24747
netweters
|
152255
antwoorden
|
20683
vragen
|
Hoi,
Binnenkort verhuizen we. Nu hebben we Proximus maar zouden overstappen naar Telenet.
Dus wij zijn nieuwe klant voor internet & 2 mobiele nummers.
Ik kan alles online aanvragen maar gezien we pas op 1 juli de aansluiting nodig hebben, kunnen wij aanvragen om de mobiele nummers ook pas op die datum over te zetten?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Nieuwe klant
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kan je installatie aanvragen en op die datum zetten.
Voor de activering van je gsm nummer kan je hetzelfde doen. Je krijgt je simkaarten thuis gestuurd dus kan je die activeren wanneer jij dat wil. Dus je bepaald zelf je activering van je simkaarten.
Je kan dit ook via de easy switch
Let wel op dit loopt af en toe verkeerd maar je wordt daar wel voor compenseert
https://www.bipt.be/consumenten/faq/easy-switch
Ik heb alles aangemaakt, mijn installatiedatum doorgegeven met mijn Easy-switch gegevens van Proximus.
Nu heb ik bevestiging gekregen van mijn abonnement en een details-overzicht maar ik zie nergens de gegevens staan van de Easy-switch datum (1/6/2025) en mijn 'korting' van twee jaar start reeds vandaag? Mijn huidige Proximus aansluiting mag NIET overgezet worden voor die datum!
@Moderator kan je nazien dat de Easy-switch datum (1/6/2025) correct is en waarom start de promotie al vanaf vandaag en niet pas op de datum van aansluiting? Mijn persoonlijke gegevens (klantennummer, bestelnummer ...) kan ik eventueel via een bericht doorsturen. Ik heb nochtans alles correct ingevoerd in mijn bestelling.
@SarahV schreef:@Moderator kan je nazien dat de Easy-switch datum (1/6/2025) correct is en waarom start de promotie al vanaf vandaag en niet pas op de datum van aansluiting? Mijn persoonlijke gegevens (klantennummer, bestelnummer ...) kan ik eventueel via een bericht doorsturen. Ik heb nochtans alles correct ingevoerd in mijn bestelling.
Voor persoonlijke ondersteuning neem je contact op met de klantendienst via 015 66 66 66 of via WhatsApp.
Dit zal een automatische e-mail bevestigen zijn wacht 2 dagen tot een echte e-mail bevestigen komt van persoon dat dit afhandelt
Was vandaag verlof en paasverlof kan altijd langer duren anders neem je contact via whatsapp telenet
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Zoals @WG94 en @luc55 ook al hebben gereageerd, bieden we via de Netweters geen één-op-één klantenondersteuning en is dit een forum waar klanten (of niet-klanten) elkaar kunnen helpen. Voor een antwoord op jouw vragen kan je contact opnemen met onze klantendienst via het nummer 015 66 66 66 of via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp
Daar staan onze collega's voor je klaar! 🙂
Wel jammer dat hier op dit forum geen klantenondersteuning is. Dit zou echt een meerwaarde zijn voor veel klanten hier.
Bij Proximus is dit wel en dit heeft voor mij en andere klanten al veel opgelost. Ik wou dit even kwijt hier.
@_Bear_79 dit is dan ook een site door en voor klanten met een kleine groep van moderators van telenet dat alles in goede banen houden, af en toe bij specifieke problemen kan er geholpen worden maar dat is miniem omdat veel problemen door velen worden ontdekt meestal.
een overgang van de ene provider naar de andere is dan ook iets dat men regelt met iemand aan de telefoon voor zeker te zijn dat alles juist verloopt en men met iemand aan de telefoon alles kan regelen en vragen enz.
@Master-Magic Misschien heb je wel gelijk, wat je zei ivm overgang naar andere provider kan idd mss beter via de telefoon. Elke Provider werkt anders via hun forum. Het was geen kritiek hoor. 🙂 Integendeel zelfs, maar via het forum van Proximus ben ik al goed geholpen door de klantendienst. Want bellen naar Proximus, moet je veel geduld hebben en dan verstaan ze de vraag soms nog niet. Dat was bij Telenet toch beter, toen ik vroeger klant was. Voila, veel ga ik hier niet meer toevoegen nu, want dit is beetje naast de kwestie hier op deze topic. 😉 Fijne dag nog
@_Bear_79 ik vertoef ook soms eens op het proximus forum, ik ken het 😉 daar is het een proximus forum van proximus zelf met de link naar en van proximus met moderators dat directer werken.
het is een verschil, daar zitten ook klanten dat andere klanten helpen maar daar kan je hulp krijgen van proximus medewerkers.
werkt beetje anders dan hier, maar in theorie is het hetzelfde, alleen werkt het in praktijk anders.
en is ok hoor je reactie 😉 we snappen je reactie wat je bedoeld.
Bij prox hebben ze de middelen voor niet iedereen kan dit doen