24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Nieuwe layout,denk het niet
De vakjes zijn nog allemaal groen.
"Ik heb een online bericht ingevuld en verstuurd. Ben eens benieuwd OF en WANNEER ik een antwoord ga krijgen."
Ik wil jou niet ontmoedigen maar ik heb al 3 maal telefonisch contact gehad met TN en telkens sturen ze me per e-mail:
"We hebben je vraag goed ontvangen en doen er alles aan om je verder te helpen. Je mag ten laatste op xx/xx/2023 een antwoord van ons verwachten."
Nooit heb ik een antwoord ontvangen.
Ook een melding gedaan via het contactformulier... nooit een antwoord ontvangen.
Verschillende meldingen gedaan via FB Messenger... wat denk je ?
Idem via WhatsApp... dan krijg je een chatbot die jou allerlei vreemde vragen stelt.
Ik heb het opgegeven en vandaag een klacht ingediend bij de Ombudsman Telecom.
En... na 2 uur al een antwoord dat mijn klacht ontvangkelijk verklaard werd en werd doorgestuurd naar TN.
TN heeft nu 10 dagen om een standpunt in te nemen.
@robatoras schreef:Nieuwe layout,denk het niet
De vakjes zijn nog allemaal groen.
Bij u kan dat zo zijn, goed mogelijk, maar mij hebben ze vannacht omgezet naar de nieuwe lay-out. Puur toeval dat dit samenvalt met de upgrade die doorgegaan is?
@StefaanH schreef:
...
Heb jij een idee of de engineers bij het ontwerpen van de nieuwe layout (en diens gewijzigde functionaliteiten) rekening hebben gehouden met de situatie van eMTA modem bezitters die ook WiFi powerlines huren van Telenet?
@StefaanH alle huidig ondersteunde modems (ook eMTA) zijn meegenomen in het nieuwe systeem en in de lay-out. Vermoedelijk merk jij nu dezelfde issues als andere leden ervaren op het nieuwe IT-systeem en de nieuwe lay-out hebben. Extra vervelend wanneer je als klant zelf je netwerk beheert. Ik hoop oprecht dat alle problemen met Mijn Telenet snel opgelost geraken.
Ik heb vandaag bericht ontvangen dat er dit weekend terug onderhoudswerken zijn.
Hopelijk is uw probleem dan opgelost.
Nu gaan ze er niet zolang uit als eerder.
Wegens onderhoudswerken zullen de klantenzone en Mijn Telenet niet beschikbaar zijn van zaterdag 25 februari 20:00 tot zondag 26 februari 08:00.
De service van Telenet word met de dag slechter 😞
Alles geprobeerd om een antwoord te krijgen = Niets !
" mijn telenet " werkt ook niet hoe het zou moeten, en deftige info is er niet te vinden.
En hun klantendienst heeft ook 9 op 10 geen antwoord, " als je ze al aan de lijn krijgt "
Is er iemand die me kan zeggen hoe ik het adres van mijn modem kan vinden ? 😒
thx
Gij zult wel de nieuwe layout hebben.
De fout die ge krijgt is te wijten aan de nieuwe versie.
Dezelfde fout heb ik ook gehad .
Ik heb meer dan 2 maanden gewacht voor het was opgelost, ik begrijp uw frustratie.
Ik denk wel dat het bij u sneller zal in orde komen .
Dit weekend zijn er terug onderhoudswerken.
@Cylver schreef:Is er iemand die me kan zeggen hoe ik het adres van mijn modem kan vinden ? 😒
192.168.0.1 maar Telenet ondersteunt geen lokale webinterface.
Telenet is tegenwoordig over heel de lijn een teleurstelling.
Op de site werkt het onderdeel dat ik nodig heb ook niet. " beheer je thuis netwerk "
En op messenger zit ik nu al 4u te wachten op antwoord of ze er iets aan kunnen doen.
Heb je al eens geprobeerd via de Telenet app op je smartphone? Bij mij werkte het op PC niet (nu wel), maar via de app kon ik de instellingen wél doen.
Ik zit met exact hetzelfde probleem. standaardinstellingen doet precies niets.
Ik ga eens proberen een reset via de paperclip te doen (zal voor maandag zijn)
Inmiddels ben ik ook al enige tijd op de nieuwe mijn telent interface. Heb juist even geprobeerd een regel toe te voegen. Dat werkt perfekt.
Ik heb de 3de regel toegevoegd, gewoon als test. Deze liet zich ook weer probleemloos verwijderen.
Het is niet toegestaan een port (of ports) dubbel te gebruiken. Het inkomend verkeer, geaddresseerd aan [publiek IP addr]:[port] kan maar één port forwarding bestemming hebben.
PS. Een factory-rest van de HGW zal geen zin hebben. Via de mijn Telenet userinterface configureer je niet dreikt de HGW. Je verandert de config-file, die door Telenet automtisch in de HGW geplaatst wordt.
Beste, niet iedereen heeft een smart phone. En op messenger heb ik sinds gisteren middag, nog altijd geen antwoord gehad.
ik heb het zo gehad met " de diensten van Telenet " 😠
Hier nog altijd zelfde probleem ondertussen al 3 maanden. Een factory reset helpt niet, want de configuratie komt van ergens bij Telenet. Vorig jaar heb ik mijn model ingeruild voor een 1 Gigabit model en mijn volledige configuratie is overgekomen van de vorige modem.
In het verleden (jaren geleden, nog groen achter mijn oren qua networking) heb ik dus dubbele poorten geconfigureerd waardoor ik nu niets meer kan aanpassen. Straffe is dat alles wel altijd gewerkt heeft zoals ik het verwachtte, dus het systeem nam volgens mij telkens de laatste portforwarding configuratie voor een specifieke poort. Hoe kan ik Telenet deze configuratie laten resetten, zal wel zelf alle oorspronkelijke forwarding rules terug zetten zonder de foute uiteraard (gaat trouwens niet meer)? Support ticket met een S-1... nummer is nu al sinds 24/01 lopende. Al enkele keren feedback op gevraagd en maar krijg telkens als antwoord dat dossier in behandeling is.
Is redelijk frustrerend want zit voor enkele zaken nu al 3 maanden geblokkeerd.