Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Deel je De Mol-theorieën met ons!

Zit jij elke zondag aan je scherm gekluisterd om De Mol op Play4 te kijken? Of ga je zelfs een stap verder en ben je iemand die proactief op zoek gaat naar verborgen hints en aanwijzingen om De Mol te ontmaskeren? Heb je een Mol-boekje van jezelf waarin je alles noteert? 

 

Suzy_0-1616763887211.png

 

Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. We hebben dit nog nooit eerder gedaan en hebben dus ook geen idee hoeveel Mollenjagers er zich op De Netweters bevinden, maar voor zij die zich geroepen voelen: aarzel niet om je theorieën en ervaringen te delen! 

 

Ikzelf en de moderatoren kijken alvast uit de vele inzichten! 😁

PS. Willen jullie vragen om het ook in dit topic netjes te houden wanneer het gaat over elkaars visie of mening. Zo blijft het leuk en aangenaam voor iedereen. Thanks! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (2)
44 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Deel je De Mol-theorieën met ons!

@Suzy mijn theorie is dat we elke zondag weer veel kunnen graven en zoeken wie de mol is 😉 😛


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Deel je De Mol-theorieën met ons!

Zouden er nu 2 mollen kunnen zijn in het spel? De kans is heel klein, of heb ik het wat verkeerd begrepen? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Deel je De Mol-theorieën met ons!


@FilipD  schreef:

Zouden er nu 2 mollen kunnen zijn in het spel? De kans is heel klein, of heb ik het wat verkeerd begrepen? 


@FilipD Heb ik vandaag ook nog zitten denken. Want stel dat Noah de mol was van het reserve team en Jens niet de mol was van het officiële team. Dan zitten ze toch met 2 mollen om te ontrafelen, niet?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Deel je De Mol-theorieën met ons!

@FilipD @Bjarne Heb ook naar de extra's gekeken in de TV-theek en er zat een mol in elk team. Maar als de Mol van het reserveteam tot in de auto kon geraken, moest de Mol van het originele team sowieso vertrekken. Vermoedelijk had de productie dan de kandidaten ook gewoon laten stemmen (want ze kunnen niet anders zonder de Mol te ontmaskeren) en hadden zij ervoor gezorgd dat de Mol van het originele team zo zou verwijderd worden. Dus de kans dat Noah de Mol is, bestaat nog steeds. 

 

Of dat is toch hoe ik het nu heb begrepen na aflevering 1 en de bijhorende extra's. 😅

 

@Master-Magic ab-so-luut! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Deel je De Mol-theorieën met ons!

@Suzy 

 

Ik denk ook dat indien Noah de "reserve" mol is/was, dat de "originele" mol er gewoon uit moest. En dat de score van de test er in dat geval helemaal niet toe deed, die punten krijgen we toch niet te zien, en de kandidaten ook niet. 

In dat geval wist de afvaller meteen al hoe laat het was toen hij zag wie er in de auto zat: ipv gewoon zorgeloos door te gaan betekende het zonder pardon exit.

En natuurlijk mag die dat nu niet even komen vertellen ... Ik neem aan dat de teleurstelling in dat geval nog eens zo groot is dan bij een "gewone" deelnemer ... Niet enkel niet meer mogen meespelen, maar ook helemaal niks mogen/kunnen mollen ... 🤔

 

Maar ja, voor hetzelfde geld is Noah de mol niet hé ... 😁


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Deel je De Mol-theorieën met ons!

Stel je voor; je wordt gebrieft over de hele reis en je bent al zeker dat je de hele reis mag meedoen als mol, en dan vlieg je er nog voor je effectief bent vertrokken al uit 🤣

 

Al denk ik niet dat Noah De Mol is, voorlopig (beetje standaard): Sven! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Deel je De Mol-theorieën met ons!

@StefaanH inderdaad! 

@m-jan20 en amai, dat lijkt me echt een zure appel om in te bijten. 😮

Persoonlijk vind ik Lennart en Sven op dit moment het meest verdacht. Maar Sven misschien zelfs een beetje te verdacht, heeft in de eerste aflevering in de verschillende proeven steken laten vallen. En zo hard mollen vanaf de eerste proeven lijkt me ook niet echt de meest tactische aanpak. Maar het is nog vroeg om al echt zeker te zijn. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Deel je De Mol-theorieën met ons!

Sven is inderdaad waarschijnlijk de "ik ga zo hard mogelijk mol lijken zodat iedereen op mij stemt"-techniek aan het toepassen, maar geen idee wie anders de mol zou kunnen zijn. 

 

Al vond ik geen énkele (op Manchester United na) Champions League winnaar kunnen opnoemen wel héél vreemd...iedereen zegt toch Madrid, Barcelona, .... (of begin gewoon random Europese steden op te noemen). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Deel je De Mol-theorieën met ons!

@m-jan20 

 

Dat van die voetbalvraag vind ik helemaal niet vreemd. Ik interesseer mij nul komma nul in voetbal en had daar geen enkel antwoord op kunnen geven. Ik heb die term "Champions League" al wel gehoord maar heb dus geen flauw benul wat die inhoudt ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Deel je De Mol-theorieën met ons!

@StefaanH ja is moeilijk in te schatten als je zelf wél voetbal volgt. Maar voor de rest is die Kevin geen verdachte voor mij, buiten dat, wat dan blijkbaar toch veel vaker voorkomt 😉 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Deel je De Mol-theorieën met ons!

Sinds de aflevering van gisteren is toch Philip ook op mijn radar gekomen als mogelijke mol. Mijn top 3 verdachten zijn nu: Philip - Noah - Sven.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Deel je De Mol-theorieën met ons!

Philip staat ook bij mij bovenaan. Het kan natuurlijk dat hij dat zo speelt om de anderen te misleiden.

Vooral het gedeelte met de piano duwt mij in die richting.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Deel je De Mol-theorieën met ons!


@Bjarne  schreef:

Sinds de aflevering van gisteren is toch Philip ook op mijn radar gekomen als mogelijke mol. Mijn top 3 verdachten zijn nu: Philip - Noah - Sven.


Idem hier. Die €5000 'verspreking', zéér verdacht! Al kan het ook écht een verspreking zijn, en dan kom je echt in een tunnelvisie. Sven gisteren niks verdacht gezien eigenlijk. Noah deed wat raar in die bunker, en ook Annelotte deed wat vreemd vond ik, vooral bij piano. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Deel je De Mol-theorieën met ons!

Klopt @Suzy In de aflevering van gisteren vermelden ze het nog ergens in het begin. Had toch wel cool geweest, 2 mollen, samenwerken.. 😛 

 

@m-jan20 Mijn vriendin het het ook direct in de mot met die "verspreking". Maar ik denk echt dat het een verspreking was want dacht ook even dat het €5000 was. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.