Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Vandaag gelezen dat er sinds vandaag Esim te verkrijgen is via Orange. Nu is dit wel interessant voor de iphone gebruikers onder ons. Daarom @Suzy  is de vraag hoe ver staat Telenet hiermee op dit moment?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe ver staat Telenet met de eSIM?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
424 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Natuurlijk is het frustrerend dat Telenet nog geen eSim ondersteunt, maar tenzij je twee Telenet SIMs wilt gebruiken kun je toch proberen eSim via de andere provider te krijgen? Ik heb dat voor mijn vrouw gedaan; voor Telenet gebruikt ze een SIM in haar iPhone 12, een extra provider uit Duitsland is aktief via eSim.

Zelf heb ik een echte dual-SIM phone; een Samsung


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
DannyD1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

No problem, Mobile Vikings it is, supersnel geregeld, nummer behouden en mailtje met QR ontvangen, was maar een paar minuten werk… Bye bye Telenet!

Tags (1)
DannyD1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Bedankt voor de tip Arnie, maar die optie had ik al overwogen en is eveneens een nogo, de tweede SIM is van Orange Business, die bieden evenmin een eSim aan… Ondertussen dan maar, net als heel wat mensen in deze thread, overgestapt naar Mobile Vikings, wat een blamage voor Telenet. @Suzy, nog steeds geen nieuws, veronderstel ik, zelfs geen streefdatum?

Tags (1)
IJslandman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Tien op tien! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Op te winden hoeft natuurlijk niet. Maar veel mensen willen wel Telenet (ook voor vast internet en tv bijv.) en zijn over het algemeen tevreden over mobiele telefonie. Enkel eSim voor dual sim smartphones, het topic waarover het hier gaat, is er nog niet. Je kan inderdaad gemakkelijk overstappen naar een andere provider, maar het is ook belangrijk om onze wensen over te maken aan Telenet. Anders zeggen ze achteraf, niemand heeft ons ooit iets laten weten. In deze topic is wel duidelijk dat er veel vraag naar is (al meer dan 2 jaar lang!!!). Maar in het laatste jaar is er amper communicatie van Telenet @Suzy over wat er gaat gebeuren en hoe lang dat zal duren. Wij willen vooral duidelijkheid.

Tags (1)
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Heb deze week bij mijn collega's nog eens nagevraagd of er ondertussen al meer geweten is over de eSIM. De reactie was "dat als we de volledig eSIM-ondersteuning uitrollen, we dit zullen communiceren naar onze klanten". Kort samengevat: ik heb dus geen nieuwe update voor jullie en ook geen tijdsindicatie gekregen.

De boodschap blijft vrees ik dezelfde: van zodra we meer weten, laten we het jullie zeker weten in deze thread. En ik kan jullie verzekeren, men weet dat er een groep klanten is die erg veel interesse hebben in de eSIM, want heb jullie vraag ernaar al meermaals gedeeld sinds deze thread is gestart. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (1)
IJslandman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Tien op tien! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Oké, dit lijkt duidelijk. Als we eSIM voor dual sim smartphones gaan uitrollen dan gaan we het communiceren. Maar ze communiceren dus niets, dus het komt er (voorlopig?) NIET! Bedankt om het uit te klaren @Suzy 

Tags (1)
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@IJslandman je conclusie is correct. Er was nog geen nieuws.

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
Markske1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

We zijn bijna 2022, is er al vooruitgang ??

Tags (1)
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?


@Markske1  schreef:

We zijn bijna 2022, is er al vooruitgang ??


3 posts naar boven scrollen of hier op klikken ...

Dus het wordt wellicht ergens in 2022. Het geeft geen zin om continu te blijven vragen of er al nieuws is. Suzy heeft enkele weken geleden nog geantwoord dat er gecommuniceerd zal worden zodra er iets te vertellen valt.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
Iceman321
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Zit er ook al een paar maand op te wachten. Geduld is een schone zaak zeker? 😎

Tags (1)
DannyD1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

In dat geval ben je nog een redelijke newbie @Iceman321 😉 Sommige van de ‘anciens’ in deze thread wachten al 2 jaar… Geduld is een schone zaak, heel veel geduld blijkt een eigenschap van Telenet-klanten te zijn.

Tags (2)
f-e
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
De vernieuwde WIGO? Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Het toestel waarmee ik gebruik wilde maken van de esim is al tot op de draad versleten. Kan je nagaan...

Tags (1)
nawesi007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Telenet wil zich profileren als "de" beste, maar tegenwoordig is geld belangrijker dan kwaliteit🤔

Tags (1)
Robertvanlooy1
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Dag van de Chocolade Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Heb via mijn werkgever e-sim van proximus kunnen krijgen

werkt prima eindelijk gedaan met twee telefoons rond te lopen

hoef ik niet meer te wachten op telenet

denk dat ik al op pensioen ga tegen dat telenet er klaar voor is😂

Tags (1)
ckkoen
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Da's exact de setup die ik ook wilde doen. Echter is mijn werkgever onlangs overgeschakeld naar Telenet, nu zit ik hier dus met 2 Telenet sims.. 

Ik wil zeer graag mijn huidige smartphone (met 2 simkaartsloten) vervangen door een nieuwe omdat hij bijna uit elkaar valt. Maar de nieuwe heeft maar 1 simkaartslot + esim, waardoor ik dankzij Telenet mijn aankoop dus al 2 maanden uitstel.

Tags (1)