41860
netweters
|
18374
gesprekken
|
19856
vragen
|
Wanneer is telenet nu van plan visual voicemail te lanceren?
laatste bericht is van mei 2020 met als antwoord binnenkort. Zijn intussen bijna november....
vind het wel erg dat telenet de enige is die dit nog niet heeft.
Titel gewijzigd door NV1 (mod) | Vorige titel: visual voicemail
Euh wat heeft whatsapp of messenger enzo te maken met visual voicemail? 🤔
@SpicyGun Eigenlijk niets. Maar er is een wildgroei aan apps om te communiceren. Ik ben al verplicht om sms, messenger, whatsapp, mail en wat nog meer te hebben en al die kanalen in de gaten te houden want ze zouden mij iets gestuurd kunnen hebben. En wie zit er nu te wachten aan een transcript van een uitgesproken boodschap? Maar ik ben grandioos ouderwets hoor. Als ik een ernstige vraag heb stel ik die direct of stuur ik een deftige mail (schriftelijke vraag).
Maar uiteraard wie ben ik. Een ouderwetse kritische relativerende persoon.
Heeft niets te maken met visual voicemail.
weet u überhaupt wat visual voicemail is?
VM vervangt gewoon de normale voicemail. Met VM hoef je niet meer te bellen naar jouw voicemail om een ingesproken bericht te beluisteren.
Telenet is jammer genoeg de enige operator die deze optie na jaren nog steeds niet aanbied, terwijl ze steeds zeggen het komt eraan...
wel sterk dat orange telenet netwerk gebruikt maar wel VM hebben...
@SpicyGun Nu ben je toch eventjes wat dooreen aan het gooien. Orange gebruikt het vaste internetnetwerk van Telenet en bij mijn weten heeft dit niets te maken met die visual voice mail, zoveel weet ik er nu ook van. Orange gebruikt zijn eigen gsm netwerk en voice mail gaat over gsm dacht ik.
Of sturen ze een transcript van de voice mail naar je maibox? En dan nog heeft het een niets met het ander te maken.
Mijn ervaring is dat veel mensen niets of weinig inspreken op voice mail. Iemand die je echt nodig heeft belt wel terug. En als ik een gemiste oproep zie op mijn gsm bel ik terug als het mij past.
Maar zoals reeds gezegd, ik ben ouderwets, kritisch, lui en laat me niet meer opjagen door al die dingen.
Sorry bedoelde netwerk van base. En base heeft al lang VM.
we zijn 2020. Alle smartphones beschikken over de optie VM... maar telenet is al jaren achter op dat vlak.
het is een makkelijke optie. In zelfde scherm als bellen etc... (althans op iphone)
maar de vraag was, wanneer gaat telenet VM nu lanceren. Ze beloven het reeds jaren....
@SpicyGun @igvfer heb via gsm orange netwerk en heb dus die optie,
is idd handig om de ingesproken berichten te kunnen beluisteren als een geluidsopname op je iPhone of android toestel, maar het bellen naar je antwoordapparaat is in feite hetzelfde met voordeel dat de VM zoals hier genoemd het wat handiger maakt doordat je geen cijfertjes meer moet drukken maar enkel de berichten die via 4G of wifi binnenkomen en aanklikken en luisteren.
@patrick37 schreef:
@Suzy kan jij misschien een kleine toelichting geven op deze vraag ?
Ik vraag nog eens naar een update bij enkele collega's en kom er zo snel mogelijk op terug!
Ik heb een update voor jullie. Dit is wat de collega's die eraan werken bij Telenet me konden vertellen:
Door een samenloop van omstandigheden vraagt de uitrol van Visual Voicemail wat meer tijd dan verwacht. We nemen nog even de tijd om de functie te testen en de uitrol voor te bereiden om vervolgens een vlotte lancering te kunnen garanderen. Het is dus onze bedoeling om begin volgend jaar Visual Voicemail te activeren voor iPhone-gebruikers. Onze excuses hiervoor en alvast bedankt voor jullie geduld.
Is het er nu al? Ik merkte dit vandaag ook op. Was ultra handig bij orange en telenet heeft dit niet? 🤔
Hopelijk wordt het net zoals bij Orange een rollout van visual voicemail on-device en heb je niet NOG een extra app nodig zoals bij Base het geval is.
@BEL schreef:Hopelijk wordt het net zoals bij Orange een rollout van visual voicemail on-device en heb je niet NOG een extra app nodig zoals bij Base het geval is.
Een extra app voor VVM? Dat is het eerste dat ik daar van hoor ....