Beantwoorden
Thomasm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Hallo,

 

Ik moet vaak herhaaldelijk opnieuw inloggen op de tv flow app via m’n Apple tv.

 

Dit gebeurd wekelijks soms zelf meer dan 1 per week.

 

telkens QR code scannen en inloggen. Op zich geen probleem maar wel vervelend voor de kinderen die ‘s morgens tv willen kijken. 

Kunnen mijn inloggegevens niet opgeslagen worden? 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv flow Apple TV herhaaldelijk inloggen

239 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Dat zou het moeten zijn maar als je naar andere app's zie die worden elke maand ge update

v.b  de tv vlaa app krijgt elke maand een  update

Ik denk dat team te klein is en te veel werk heeft dat valt wel op

zeker een punt jonge mensen gebruiken veel app's en als niet goed gaat zijn ze weg

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

@luc55 Tvv heeft dan ook maar 1 app dat ze moeten onderhouden voor enkele landen, 

telenet heeft 3 verschillende systemen om te onderhouden, kruipt meer tijd en werk in, 

wel een verschil als je iets aanhaalt 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1605
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV


@Master-Magic  schreef:

Tvv heeft dan ook maar 1 app dat ze moeten onderhouden voor enkele landen, telenet heeft 3 verschillende systemen om te onderhouden, kruipt meer tijd en werk in.


Telenet heeft ook >30 keer meer klanten dan TVV, ze hebben dus ook de middelen om 3 systemen te onderhouden hé ...

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

De laatste tijd is die groep aan groeien zeker als je glasvezel heb heb je geen keuze dan wordt het tvv app

zeker voor die 10 euro

De onderhoud kost is laag omdat ze die delen met andere landen waar ze actieve zijn

https://www.canaldigitaal.nl/

https://livetv.skylink.sk/

https://www.directone.hu/

https://www.hdaustria.at/

 

 

0 Likes
Noelis
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Alles op zijn plek! On a roll...

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Ik heb dit op mijn Mi TV Stick in de fitness en keuken ook regelmatig met de telenetTV app.

De Apple Tv (4K) heb ik nog niet echt kunnen testen. Is er een limiet op het aantal devices dat aanlogt met de app?

Alle systemen staan wel op hetzelfde adres en gebruiken hetzelfde wan-ip.

Hebben een klik unlimited met speedboost.

0 Likes
GeryD
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag Star Wars Day On a roll... Handje vol!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

De limiet is één meer dan het aantal sim kaarten in je abonnement.

Wordt geteld in aantal gelijktijdige streams.  Met een basis abonnement kan je dus en de Apple TV en een telefoon, computer, iPad daarnaast gebruiken...

GeryD
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag Star Wars Day On a roll... Handje vol!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Komt net iets meer bij kijken dan een vinkje.

Credentials worden nooit zo bewaard, maar wat je eigenlijk aanmaakt met je credentials is een authenticatie token die je in je sessie gaat opslaan.

Dat gebeurd nu al, maar om een of andere reden verloopt de sessie waardoor je dus opnieuw moet aanmelden.
De sessie hoort uiteraard niet na een dag te verlopen, dus hier zit mogelijk de bug waardoor je net telkens opnieuw moet aanmelden. 🙂 

Nu, dit blijft op zich een beperkt probleem dat in theorie snel zou moeten kunnen worden gefixt.

Mijn gok is dat ze om capaciteit/performance redenen werken met geclusterde systemen en dat de handshake van de ene server niet compatibel is met de andere server.
Als je dus 'van server switched' moet je opnieuw inloggen.  Maar da's natuurlijk maar een educated guess van een IT'er 🙂 

NoFate
Freshman Meerweter
Berichten: 130
BINGO! De volle 100! Topicwurm! De vlam zit erin.

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Gisteren die Telenet TV app geïnstalleerd op mijn Google tv... Vandaag moest ik me ook opnieuw aanmelden... Hmm lijkt dat ze de bugs gewoon meenemen

0 Likes
DenC
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Opgegeven hier en voor de tvvlaanderen app gekozen... het heeft lang genoeg geduurd. Nu voor 5€ meer, veel meer kanalen inclusief eleven. Toedeloe 👋

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

@DenC tot volgend jaar de Eleven kanalen weer weg zijn, tv Vlaanderen is qua zenderaanbod niet te vertrouwen, verwijderen altijd maar zenders voor een middelmatige zender in de plaats te zetten, Eleven hebben ze voor een jaar en nadien verdwijnen ze weer even.

je hebt meer zenders zeg je maar veel van die zenders zijn geen Vlaamse 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

@Master-Magic Maar als je de zenders van flow vergelijkt met met de light die dezelfde prijs heeft krijg je toch wel meer zenders.

De nederlandse, national geographic, en nog meer.

Ik denk dat telenet hun iconic zonder tv box ook beschikbaar zou moeten stellen voor 15 euro. Want bij tv vlaanderen kun je geen eurosport, bbc one enzo bekijken

0 Likes
DenC
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Wij kijken niet naar Franstalige zenders, dus Flow heeft amper 7 zenders voor ons. Als volgend jaar eleven verdwijnt, dan hebben we alvast toch al een jaar meer gehad dan nu. Fox, National Geographic, Een dieren kanaal zoals Animal Planet, ... In ieder geval voorlopig veel meer voor ons geld. En we hangen aan niets vast, willen we terug, dan komen we terug, maar voorlopig zeker niet.

0 Likes
Chris7ophe
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Wereld gedichtendag Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Ik heb dus ook dit probleem om mijn Philips Android tv en mijn Apple TV 4K, de vraag om aan te melden gebeurd nu zelfs meermaals op een avond midden in een programma. Het is schandalig aan het worden. 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Best dit melden aan telenet zet er foto's bij in de mail en veel info

0 Likes
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Volgens mij heeft dit echt geen zin meer. ik ben hier meer dan een jaar geleden  voor begonnen te communiceren met telenet en laatst (2-tal maanden geleden) kreeg ik te horen dat hierover zelfs geen melding gemaakt was. ik heb toen zelf nog eens een melding gemaakt en die bleef zonder gevolg.

Je kan ze het best contacteren via whatsapp. Daar reageren ze het vlugst op.

 

0 Likes