24748
netweters
|
152267
antwoorden
|
20687
vragen
|
Hallo,
ik kan jullie bevestigen dat Telenet dit weekend bezig is met de date te verhogen van 40GB per simkaart naar 300GB per simkaart bij one(up).
waarschijnlijk vanavond na hun ‘onderhoudswerken’ zal dit publiek zichtbaar zijn
Veel mobiel surfplezier!
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel:Mobiel internet bij one verhoogd naar 300GB per simkaar
Opgelost! Ga naar oplossing.
Telenet laat nog op zich wachten… 🙄
in de app staat er niet meer bijvoorbeeld bij mij 29,6/40GB verbruikt maar nu staat enkel de verbruikte data 29,6GB
Ik zie toch iets anders. Op de site staat nog altijd 40gb per simkaart.
De vraag eens aan Telenet gesteld via Twitter, we zullen rap duidelijkheid hebben dan.
@luc55 schreef:Onbeperkt wordt 3 terabyte voor vaste internet klanten
Vast was al 3TB sinds de lancering van One.
@Ex-Netweter schreef:Ik zie toch iets anders. Op de site staat nog altijd 40gb per simkaart.
Wat jij ziet is niet meer relevant. Ik zie het woord "onbeperkt", en vanaf vandaag heeft dat een wettelijke definitie (BIPT).
Geef hen toch wat tijd om de info op alle pagina's aan te passen 😉
Maar waarom al deze scepsis, het is toch gewoon wettelijk vanaf 1 augustus om het woord "onbeperkt" alléén nog te gebruiken voor:
Telenet past gewoon de wet toe, en verduidelijkt nog eens:
@Kcquipor schreef:De vraag eens aan Telenet gesteld via Twitter, we zullen rap duidelijkheid hebben dan.
Ik vind het duidelijk, welke verduidelijking hebben jullie nu nog nodig ??????
Wat er hier en daar nog op de website staat telt gewoon niet meer vanaf vandaag, gezien de wettelijke context van het woord "onbeperkt" 🤔.
PS - Het BIPT laat zelfs weten dat deze limieten voorlopig zijn, en in de toekomst nog zullen aangepast worden.
Na even rond te zoeken op hun site heb ik dit gevonden (puntje3)
dit bij One en OneUp.
http://static.telenet.be/productfiches/Bundle_18405_NL_ONE_for1.pdf
Yup, zie het. Denk dat er nu wel genoeg bewijs is geleverd, niet alleen op hun pagina maar ook via verplichting van bipt enz. E als er iets is, zoals @Suzy het al zei, brengt ze ons verder op de hoogte
Voor mij was dit al heel de tijd duidelijk, maar blijkbaar waren er nog altijd die het zo niet zagen ... 🤔
Soit, wat de data SIM betreft is het nu ook duidelijk. Deze is niet "onbeperkt" maar maakt deel uit van het algemene datavolume van One(up).
Met andere woorden: deelt van de pot van 300GB, 600GB, 900GB, 1.2TB of 1.5TB (naargelang je 1, 2, 3 ,4 of 5 mobiele nummers hebt in jouw One(up) pack.
@Ex-Netweter
Ik vrees dat je een pagina uit je cache bekijkt. Ververs door de toetscombinatie CTRL+F5
Heb de cache en cookies eens geleegd maar ik zie ook geen vernieuwde pagina. Dus er staat idd nog altijd dezelfde oude informatie op vermeld.
De productfiche http://static.telenet.be/productfiches/Bundle_18405_NL_ONE_for1.pdf is correct.
Helaas zijn nog niet alle pagina's vernieuwd.
So what? verandert toch niets aan het goede nieuws.
Beetje geduld?