38637
netweters
|
14433
gesprekken
|
14628
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Nieuwe layout en oud probleem weer terug.
geavanceerde instellingen van de modem zijn niet beschikbaar......
Wel straf als ik dan toch eens de moeite doe om verschillende dagen achter elkaar te klagen het ineens werkt. En dan een maand nadien weer niet meer.
Van compensatie is er ook nooit sprake.
Server maar weer eens offline voor ondertussen verschillende dagen
Bij Telenet tilt men blijkbaar niet zo erg aan de aanslepende problemen.
"En ondanks dat onze IT-teams hard werken, zullen sommige issues mogelijks nog enkele weken aanslepen. Is het probleem met het thuisnetwerk zo'n probleem? Dat weet ik oprecht niet."
Wat een klucht ! Sinds deze morgen gaat er niks meer. Men kan zelfs niet meer inloggen.
Maar ja... 't zijn maar "kinderziektes" volgens Telenet.
En dat voor (tot voor kort) één van de grootste telecom bedrijven van België.
Deze morgen kon ik nog inloggen en zoals ge zegt nu kan ik zelfs niet meer inloggen.
Die moeten ginder toch allemaal met een rode kop zitten of toch niet , geen schaamte.
Man, man, man wat een miserie !!!
Dus jongens... niet meer neuten of zagen. Gewoon ondergaan en betalen !
Ik heb niets tegen betalen maar dan wel voor iets dat werkt.
Niet betalen is een zeer slecht advies. Je zult in een andere draad wel het extract uit de algemene voorwaarden gelezen hebben. Wat contractueel wel kan is een deel niet betalen. Welk deel? Het deel dat overeenstemt met met de tijd en de dienst dat je hebt moeten missen gedurende een periode langere periode. Wat is een langere periode? Wat het gezond verstand zegt.
Oké, ik was nog iets vergeten:
Niet betalen, niet neuten en schriftelijk de overeenkomst opzeggen.
En is daarmee het probleem van de vraagsteller opgelost? Of komt die dan van de regen in de drop?
Absoluut, als de bakker verklaart dat z'n oven nog wekenlang kapot zal zijn, ga je brood halen bij een andere bakker.
Tenzij je honger wil lijden natuurlijk.