Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Het nieuwe Telenet is er! Ontdek het nu.

Suzy_3-1777274052311.png

Maak kennis met ons nieuwe aanbod! Geen packs meer, als klant kies je vanaf nu zelf welk Telenet bij jou past. En er is een Telenet voor iedereen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Stel je combo helemaal zelf samen, van internetsnelheid tot aantal simkaarten, streamingdiensten, met of zonder tv? Jij kiest zelf wat je nodig hebt.

Ontdek het volledige aanbod op onze Telenet-website:

Weet je niet goed waar te beginnen? 
Vertrek makkelijk van slimme combo's die bij je passen en personaliseer ze naar wens.

Suzy_2-1777273900496.png

De beste ervaring. Nog meer afgestemd op jou!

• Jij kiest, wij gidsen
    Jij weet het best wat je nodig hebt. Maar dankzij onze suggesties op basis van je profiel en gebruik hoef je niet van nul te beginnen.

• Je past alles aan zoals je wil
    Meer of minder, aan of uit? Je kan je Telenet op elk moment aanpassen, pauzeren of opzeggen. Jij behoudt de controle.

• Je weet wat je betaalt
    Er past altijd iets bij jou, en je portemonnee. En je weet op elk moment wat je krijgt voor wat je geeft. De kleine lettertjes, die zetten we in 't groot.

Promo's die je niet wil missen! 

Suzy_1-1777273816282.png

Er zijn ook tal van interessante promoties, voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Stel zelf je perfecte Telenet-combo samen. Meer combineren is meer besparen. 

Ontdek alle promoties op de Telenet-website

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

146 reacties
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Er zullen maar weinig gebruikers zijn van TV Flow 

Daarmee dat ze het stop gezet hebben om nog aan te bieden aan nieuwe klanten 

luc55
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Vanaf je iets wijzigt aan je formule zal je een nieuw formule krijgen 

Ook omdat compact signaal niet meer te nemen is apart 

Of wel ruil de Digicoder of je houd je formule ruil niets om kan je wel nog naar compact signaal kijken 

maar niet meer op Digicoder die blijf je wel betalen 

luc55

tv flow lag ook niet goed in de markt , daarmee stop gezet 

Of ze in de toekomst gaan blijven updates uitbrengen geen idee 

En zoals ze zeggen Base tv kan je nemen ruimer aanbod ook zelfde structuur zonder combinatie van andere zaken nodig 

Sjekke
Freshman Veelweter
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Ik heb niet heel de post gelezen maar kan iemand @Suzy toelichten waarom het voorstel zegt “je krijgt meer voor minder” maar het abonnement stijgt met 6€/mnd? Wat krijg ik dan meer buiten beveiliging dat ik niet nodig heb … hoewel ik alles toch zelf kon kiezen nu?

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@luc55  Het was dan ook veel te duur voor wat je maar aan zenders kreeg, vergeleken met een tv Vlaanderen zat je qua prijs en zender aanbod beter, al is daar ook al veel verminderd voor die prijs.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
WG94
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

@Sjekke  schreef:

Ik heb niet heel de post gelezen maar kan iemand @Suzy toelichten waarom het voorstel zegt “je krijgt meer voor minder” maar het abonnement stijgt met 6€/mnd? Wat krijg ik dan meer buiten beveiliging dat ik niet nodig heb … hoewel ik alles toch zelf kon kiezen nu?

Als je zelf niets aanpast komt er geen euro bij.

Sommige combinaties zijn goedkoper dan voorheen, anderen zullen dan weer hetzelfde of duurder zijn.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@luc55  Tot 2030 daarna is het ook gedaan, ze gaan geen dvb-c aanbod in leven houden omdat mensen niet willen overschakelen op streaming via Telenet.

ze hebben al die bandbreedte nodig.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Wat mij verwondert is de hogere prijs voor elke bijkomende tv-box. Ik kan dat wel begrijpen als je met een bijkomende tv-box het opslagvolume verhoogd.

luc55

Dat klopt er is meer in de krant  in de betaal zone praten ze over afgeslankt versie .

