24761
netweters
|
152514
antwoorden
|
20714
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Inderdaad, nog altijd problemen. Zelfs als je een vraag wil stellen lukt het niet. Alles kan je invullen maar verzenden lukt niet. Blijkbaar een grote software knoop.
Dat lukt bij mij langs smartphone niet.
Zelde fout als langs pc ng.omapi-404-errorfield.
Meer dan een maand nu hetzelfde probleem..., kunnen onze beheerders niet eens informeren hoe ver het hier mee staat?
Hun antwoord zal zijn,we werken er vollop aan.
Weer een beetje hoop volgend weekend. 🤔
Gisteren kreeg ik dan plots een telefoontje van telenet, het eerste sinds 22/11/222, toen de problemen begonnen.
Men belde ivm mijn klacht van 24/12, ze moeten er dus al een paar overgeslagen hebben, enfin, ik tevreden natuurlijk tot men mij begon uit te leggen dat ik in de instellingen van mijn modem geen wifi kon inschakelen omdat mijn modem geen wifi heeft, eugh duhhh, echt?
Dat hadden ze wellicht zelf in mijn klacht gelezen gezien ik dit ook vermeld had...meneer u logt in met dit email-adres, dan ga je naar modem en dan naar geavanceerde instellingen, ja dat weet ik maar daar treedt net het probleem op "het draadloos signaal staat uit, zet het aan om deze pagina te bekijken".
Meneer, ik zie deze foutmelding niet, is het al lang geleden dat u ingelogd hebt?, eugh neen, dagelijks. Dan moet je met een andere browser proberen, en je cache ledigen..... Uiteindelijk gezegd dat ik het thuis zou checken, maar helaas, nog steeds niet opgelost.
Hoe komt dat ik en velen dat probleem niet hebben,is dat regio gebonden?
Ge hebt zo van die gelukzakken eh , waar gij wel en ik niet toe behoor en zo ook velen.
Maar alle gekheid op een stokje , dat is wat men beweerde toen ik belde voor het probleem, maar daar heb ik geen boodschap aan.
Dan ben ik een van die gelukzakken,+ 25 jaar klant en technisch nog nooit problemen ondervonden.
Ook niet bij het upgraden,modemruil TV box enz....
Even lang klant als gij en tot hiervoor ook geen noemenswaardige problemen tot NU.
Ben jij al overgezet op het nieuwe systeem ???
Slim van Telenet,mij niet over te zetten op het nieuw systeem,zolang ze op de sukkeltoer zijn
Zit er niet op te wachten,hier loop alles lekker.
Diezelfde vraag heb ik hen ook gesteld, elke keer ik hen over het probleem contacteerde , maar wat dacht ge , "Dat weet ik niet".
Ik heb het allang op gegeven.
Dank u telenet
andere provider gevonden.