Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

We zitten ondertussen al een paar jaar vast aan 200/20Mbps

Wanneer wordt deze standaard verhoogd naar 400/40Mbps zoals dit is gebeurt bij Ziggo NL ook onderdeel van LIberty global.En gelieve niet te antwoorden zoals =200/20Mbps niet voldoende.

Nu kost ons dat maandelijks 15 euro extra.

Kom op John Porter.Alles wordt sneller ook auto's al mag je maar 130 op de snelweg.

120 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

Dankuwel @Suzy  voor deze verduidelijking. 😊


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

Ik haal vandaag in elk geval nog niet de 300 Mbps.

Dit zijn de resultaten van de laatste dagen.

snelheid.PNG

 

En ik kan de speedboost ook niet bestellen via "mijn telenet". Het zit nog in de knoop geloof ik.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

Staat zelfs op de startpagina.

Maar wat me veel meer interesseert zijn de wijzigingen aan de overige producten, wigo 25 in mijn specifieke geval.

Afschaffing download limiet? Upload speed 20 of 30Mbps?

Ik wacht de communicatie verder af vandaag.

Op “mijn telenet” verbruik zie ik geen referenties meer naar een limiet van 750Gb.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

Press release: https://press.telenet.be/telenet-brengt-giga-internet-naar-heel-vlaanderen-en-brussel


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

Net mail ontvangen van Telenet

Beste mijnheer .........
 
Jij vindt het fijn om de snelste te zijn. Toch zeker als het om je internetsnelheid gaat. Daarom stellen we je een primeur voor in België. Ten laatste op 7 oktober, trekken we je Speedboost GIGANTISCH snel op van 400 Mbps naar Max. 1.000 Mbps. Zo ervaar jij als een van de allereersten wat gigabit-snelheid nu echt betekent. En dat alles voor dezelfde prijs.
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

Ik heb in alle berichtgeving die ik hierover gelezen heb niets gezien over de 750 GB FUP. Ik vermoed dat die gewoon behouden blijft? Kan iemand dit bevestigen?

 

Jammer dat ik (met mijn WIGO) enkel een verhoging van de downloadsnelheid krijg (van 200Mbps naar 300Mbps). Ik had liever (ook) een verhoging van de uploadsnelheid gehad.

 

Timvb
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

Ik heb hier juist een mail gekregen dat mijn internet snelheid wordt verhoogd naar 300 Mbps maar je hebt daar wel de nieuwste modem voor nodig en je kan hem inruilen voor 35 EURO.

De welke is dat? Ik heb nog steeds de zwarte.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?


@Timvb  schreef:

Ik heb hier juist een mail gekregen dat mijn internet snelheid wordt verhoogd naar 300 Mbps maar je hebt daar wel de nieuwste modem voor nodig en je kan hem inruilen voor 35 EURO.

De welke is dat? Ik heb nog steeds de zwarte.


Ik meende dat wanneer je het juiste abo had maar een nieuwe modem nodig is, dat in die situatie de omruil niks mag kosten.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

CH7565LG

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

@Timvb 

Als je een nieuwe modem nodig hebt voor jouw abo kost die omwisseling normaal niets.

Zorg ervoor dat Telenet u zegt wat je nodig hebt en vraag waar je dat haalt.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

ik heb ook nog de 7465 versie, de vorige dus, dus als ik die 1Gbit snelheid wil moet ik een nieuwe modem halen, en krijgen mensen op die oude modem als ik ook nog die verhoogde snelheid of is dat enkel op de nieuwe modems????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?

ik lees in de kleine lettertjes toch iets anders van modem nodig dan dat hier wordt gepost:

 

De vermelde internetsnelheden zijn theoretische maximumsnelheden bij aansluiting van een pc of laptop op de modem met een netwerkkabel. De werkelijke internetsnelheid kan beïnvloed worden door verkeer op het internet en andere technische factoren (zoals wifi, interne bekabeling, processor,…). De afstand van de aansluiting tot de node heeft echter geen invloed op de werkelijke internetsnelheid die je kan behalen. Meer info
Optie Giga Speedboost is enkel beschikbaar bij All-Internet (als standalone dienst of als onderdeel van de bundels All-Internet & Telenet TV, WIGO home, YUGO of WIGO) en vereist dat de klant over een CH7465LG modem beschikt. De vermelde internetsnelheden zijn theoretische maximumsnelheden bij aansluiting van een PC of laptop op de modem met een kabel. De werkelijke internetsnelheid kan beïnvloed worden door verkeer op het internet en kabel. De werkelijke internetsnelheid kan beïnvloed worden door verkeer op het internet en andere technische factoren (zoals WiFi, interne bekabeling, processor,…). Meer info, zie www.telenet.be/internetgebruik. De optie wordt onmiddellijk na intekening geactiveerd (op voorwaarde dat All-Internet reeds geactiveerd werd). Telenet biedt fiber tot de node aan; lokaal distributienetwerk in kabel.
Giga Speedboost is bij lancering beschikbaar voor meer dan 90% van onze klanten. Onze uitrol gebeurt in verschillende fases en we zijn hard aan het werk om Giga Speedboost voor al onze klanten mogelijk te maken.
Je gaat een overeenkomst van één maand aan. Na de eerste maand wordt je abonnement automatisch voor onbepaalde duur verlengd voor € Giga Speedboost per maand. Vanaf dan kan je steeds kosteloos opzeggen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whoppa en Wigo home,snelheden verhoging,wanneer?