Ook het aantal klassieke televisiekanalen kan eenvoudigweg eigenhandig worden aangepast, met als opties het volledige aanbod, een goedkoper, afgeslankt zenderpakket van een 25-tal kanalen of helemaal geen klassieke zenders meer. “Dat laat klanten toe om het aanbod beter af te stemmen op wat ze effectief bekijken

luc55

De opslagvolume verhoogd niet met extra boxen blijft het zelfde 

Het is de bedoeling dat je de tv app gebruikt op de andere toestellen 

Je hebt niets extra met die extra boxen voor 2deverblijf is handig maar is voor mensen die niets aantrekken zeker de rekening niet 

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@WG94  schreef:

TV Iconic was een optie in One, dus geen apart abonnement.

Het "nieuwe" TV abonnement kan je niet nemen zonder een van de nieuwe internet abonnementen.

Dat is een vrije interpretatie van de voorwaarden. 

Ik lees als voorwaarde bij het nieuwe tv abonnement dar je internet moet hebben van Telenet. 

Als je de optie tv van een One opzegt, heb je nog altijd een One. Als je dan tv neemt van Telenet voldoe je aan de voorwaarden. 

Enkel zij die blijven volharden en niet opzien tegen de stress van een lange discussie en al de rest die er bij komt kijken, kunnen in hun opzet slagen.

luc55

Vanaf je iets wil aanpassen loopt het vast moet je contact nemen 

De medewerker start met de nieuwe formule dan , dat horen we elke weer 

Dus je hebt geen keuze niets veranderen of met een nieuwe formule starten 

flip1953
Experienced Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@WG94  schreef:
Je kan ook gewoon uitloggen of "Bestel voor een tweede verblijf" doen: Maak je combo internet, mobiel en meer | Telenet 

Dat is een zeer goede tip!!!!

Je kan op die manier zoveel simulaties maken als je wilt. En je krijgt direct de kortingen te zien 😊.

Ik zag onder andere:

• Internet Standard: 56€ gedurende 12 maanden (daarna 65€).
  • GSM's: zowel 15GB als onbeperkt: 12 maanden gratis (daarna resp 10€ of 21€)
  • TV: 15€ voor TV, incl één TV-Box gedurende 12 maanden (daarna 20€)

schreef:

Het is wel niet mogelijk (of erg moeilijk)  voor bestaande klanten om een simulatie te maken met de nieuwe tarieven op de site. Waar/hoe kan ik dit doen ? Ik heb nu One for 3 + TV Iconic voor €153. 

@alien51 

Simulatie voor Internet + 3 GSM (unlimited) + TV Iconic + vaste lijn = 73€ gedurende 12 maanden, daarna 150€ pm (>900€ kortingen).

Dus gewoon doen, en dan binnen 12 maanden herbekijken 😀

Acmij
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Momenteel kan je kiezen tussen tv of niet met de nieuwe aanpak. Dus je betaalt voor zenders die nooit naar kijkt en toch wordt aangetekend.

Vele mensen tegenwoordig kiezen voor internet en geen tv en zoeken hun kanalen op het internet.

Nu kan het zijn dat je uiteindelijk nog duurder uit bent is de redenering van Telenet, maar dat moet je dan maar op de koop toenemen. Het is dan wel zo dat je kijkt naar wat jij wilt zien. En dat Telenet is wat mensen vandaag willen vrije keuze.

Het is gebleken dat is nu wel duidelijk door de nieuwe aanpak dat we naar een volledig vrije keuze gaan wat dan ook, dus ook zender keuze.

Nu ik heb mijn verhaal gedaan wat denken jullie hiervan, groetjes Acmij.

WG94
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

@janne_man  schreef:

Dat is een vrije interpretatie van de voorwaarden.

Ik lees als voorwaarde bij het nieuwe tv abonnement dar je internet moet hebben van Telenet. 
Als je de optie tv van een One opzegt, heb je nog altijd een One. Als je dan tv neemt van Telenet voldoe je aan de voorwaarden. 

Alleen is Telenet zeer duidelijk dat je de nieuwe producten niet kan combineren met oude pakketten.

Dus hoe je dan exact het nieuwe TV product zou afsluiten is me een raadsel.

@janne_man  schreef:

Enkel zij die blijven volharden en niet opzien tegen de stress van een lange discussie en al de rest die er bij komt kijken, kunnen in hun opzet slagen.

Oke?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying