24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds enkele dagen werkt mijn eSIM op mijn Apple Watch Ultra niet meer.
Ik heb reeds meermaals de eSIM verwijderd van mijn Apple Watch, gedeactiveerd en Mijn Telenet en alles opnieuw geactiveerd.
In de instellingen van mijn Apple Watch op mijn iPhone zie ik Telenet staan onder de netwerken die niet in gebruik zijn en krijg deze niet geactiveerd.
Dit is heel vervelend aangezien ik speciaal een simkaartje bij Telenet heb aangevraagd om de eSIM op smartwatch te kunnen gebruiken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik kreeg het volgende van de Telenet klantendienst:
Dag Jens. Er komt een nieuwe update op 15/11 waardoor het probleem zou moeten opgelost zijn. Steffi
Ze schuiven het voortdurend op.. als het op 15/11 niet opgelost is, ga ik weg met mijn ONEup for 2.. Orange it is, again.. Super vervelend dat Orange en Proximus enkel eSIMs voor GSM aanbieden, en niet voor watches. Wanneer gaat Telenet dit eens lanceren?! Het is bijna 2024.
Als je het topic gevolgd hebt dan zul je zien dat dit begin 2024 voor de gsm toestellen wordt gelanceerd.
Je kan dit ook volgen in dit topic
Ik ben zeker op de hoogte van dat topic, je weet zelf ook wel al te goed dat dit al meerdere malen is uitgesteld. Zie topics met oneindig aantal pagina's waar we aan het lijntje gehouden worden..
Edit: het topic dat jij zelfs vermeldt heeft maar liefst 26 pagina's, hilarisch gewoon.
Zal niet direct zeggen aan het lijntje maar er is al wel meerdere keren inderdaad gezegd dat het er aan komt.
Moet zeggen dat ik dit zelf van Telenet niet had verwacht dat het zo lang zou gaan duren had een eerdere stap verwacht. Ze zijn begonnen met de smartwatches , niemand die dit al had van de andere providers. Orange ging lopen met de E-sim voor de toestellen maar Telenet had op dit vlak de eerste kunnen zijn die de twee kon aanbieden.
Jammer maar helaas is dit dan niet gelukt en dan hopelijk wel einde januari zoals Suzy vermeld in haar post.
"zou opgelost moeten zijn", klinkt heel overtuigend.
Telenet zou hier eens eindelijk een officieel bericht/update mogen sturen naar alle watch gebruikers. Iedereen wordt hier in het ongewisse gelaten met als gevolg vele oproepen dat geen soelaas brengt. Heb zelf al meerdere uren aan de telefoon gehangen met medewerkers die totaal niet wisten waarover het ging. Gisteren nog gebeld met iemand van Telenet die zelfs niet wist wat een cellular watch is...! Al vele keren over verschillende dagen,weken,maanden opnieuw trachten te activeren na eerst gedeactiveerd te hebben. Dit heeft dan even gewerkt, daarna hetzelfde "Telenet verlopen"
bij mij ook hetzelfde, gaat voor een uurtje en als ik de app open en kijk bij mobiel netwerk staat er niet in gebruik, ik denk dat het te maken heeft met bij telenet de Apple Watch te deactiveren , mijn vrouw heeft juist dezelfde iPhone als ik en zei heeft nog Watch serie 7 en bij haar gaat alles goed , maar zei heeft nog niet gedeactiveerd , ik denk dat daar het probleem ligt dat hij heel de tijd wegvalt de connectie
Ik heb het gehad met Telenet's valse beloftes, slechte netwerk en slechte klantendienst. Ik heb een paar dagen geleden ingetekend op een onbeperkt abonnement bij Proximus waar ik tenminste krijg waar ik voor betaal. Wat heb je aan onbeperkte data bij ONE als je geen deftig netwerk hebt? En kom niet af met een BIPT kaart, want dat is totaal niet relevant in de praktijk. Ik heb in heel Vlaanderen de drie verschillende providers uitvoerig getest, en kan zonder enige twijfel besluiten dat het netwerk van Telenet/BASE niet echt een netwerk genoemd mag worden. Hopelijk gaat Telenet/BASE ooit een bruikbaar netwerk hebben, met werkende eSIM voor smartwatches (en GSM's).
Mijn apple watch ultra maakt terug verbinding via 4G na 3 maand...
Op mijn nieuwe Apple Watch Series 9 waarbij het sinds het begin niet werkte, werkt het vandaag ook!
Ik zag ook plots 3 sim's staan maar Expired.
Deze verijderd, online bij mijn simkaarten geen e-sim meer actief maar kan momenteel nog niets opnieuw activeren.
Ondertussen werkt dit bij mij ook op Apple Watch Ultra 2
blijkbaar is de mijn telenet website weer aangepast. ik vind nergesn de optie meer om onenumber op te zeggen?? dit vond ik ervoor terug bij 'simkaarten beheren'. nu niet meer dus. Enkele dagen geleden nog gebruikt om een esim op een galaxy watch te activeren omdat het op mijn ultra toch nooit werkte. ondertussen wil ik terug naar de ultra gaan nadat ik de berichten hier lees, maar dan moet ik die onenumber eerst kunnen deactiveren, waar ik dus geen optie meer voor vind. Ik heb de esim verwijderd op de galaxy watch, en wanneer ik hem wil toevoegen in de apple watch, vraagt hij zelfs geen telenet login gegevens meer. De watch app zegt na een korte tijd mobiel netwerk geactiveerd, en dan heb ik weer een esim die verlopen is...man man man. ik wordt er stapelgek van
@Glenner05 Bij mij staat het er nog steeds
Activeer je eSIM voor je smartwatch
Activeer de eSIM-functionaliteit om je mobiele diensten te gebruiken in combinatie met je smartwatch.
Maar zo te zien staat mijn esim niet geactiveerd, terwijl het wel werkt.