6 maand gratis genoten.

Ik kreeg normaal 3 maand,maar het waren er 6 geworden.😮

M_016
Experienced Veelweter
Berichten: 228
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

@ivgfer

Bij beide is bij een eventuele voortijdige beëindiging van het contract enkel de restwaarde van het toestel verschuldigd

Bij de conculega's is de korting ogenschijnlijk groter maar zit je vast voor meer dan 1 jaar en betaal je bij stopzetting het volledige abonnement tot einde kontrakt.

Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract

Maar inderdaad zoals door u reeds aangestipt

Dus altijd heel goed je rekening maken

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

@fieldoxide  geef mij toch maar de kortingen die Telenet geeft op toestellen. Je hebt vijf keer per jaar recht op iets om met korting aan te kopen en men is gebonden voor 12 maanden. Moest men vervroegd op zeggen , dat wil zeggen alle diensten , betaald men enkel de korting terug. Bij Proximus is men gebonden aan een 2 jarig contract , natuurlijk om zo klanten te binden. Bij opzeg van de diensten betaald men een heel groot verschil terug wat uiteindelijk groter is dan de korting die men krijgt.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

Het onbeperkt internet is ook bij Proximus beperkt. Ik citeer van hun pagina:

Onbeperkt internetvolume: persoonlijk gebruik, cf. de algemene voorwaarden. Na gebruik van 3 TB, wordt je snelheid beperkt tot het einde van de maand, tenzij activering van je gratis 300 GB extra volume activeert via MyProximus. Meer info: www.proximus.be/internetpolicy.

 

Zoals altijd moet er verder gezocht worden als er een cijfertje (dat een verwijzing naar voetnaota veronderstelt) naast een gegeven staat.

_XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Say what?!

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

In een kleiner lettertype staat ook dat vanaf 1/1/2020 er een prijsstijging doorgevoerd word van 1,5€/maand...

 

Ok niet veel net zoals bij Telenet afgelopen jaar de index niet veel was maar toch genoeg commotie teweeg bracht 😂

 

Alleen was/ben je bij Telenet vrij om 'weg te gaan' zonder kosten op dat moment, bij hen gaat je dat duur komen te staan als je opzegd binnen de eerste 2 jaar 🎉😂

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

telenet zal ook wel volgen met een stijging van hun producten, net zoals proximus nu al enkele jaren doen volgt telenet hen op de voet met duurder worden van het aanbod.

index gaat omhoog dus ook de prijzen van de providers.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

Het gras is altijd groener aan de ander kant van de heuvel....

fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

We zijn misschien een beetje aan het afwijken van het onderwerp. 

Het gaat hier over een initiatief van Proximus bij het aangaan van een nieuw abonnement. 

Niet over prijsstijgingen en datalimieten van de abonnementen. 

Mijn vraag is enkel of het niet interessant zou zijn indien Telenet ook zo een actie zou opzetten? 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

@fieldoxide  Ondertussen heb je misschien al begrepen dat Telenet constant dergelijke acties lopen heeft maar die niet echt publicitair gebruikt. Zowel voor bestaande als nieuwe klanten. Om de gehele korting te krijgen moet je 1 jaar blijven bij proximus 2 jaar. De kortingen zijn in die zin aan elkaar gewaagd. Ze ontlopen elkaar niet bijster veel. Elk moet voor zichzelf uitmaken wat bij hem/haar past.

Maar dan bekijk je best het ganse plaatje. Internet, vaste telefonie, mobiele telefonie, mobiele data, televisie, content providers zoals Play, Netflix, Apple TV, Disney enz.

Dit wordt een complex plaatje waarover je zomaar niet in een, twee, drie beslist ergens op een beurs of zo.

Ik zou mijn beslissing in elk geval niet laten afhangen van het al of niet bekomen van een TV of wat dan ook ter gelegenheid van dergelijke aktie.

Ik heb wel mijn Ipad gekocht bij Telenet aan verminderde prijs omdat ik sowieso klant ging blijven, bij gebrek aan beter, maar dat was dus niet de reden om te blijven.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RedsFan
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

Kijk gewoon eens de telenet webshop, daar kun je dingen kopen (Tv's, Gsm, tablets/ipads) met een korting als je klant bent bij telenet.


WiGo (25 GB) , 300 Mbps Down / 20 UP , Go with the Good Flow.....
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

@fieldoxide  ooit in het verleden heeft Telenet dat gedaan met de whop en whoppa. Maar daarna zijn zijn ze er vanaf gestapt en hebben ze het concept gemaakt om dus heel het jaar door toestellen te bestellen met korting. Weet dat het een leuk idee is maar de klant wil geen verplichting. Nu klinkt dat tegenstrijdig want men is ook verplicht 12 maanden te blijven als men een toestel koopt met de klantenkorting. Het verschil maakt wel dat men niet verplicht is die klantenkorting te gebruiken. Cadeaus geven bij een contract om klanten te werven is een troef bij Proximus om klanten te lokken. Weet ook , en heb het al verschillende keren gezien en gehoord , dat de beloofde cadeaus niet altijd geleverd worden of kunnen worden. Zo gaat een klant ook niet tevreden zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

cadeaus krijgen is zoals ik heb gehad 6 maand gratis internet.

Die gsm's betaal je wel degelijk terug over al die maanden

Aan die prijs na al die maanden kun je ze dikwijls zelf al kopen.

Google maar eens.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Cadeau bij aangaan van Tuttimus abonnement Proximus.

@fieldoxide even een aanvulling: Telenet is vandaag gestart met een eindejaarscampagne, hier vind je er meer informatie over. Het is een promotie voor nieuwe klanten of bestaande klanten die een WIGO 9GB of hoger nemen (de voorwaarden vind je onderaan de pagina).

 

Maar ook de bestaande Telenet klanten kunnen zoals steeds genieten van leuke promoties via de Telenet Klantenprijs, dat blijft onveranderd! 

 

Heb je vragen over promoties voor jou specifiek als klant, neem je best contact op met de Telenet klantendienst. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.