42237
netweters
|
18637
gesprekken
|
20130
vragen
|
@Moaner schreef:
Het zou kunnen,welke abbo je hebt.
Ik heb WIGOS3 dat WIGO S 6GB Iis geworden,betaal 99.01 euro per maand
er staat Huur Telenet TV Box 0.000 euro.
Ik weet niet wat er allemaal in die prijs zit, wat je nu hebt en wat je nodig hebt. Maar je hebt al een One 10 Gb met Telenet tv iconic voor 91,32 euro. Vergelijk met je huidig abonnement. In het vermelde bedrag heb je een aantal opties die in de prijs begrepen zijn: huur eerste decoder, vaste telefoon met toplijn, onbeperkt bellen (vast en mobiel) naar gewone Belgische nummers (en van in de EU naar ook naar België), 1 mobiele lijn en 1 (aan te vragen) datasim (kan gebruikt worden in een tweede gsm, hiermee kan niet gebeld worden of opgebeld worden, kan wel sms ontvangen, zeer goed bruikbaar voor bijvoorbeeld Whatsapp en videobellen met Whatsapp). De datasim krijgt 300 GB per maand.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: de nieuwe TV box betalen of niet?
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: afgesplitst van onderwerp omwille van off-topic reacties
@janne_man Bedankt voor uw antwoord,maar een van ons leest verkeerd.
ONE heeft gratis vaste telefoon binnen Belgie tijdens de daluren, Wigo 24/7.
ONE gratis eSIM, alleen data,Wigo 2 Sim kaarten telefoon en data verbruik te verdelen.
Voor tv is hetzelfde TVBOX voldoende Internet ik kom ruim toe.
Zolang de wigo bestaat is deze de beste voor mij
One heeft gratis vaste telefoon (toplijn) 24/7!
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-toplijn/.headless.html?faqfinder=true&ks=true
Quote:
De Top-lijn is een combinatie van 4 handige opties die je kan nemen bij je vaste telefonie van Telenet. Het is inbegrepen bij een ONE, ONEup en WIGO (niet bij WIGO S en WIGO home (S)).
Gratis e-SIM? Je bedoelt gratis DATA-sim?:
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/internet-mobiel-tv/?intcmp=IntMobTVNav
Lees INFO gratis telefoon ONE.
Je kan het paard naar het water leiden, maar je kan het niet dwingen te drinken....
@Moaner @Santa We zijn hier wat off-topic aan het gaan, merk ik! Letten jullie daar wat mee op? Zo blijft dit topic overzichtelijk! Voor andere vragen kan je steeds een ander topic starten.
In een ONE(up)-abonnement zit een gratis vaste lijn inbegrepen. Je kan hiermee onbeperkt bellen naar Belgische nummers, met uitzondering van speciale nummers en diensten van derde partijen. Hopelijk biedt dit wat duidelijkheid. 😉
Ook One heeft met de vaste telefoon gratis bellen 24/7 in België naar de normale vaste en mobiel nummers.
Met de mobiele nummers bel je bovendien ook gratis van in een EU land (behalve België naar om het even welk ander EU land (dus ook naar België).
Kijk op deze pagina onder de kop Disclaimers (hieronder een extract):
Met deze reactie wil ik je helemaal niet tegenspreken dat je Wigo de beste oplossing is voor jou. Jij weet hoe en wat jullie gebruiken en verbruiken en enkel op die basis kan je een goede beslissing nemen.
Begrijp geloof wat je laat weten,AUB lees eens op de link
ONE opties,gratis vaste telefoon onbepaald bellen tijdens de daluren.
Is dit verkeerd ? komt van telenet site abbo's.
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/internet-mobiel-tv/?intcmp=IntMobTVFinder
Ik garandeer u dat dit fout is. Heb zelf een One en kan u verzekeren dat er niet moet betaald worden bij het bellen in de piekuren, noch bij mobiel, noch bij vast.
@Moderator Er is verouderde verkeerde info op de website van Telenet. Ga naar deze pagina, als je in de kolom One of One Up op de i in een cirkeltje klikt bij het icoontje vaste telefoon
dan krijg je volgende tekst:
Men belt inderdaad gratis tijdens de daluren. Deze tekst insinueert dat bellen tijdens de piekuren betalend is, wat niet is.
Op deze pagina staat de juiste informatie.
Kan dat aan de bevoegde diensten doorgegeven worden zodat dit kan verbeterd worden?
@janne_man @Moaner @Santa aangezien jullie off-topic bleven aanhouden (ondanks DeMMi haar vraag het on-topic te houden), heb ik jullie reacties weggehaald uit het originele onderwerp en in een apart onderwerp gezet.
Bedankt dat jij tenminste de moeite hebt gedaan om te lezen,
en een vraag gesteld om dit aan te passen
zelfs de moderatoren hebben dit niet gedaan.
Zelf heb geen One,dus baseerde ik me op de info van de Telenet site.
dan krijg je volgende tekst:
Men belt inderdaad gratis tijdens de daluren. Deze tekst insinueert dat bellen tijdens de piekuren betalend is, wat niet is.
Op deze pagina staat de juiste informatie.
Kan dat aan de bevoegde diensten doorgegeven worden zodat dit kan verbeterd worden?
We hebben dit proberen te openen via de link deze link.
We krijgen dan de Yellow Deals te zien voor de beschikbare abonnementen.
Kan je jouw link nog eens proberen?
Ik zie hetzelfde als @janne_man. Zowel op de pagina's Internet + Mobiel als Internet + Mobiel + TV (zowel Iconic als Flow)
Net boven de Yellow Deals staat "optie gratis vaste telefoonlijn", als je daar op klikt zie je de info die @janne_man deelde. Ik denk dat het voornaamste probleem is dat er slechts 1 "vaste telefoonlijn" infobox is voor zowel ONE(up) als Easy Internet.