24758
netweters
|
152468
antwoorden
|
20712
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
ik mag invullen en tabben tot ik een ons weeg, krijg de knop niet te zien. using chrome. ik ga eens andere browser testen
ik scroll helemaal tot beneden, niks te zien.
heb al meerdere regels ingevuld, volledig, helpt niet.
alle truken van de foor al geprobeerd, zelfs de broncode geinspecteerd om een submit element
Is dit opgelost ? Naam van knop hangt naturlijk af van de taal. Wijzigen in het nederlands denk ik.?
Update of gleuk ? Ik heb vandaag een derde port forwarding kunnen instellen! Getest en het werkt!
Geen bericht gerkregen dat het in orde is. Iemand anders getest ?
Ik geraak zelfs nog steeds niet op de pagina om de settings aan te passen...."Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw."
En dit al maanden.....gelukkig werkt al de rest wel 🤞
Patrick
@Bjarne schreef:We hebben van de collega's de vraag gekregen of jullie zelf jullie UPnP en DMZ-adres gewijzigd hebben onlangs?
UPnP adres wijzigen ????
Wat ik ook doe of scholen, de knop ’Wijzigen’ verschijnt niet. Geprobeerd met Chrome, Firefox en op een Android tablet. Niets , nihil , nada .
Ik begrijp niet goed waarover je het hebt. Niks aangepast. Port forwarding wijzigen onmogelijk sinds de nieuwe versie van Mijn Telenet. Het probleem is simpel: er verschijnt geen submit knop (door Herostratos aangewezen als 'Wijigen' knop) om de wijzigingen te bevestigen. Al tig keren gemeld aan de Telenet helpdesk, die steeds antwoordt dat het een gekend probleem is dat 'zo snel mogelijk zal opgelost worden'. Na 6 maanden nog niets opgelost.
Wel, wat ik doe:
In Mijn apparaten: expertinstellingen ontgrendelen. Zolang dit niet gedaan is kun je niets wijzigen.
Zolang niets aangepast is, verschijnt de knop "Wijzigen" niet. Niet nodig om naar beneden voor mij.
Wel een opmerking over mijn laatste post. Een vierde port forwarding willen toevoegen en ik heb terug "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.". Probleem is dus niet opgelost bij Telenet, ik heb alleen maar geluk gehad een paar dagen geleden een poort te kunnen toevoegen.
Bedankt voor het antwoord.
De expertinstellingen zijn uiteraard ontgrendeld, anders kan je zelfs niets wijzigen in de tabel. Ik probeerde reeds verschillende zaken: port forwarding regels verwijderen, wijzigen of bijvoegen. Dat lukt allemaal, maar nooit verschijnt er een knop 'Wijzigen' om de wijzigingen op te slaan. Als ik dan het scherm verlaat en daarna terugkeer zijn alle wijzigingen die ik invoerde verdwenen. Begrijpe wie kan hoe dat wel lukt bij u (en ook blijkbaar bij anderen zoals ik kon lezen op het Forum), en niet bij mij. Geprobeerd met Firefox, Chrome, en nu ook met Edge, geen Wijzigen knop. Ook niet op Android tablet.
Ik heb ook al opgemerkt dat bepaalde functionaliteiten (meer algemeen, niet specifiek instellingen Mijn Thuisnetwerk - bv. quasi lege schermen) niet werken op Mijn Telenet. Wat ik dan meestal doe is de websitedata (cache, cookies) van telenet.be verwijderen (het opzetten van een private browsersessie kan ook werken). In veel gevallen lost dat het probleem op. Het is het proberen waard. Je moet dan uiteraard terug inloggen.
Als toevallig UPnP aangevinkt staat en bij DMZ-adres staat iets anders dan 0 (cijfer nul), dan zit je in een conflict situatie. Ofwel zet je UPnP uit, ofwel zet je DMZ-adres op 0.
Controleer dat eerst en indien nodig verbeter en bewaar zonder andere wijzigingen aan te brengen.