24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
"Wegens onderhoudswerken zullen de klantenzone en Mijn Telenet niet beschikbaar zijn van maandag 20 februari 20:00 tot dinsdag 21 februari 08:00"
Fingers crossed...
Vandaag nog eens teruggebeld naar TN i.v.m. mijn "beheer je mailbox" probleem (Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw) en er werd mij verteld dat het een algemeen probleem zou zijn.
Ik heb hier nochtans op Netweters nog niet veel berichten gelezen over de ontoegankelijkheid van mailboxen.
Een algemeen probleem , lijkt me vreemd.
Zoals ik vroeger reeds vermelde, vanaf die nieuwe layout was het van in het begin ok.
Ik had maar een probleem "Mijn thuisnetwerk" wat nu ook ok is.
Ik kon altijd aan mijn mailbox,ook tijdens weekend werken van zaterdag op zondag.
Die TN medewerker was een Nederlandse dame die er zich blijkbaar vlug wilde van afmaken door te beweren dat het dus een algemeen probleem was...
Verder aandringen vond ik zinloos en heb haar een heel goede namiddag gewenst.
@Weetnetter schreef:"Wegens onderhoudswerken zullen de klantenzone en Mijn Telenet niet beschikbaar zijn van maandag 20 februari 20:00 tot dinsdag 21 februari 08:00"
... knip ...
Zou dat is lokaal kunnen zijn? In welke regio woon jij? Ik woon In Herentals en die melding heb ik nog niet te zien gekregen.
Ik heb ook die melding ontvangen.
Klantenzone en Mijn Telenet zijn nu wel degelijk niet bereikbaar.
Regio Vl-Brabant.
Heb eens gekeken en heb deze melding er ook in staan dat er werken zijn op dit moment.
Ook via de website kan ik 'mijn Telenet ' niet bereiken dus er is ergens onderhoud of een update.
Zeer merkwaardig. Ben juist eens in mijn Telenet geweest en alle menu's doorlopen. Wel niet geprobeerd om iets te veranderen. Ik meen me te herinneren dat een tijd geleden hier eens gemeld was dat men geen blokkeringen voor de telefoon nog kon instellen en als je dat wou, dat je contact moest nemen met Telenet. Deze instellingen zijn terug beschikbaar.
Ik ben net nog eens gaan kijken in "mijn telenet" en ook in de app: nu heb ik ook die mededeling van die werken en de opgevraagde pagina's gaan inderdaad niet open.
Ben eens nieuwsgierig wat er morgen veranderd is. Tussen haakjes, ik heb nog steeds "mijn telenet" met de grijs-blauwe vierkanten ... Misschien morgen niet meer ???
Dat zal het verschil zijn. Ik zit al een tijdje op de nieuwe lay-out. Mogelijk zijn het dus enkel de klanten die nog op de oude lay-out hebben die met de "werken" zitten.
Ik heb al een tijdje de nieuwe lay-out en kan momenteel niet meer inloggen wegens die onderhoudswerken.
Regio Z-O Vlaanderen.
Terug online... maar hier nog steeds "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw." als ik naar "beheer je Telenet-mailboxen" wil doorklikken.
Dit is nu niet het einde vd wereld maar ik moet dringend nieuwe Telenet e-mail adressen aanmaken voor een applicatie...
Ik heb nog de oude Layout
Gisteren middag 12h30 kreeg ik een update van TV Box
Om 4h deze morgen,kon ik niet op mijn thuisnetwerk.
Produkten aanpassen.
Verbuik thuis - mobiel.
Je gebruikers.
Om 7h30 was alles terug in orde.Onderbrekings werken van korte duur.
Webmail is altijd bereikbaar ook wanneer ze met verbeteringswerken in het weekend bezig zijn,hier toch.
Ik heb dus vannacht de nieuwe layout gekregen.
En daar heb ik dus een probleem mee ....😡
In de rubriek "mijn thuisnetwerk" zie ik wel nog steeds de gehuurde powerlines staan, maar ik kan ze niet meer beheren ... Nochtans was dat de enige mogelijkheid voor mij om dat te doen aangezien ik een eMTA modem met eigen router heb. Dat heeft tot gisteren dus feilloos gewerkt.
De rubriek "uw wifi netwerk" daarentegen heeft dus nooit gewerkt voor mij aangezien ik geen wifi heb van Telenet. Maar dat was dus geen probleem. Maar nu dus wel ...
Ik heb een online bericht ingevuld en verstuurd. Ben eens benieuwd OF en WANNEER ik een antwoord ga krijgen.
Heb jij een idee of de engineers bij het ontwerpen van de nieuwe layout (en diens gewijzigde functionaliteiten) rekening hebben gehouden met de situatie van eMTA modem bezitters die ook WiFi powerlines huren van Telenet?
" Ik heb dus vannacht de nieuwe layout gekregen.
En daar heb ik dus een probleem mee .... "
Welkom bij de club !