Beantwoorden
Eddy_DV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Tweede datasim kaart bij ONE?

Ik heb bij mijn One reeds een datasim actief in gebruik. Ik zou dit graag ook nog op een ander toestel willen en dus een tweede sim nodig hebben. Is dit mogelijk. Al dan niet extra betalend? Puur voor data dus, moet geen sim zijn om te kunnen bellen.

0 Likes
14 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5845
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tweede datasim kaart bij ONE?

@Eddy_DV  

Als je een One (up) for 1 hebt heb je dus ook één data simkaart. Moest je een One(up) for 2 hebben kan je twee data simkaarten aanvragen. Andere opties zijn er niet meer dus ook niet betalend of met een andere 'abonnement'. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tweede datasim kaart bij ONE?


@patrick37  schreef:

@Eddy_DV  

Als je een One (up) for 1 hebt heb je dus ook één data simkaart. Moest je een One(up) for 2 hebben kan je twee data simkaarten aanvragen. Andere opties zijn er niet meer dus ook niet betalend of met een andere 'abonnement'. 


Ben je dat heel zeker? Kan @Suzy dat bevestigen?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5845
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tweede datasim kaart bij ONE?

@igvfer  

Heel zeker ook niet maar mijn vermoeden is van wel. Je kan dacht ik , als ik het goed begrijp , per simkaart dat je hebt ook 1 data simkaart aanvragen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2586
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Tweede datasim kaart bij ONE?


@patrick37  schreef:

@igvfer  

Heel zeker ook niet maar mijn vermoeden is van wel. Je kan dacht ik , als ik het goed begrijp , per simkaart dat je hebt ook 1 data simkaart aanvragen. 


Dat betwijfel ik hoor. Ik ben er altijd van uitgegaan: 1 gratis data-sim, ongeacht het aantal nummers in One(Up).

 

En ik denk ook geen mogelijkheid om een tweede datasimkaart te hebben in One(Up) tegen betaling.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Tweede datasim kaart bij ONE?

@Eddy_DV 

Volgens mij is er ook steeds maar één data-sim bij One (Up) eender hoeveel sims er in je pakket zitten. En een betalende data-sim heb ik ook nog niet gezien bij Telenet.

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1672
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Tweede datasim kaart bij ONE?

@Eddy_DV Er zit maar 1 datasimkaart in je abonnement en kan tot 5 simkaarten gaan, net zoals de gewone simkaarten om te bellen (achterliggend anders). Wil je meer dan 5 simkaarten hebben moet je contact opnemen met Telenet sales.

Je kan de datasimkaart aanvragen via de helpdesk, maar daarvoor zal je dan wel moeten bijbetalen denk ik. Je kan dus evengoed een gewone simkaart gebruiken waar je dan ook mee kan bellen.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2586
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Tweede datasim kaart bij ONE?

De enige optie is imho om een extra nummer bij te vragen in je One(Up) en de bijbehorende sim enkel voor data te gebruiken.

Dus als je nog niet aan 5 nummers zit, is dit een mogelijkheid. Mits een meerprijs weliswaar, maar ook met 40GB extra.

 

Een andere optie is er denk ik niet als je de One(up) datapot wil gebruiken. Ook niet via de helpdesk.  Dit is nu eenmaal eigen aan consumer producten: one fits all.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Tweede datasim kaart bij ONE?

Let op voor verwarring:

 

Er is 1 (één) datasim mogelijk in een One abonnement.

Ook al heb je meerdere simkaarten in je pakket.

 

Dus bijvoorbeeld een One(up) met 3 mobiele nummers:

120 GB mobiele data wat je kan gebruiken via de 3 simkaarten + datasim.

De datasim geeft je dus ook geen grotere pot data.

 

Zoals al door de anderen aangegeven, kan je in het bovenstaand voorbeeld een 4de simkaart aanvragen (meerprijs: 15 euro). Die kaart kan je ook als datasim gebruiken.

Maar 5 is dus het maximum (200 GB te gebruiken op 6 toestellen: 5 simkaarten + datasim).

Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tweede datasim kaart bij ONE?

Ik kan bevestigen wat er hier reeds is verteld. Je kan maar 1 datasimkaart krijgen bij een ONEup, dit staat los van het aantal simkaarten in je ONEup formule. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Tweede datasim kaart bij ONE?

 


@Suzy  schreef:

Ik kan bevestigen wat er hier reeds is verteld. Je kan maar 1 datasimkaart krijgen bij een ONEup, dit staat los van het aantal simkaarten in je ONEup formule. 


@Suzy Zijn er plannen bij Telenet om dit in de nabije toekomst aan te passen? Zodat je toch een tweede datasimkaart kan verkrijgen? Eventueel voor een éénmalig bedrag en waarbij de data van je globaal data-potje gaat? Blijkbaar is hier wel vraag achter... 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tweede datasim kaart bij ONE?

@BillyX 

 

Wat is het probleem om een gewone sim te gebruiken als data only? Dat kan nu al, zoals reeds aangehaald door anderen. Daarmee is uw behoefte toch ook ingevuld, niet? En het kan dus nu al ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tweede datasim kaart bij ONE?


@BillyX  schreef:

 


@Suzy  schreef:

Ik kan bevestigen wat er hier reeds is verteld. Je kan maar 1 datasimkaart krijgen bij een ONEup, dit staat los van het aantal simkaarten in je ONEup formule. 


@Suzy Zijn er plannen bij Telenet om dit in de nabije toekomst aan te passen? Zodat je toch een tweede datasimkaart kan verkrijgen? Eventueel voor een éénmalig bedrag en waarbij de data van je globaal data-potje gaat? Blijkbaar is hier wel vraag achter... 


@BillyX ik vraag het eens na. Kom erop terug! Maar heb er zelf nog niets over gehoord. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tweede datasim kaart bij ONE?

@BillyX zoals ik al dacht staat dit momenteel nergens op de planning. Maar vermoed als er hier veel vraag naar komt, dat dit in de toekomst mogelijks wel kan veranderen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Tweede datasim kaart bij ONE?


@Suzy  schreef:

zoals ik al dacht staat dit momenteel nergens op de planning. Maar vermoed als er hier veel vraag naar komt, dat dit in de toekomst mogelijks wel kan veranderen.


Alvast bedankt voor het navragen hiervan. Zet mij alvast op die aanvraaglijst 😉


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes