24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Ze weten in Mechelen ook wel,dat de klanten niet opstappen naar een andere provider met amper max 90Mbps en veel minder.
Je kan buiten 'Mijn internet'nog steeds internetten.
En FTTH voor iedereen kan nog jaren langer duren.Zeker nu er onderaannemers met illegale werknemers zijn geklist met uitrol glasvezel
20% moet intekenen per stad of gemeente,anders beginnen ze niet aan de uitrol.
Telennet staat vandaag met 1Gbps voor iedereen veel verder dan de concurentie,met amper 21% FTTH
Ik kan voorlopig nog wel verder met mijn groene blokken.
@William_L schreef:Bedankt @Suzy
Maar het is onbegrijpelijk. Waarom werd niet iederéén terug gezet naar het oude systeem van als het probleem gesignaleerd werd?
Waarom gewoon geen globale rollback en dan grondig testen in een test-omgeving? Zo werkt het toch normaal gezien?
Of ben ik nog old-fashionned? (als gepensioneerde IT-er...).
Het probleem duurt nu al meer dan een maand zonder enig zicht op beterschap.William
Het is heel gemakkelijk om als buitenstaander assumpties te maken zonder de complexiteit te kennen en te opperen dat "een globale rollback" op 1-2-3 gedaan is. 🙂
Het nieuwe systeem is maanden uitvoerig getest voor Telenet en is al meer dan een jaar in gebruik voor BASE klanten. Het probleem met Mijn Telenet is pas recent opgedoken en er wordt met man & macht gewerkt om dit op te lossen.
Al "maanden uitvoerig getest", dan blijbaar niet goed.
Gij zegt "Het is heel gemakkelijk om als buitenstaander .....".
Zoals William_L ben ik ook een gepensioneerde IT-er, zoiets dat kon ik me niet permitteren in mijn job.
@MartijnS Het nieuwe systeem is maanden uitvoerig getest voor Telenet en is al meer dan een jaar in gebruik voor BASE klanten
En die hebben er geen last van Straf
@robatoras het verschil zit hem in het feit dat BASE enkel mobiele diensten heeft en Telenet toch wel wat meer producten heeft (bv. internet en televisie). Dus het is zeker niet vreemd dat er bepaalde "kinderziekten" naar boven komen, die BASE niet heeft ervaren in de uitrolfase. En uiteraard is dit systeem uitvoerig getest, maar je kan nooit een 100% compleet IT-systeem uitrollen vanaf dag 1.
Alleszins, aanpassingen zijn nooit makkelijk en we begrijpen jullie frustraties absoluut. Het thuisnetwerk is voor de meeste Netweters een plek waar ze dagelijks of wekelijks gebruik van maken. Het niet kunnen bekijken of aanpassen van je instellingen is ook niet klantvriendelijk.
We hopen dat het probleem snel van de baan is.
U zegt "Maar je kan nooit een 100% compleet IT-systeem uitrollen vanaf dag 1".
Dat is juist , maar we zijn al veel verder dan dag 1.
"het verschil zit hem in het feit dat BASE enkel mobiele diensten heeft en Telenet toch wel wat meer producten heeft (bv. internet en televisie)"
Waarom hebben jullie dan Base niet geïntegreerd in het Telenet platform ?
2 Maand... and counting...
Nul feedback
Nul progressie
Redelijk schandalig eigenlijk, maar gezien gering % gebruikers dat naar die instelling gaat kijken is het geen probleem zeker (anderzijds zijn het meestal iets meer onderlegde gebruikers die juist die instelling willen aanpassen).
Gewoon 'for the record': Niets dus 😀. What else (zou George Clooney zeggen)
Er komt blijkbaar toch een beetje schot in de zaak want sinds een paar minuten kan ik terug mijn mailboxen beheren.
Niet mijn webmail, want die is altijd blijven werken, maar wel "Beheer je Telenet-mailbox".
Afwachten nu hoelang het nog duurt vooraleer "Mijn thuisnetwerk" in orde komt.
Nu krijg ik soms dit scherm maar als ik dan doorklik krijg ik terug die fameuze -404- error
Ik krijg dat mooi figuurtje niet 😢 maar wel die fout.
Nieuwe layout en oud probleem weer terug.
geavanceerde instellingen van de modem zijn niet beschikbaar......
Ze zijn hier al eventjes mee bezig: