De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe ver staat Telenet met de eSIM?

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! De kop is eraf!

Als ik een smartwatch (LTE) zou aanschaffen, kan ik dan met de eSIM hetzelfde nummer nemen als het nummer van mijn smartphone? En indien ja, dan hangt dit gewoon vast aan mijn bestaan gsm-abonnement dat ik momenteel heb voor mijn smartphone?

Groeten

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! Hi there! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Google Pixel 5 is via Fnac.be verkrijgbaar. 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect! En wanneer slaap jij? It's your first party!

@pinksten klopt, maar in zeer beperkte voorraad vanaf 17/11 pas verzending...+ Er zijn wel issues mee...een "gap" tussen het scherm en de behuizing bijvoorbeeld. 

+ Kweet ni of de customer service en aftersales zo top zijn aangezien het toestel geïmporteerd is uit het buitenland (Frankrijk in dit geval)

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! Pageturner! Primeur! Hallo! Welkom!

Hoi Suzy, als jullie dit jaar de e-sim nog gaan aanbieden dan moet daar ongetwijfeld toch al meer info over zijn, niet? 🙂

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Bijna Allesweter
Boek alvast het Sportpaleis! En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@remcotorken  schreef:

Als ik een smartwatch (LTE) zou aanschaffen, kan ik dan met de eSIM hetzelfde nummer nemen als het nummer van mijn smartphone? En indien ja, dan hangt dit gewoon vast aan mijn bestaan gsm-abonnement dat ik momenteel heb voor mijn smartphone?

Blijkbaar kan het nu al 😊

Onder de naam "Telenet One Number" kan je je mobiele nummer op je gekoppelde smartwatch gebruiken. Je hebt er een WIGO- Yugo- of Klik abonnementvoor nodig, en WatchOS 7.1:

bron: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=80&t=59335

PS. Ik vind hierover nog geen informatie op de Telenet site. Primeur voor Userbase 😋?

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

Jullie mogen snel meer nieuws verwachten! 😉 Alleszins ondersteunt Telenet op dit moment smartwatches met eSIM nog niet. 

Waarom konden sommige klanten het dan wel al activeren?
Apple deed achterliggend al een paar aanpassingen aan hun besturingssysteem die Telenet One Number in de toekomst mogelijk maken. Zo kan Telenet zich optimaal voorbereiden op de officiële lancering en eventuele problemen oplossen. Het kan dat sommige klanten die aanpassingen al zien en Telenet One Number dus al konden activeren. Maar Telenet biedt tot de officiële release geen ondersteuning op Telenet One Number. Ook geeft Telenet geen garanties dat nu activeren al zal lukken. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Professional Meerweter
Lezersgoud. Respect! BINGO! Dat loopt vlotjes. De volle 100!
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect! En wanneer slaap jij? It's your first party!

Ik las dit zonet:

https://press.telenet.be/voor-het-eerst-in-belgie-smartphone-en-smartwatch-delen-hetzelfde-mobiele-n...

Aan het einde van het artikel staat dat Telenet & BASE in 2021 esim naar meer toestellen zullen brengen, waaronder smartphones..

Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
GP, kort voor Giga Poster! Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf!

Dat artikel heb ik ook net zitten lezen. Het zal eindelijk uitgebracht worden iets wat eigenlijk al langer had gemogen. Orange was de eerste maar Telenet is er erg laat mee al zeg ik het zelf. Maar het komt er dan toch aan nog even geduld hebben. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
It's your second party! Al 25 duimen! Dat begint te tellen! It's your first party!

Nice !  Begin volgend jaar schaf ik me zeker een Apple Watch LTE aan.

https://tweakers.net/nieuws/174360/telenet-ondersteunt-delen-van-telefoonnummer-met-smartwatch-via-e...

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted

@patrick37 alleen jammer dat nog niet veel smartphone fabrikanten de mogelijkheid inbouwen...

Google ja, Apple ja maarja verder niet veel anderen..

Apple is vrij prijzig naar mijn mening en Google heeft geen officiële lancering in de Benelux....ja bij bol.com voor €780..…is ook duur, want in duitsland ist €630

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Volop in the game! Straf. Héél straf! It's your third party! Een mailpaal!

Maar ik denk dat de meesten hier niet echt op zaten te wachten.

Wanneer komt de normale esim?

Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
GP, kort voor Giga Poster! Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf!

@TMCLS93  vergeet Samsung niet die heeft ook in de nieuwe toestellen E-sim ondersteuning. Maar ja ook die toestellen niet geheel goedkoop moet ik zeggen. Mijn Iphone ondersteund E-sim en heb het getest en zou niet direct terug draaien naar de E-sim , met andere woorden had direct bijna een kaartje terug. Er zijn op dit moment teveel nadelen die niet werken maar die eigenlijk wel zouden moeten werken. Dus ik heb weer een gewone simkaart. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
Beantwoorden
Highlighted

@patrick37 ja Samsung idd ook nog, maar ben niet zo'n fan van OneUI, of Android Skins in het algemeen...

Oei, hoe kwam het dat esim niet zo goed werkte?

0 Likes
Beantwoorden