42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Vanaf maandag 12 seeptember ontbreken de aflevering inhouden van enkele series op VTM die normaal wel een juiste inhoud hebben (er staat de algemene programma beschrijving)
Het valt op dat het enkel bij VTM is.
Bij VRT staan de programma-inhouden voor dezelfde periode wel goed. Voorbeeld : Thuis (ma - vrij 20:20)
Bedankt.
Maar :
Dit is een recurrent probleem dat al zeker een jaar aansleept.
Er zijn nog andere providers op de markt, die wél op tijd correcte en volledige informatie kunnen aanbieden.
Los het op, voor eens en altijd aub !
Klanten hebben genoeg van het non-professionalisme van Telenet !
Zoals je zegt het duurt een jaar er zal niet veel meer veranderen
Er moet de laatste jaren op alles bespaard worden je ziet het bij iedereen
@FAD schreef:Er zijn nog andere providers op de markt, die wél op tijd correcte en volledige informatie kunnen aanbieden.
Misschien moet je zelf maar een andere provider opzoeken als dit probleem je zo hard stoort 😉
Bedankt voor uw zeer nuttig antwoord!
neen, je ziet het niet bij iedereen, zoals ik al schreef, er zijn providers die wél correcte inhoud kunnen aanleveren.
Dat is juist voor een jaar geleden geen probleem maar nu
En we weten van wat het komt
wablief ?
Is dat nu echt zo belangrijk, koop u nen dag allemaal. Sommige mensen gaan werken en hebben een leven en kijken dus geen twee weken vooruit wat er op tv gaat komen.
Telenet heeft toch grotere problemen om op te lossen dan zo'n fait diver.
Manneke, gaat nen keer een ander uitkakken alstublieft, ipv een misplaatst oordeel te vellen !
Telenet heeft idd grote problemen ... al lang ... maar de klant moet wel steeds meer betalen voor minder service. Maar dat is niet uw probleem, en nog minder uw zaken wat ik daarover denk.
Telenet weet sinds dag 1 van de problemen met de DPG zenders, het staat zelfs vermeld in de aankondiging van de nieuwe tv-gids leverancier.
We zijn nu een jaar later, persoonlijk schat ik de kans klein dat er snel een oplossing komt.
Vreemd dat andere operatoren die problemen niet hebben met de DPG zenders.
Klanten mogen steeds meer betalen voor steeds minder service blijkbaar.
Er zit dan niets anders op dan, als totaalklant sinds 22 jaar, over te stappen naar een andere provider die dit dus wel kan aanleveren. Want dit is totaal geen kwaliteit.
Voor Telenet veranderde van TV-gids Leverancier hadden ze de problemen met de DPG zenders ook niet; dus niet zo vreemd dat andere operatoren er geen last mee hebben.
Het probleem zit duidelijk bij die nieuwe leverancier die, om welke reden dan ook, de data van DPG zenders pas laat correct doorgeeft.
Dan had Telenet hier al lang kunnen aan remediëren...
Ik heb begrepen dat de nieuwe tv-leverancier in het buitenland zit, en zelfs in een andere tijdszone ?
Sociale dumping om de kosten te drukken ten koste van de klant ?
Het is nog altijd de klant die den boterham betaalt he ...