24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
Blijkbaar is de pot van mobiele data opgetrokken tot 100 GB in de EU te gebruiken.
@Moderator is deze informatie correct ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe zit het nou met de datapot ’ op de site staan ze samen zodoende bij mij 400gb.
Vind het raar als je naar de site gaat het gecombineerd staat en dan toch apart zou zijn.
Bvd
@Sfxke Heb je een oude one abbo met gezamenlijke data pot dan staat alles samen, heb je een abbo van vorig jaar of aangepast sinds vorig jaar naar een one up dan zit je in de nieuwe abbo vorm en is elke sim kaart een aparte data pot, dus per kaart 300GB data in België en in Europa 100GB data per kaart.
Ben one sinds jaar ofzo dus nieuwere reeks.
Doch zoals in screen staat bij eu data 400gb datapot.
Raar dus
@Arnie Ondertussen hebben we ook feedback ontvangen en dit zal opgelost zijn vanaf komende maandag. Nogmaals bedankt om ons dit te laten weten.
@Sfxke Dit zal mogelijks toch te maken hebben met het soort abonnement dat je hebt, zoals @Master-Magic reeds aangaf. Je kan hiervoor dan best contact opnemen met onze klantendienst via Messenger, WhatsApp, X, instagram of telefonisch via 015/66 66 66.
Goede middag, Ik heb hetzelfde probleem: SMS zegt 40 GB in EU. In MijTelenet op desktop en in de App op mijn telefoon staat dat ik 100 GB in EU heb.
Bij mijn verbruiksdetails op mijn telefoon staat echter dat de limiet 40 GB is..
Toch nog een vraag , data op datasim is 300gb , hoeveel is daarvan ook in de eu?de volle 300 of toch maar 100?
Ondertussen 13-02-2025
Da's helaas een gekende fout in de berichtgeving. Dit hebben we achterliggend doorgegeven. Stuur dit gerust even door via WhatsApp, dan kunnen we jouw klantgegevens ook gebruiken om dit na te kijken achterliggend.
Groetjes!
Hallo Frederik, Ik heb dit dus doorgegeven via Whatsapp.
Met screenshots van de SMS en van de details die in de App op mijn mobiel staan. Discussie gehad met de medewerker en het zou ASAP opgelost zijn.
In de app bij de details en bij mijn produkten staat vandaag 26-2 nog steeds maar 40 GB.
Dat doorgeven via Whatsapp werkt dus ook niet.
Slechte service van Telenet
Groeten, Dick
Eindelijk klopt 't...