38637
netweters
|
14433
gesprekken
|
14628
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Ik zou het niet aanraden om nu van "bakker" te veranderen want je gaat gegarandeerd in een Kafkaiaans verhaal terecht komen.
Je moet maar eens naar de FB pagina van TN gaan... wat een miserie !
https://www.facebook.com/telenet/community/?ref=page_internal
Ze doen zelfs de moeite niet meer om te antwoorden.
Ik overweeg ook om van bakker te veranderen maar zeker nu niet.
Of het zou moeten zijn dat de "kinderziektes" snel opgelost geraken.
Ofwel ga ik voor een modem-only oplossing maar ik durf het nu niet aan want ik ben 100 % zeker dat het verkeerd gaat aflopen.
En nu ga ik mij gedeisd houden want je weet maar nooit...
Blijf maar fijn waar je nu bent,of je zal snel terug zijn van die akelig trage koper aanbieders anno 2023.
Of FTTH moet bij jou beschikbaar zijn.
Hopelijk wordt jou probleem snel opgelost.
Allez vandaag nog wat slimmer geworden, dus sinds 22/11/22 kan ik niet meer op de instellingen van mijn modem.
Deze week toch nog eens navraag gedaan hoe het eigenlijk zit met m'n 4 klachten rond dit probleem, en vandaag volgend antwoord ontvangen:
"Hi St D , onze excuses dat we je bericht nu pas kunnen beantwoorden. Ik heb het antwoord even bekeken op je dossier en je kan geen advanced settings regelen voor een modem die deze optie niet biedt."
Jupla, dus een DOCSIS 3.1 E-ROUTER heeft volgens hen geen advanced settings meer , dan toch niet meer sinds de nieuwe layout...
Ok, als het dan geen 'advanced settings' meer zijn, geen probleem maar ik zou toch graag mijn port forwarding en mac-passthrough kunnen instellen.
Wat een zever toch allemaal
Al bij iemand terug "Thuisnetwerk" in Mijn Telenet wat voordien niet lukte al beschikbaar ?
Ik heb nog de oude interface , de grijsgroene vierkantjes (of rechthoekjes als je wil), en de beschikbaarheid van "mijn thuisnetwerk" schommelt. De ene dag wel, de andere dan weer niet, en zo jojo. Momenteel is het beschikbaar.
Hier nog steeds ng.omapi-404-errorfield
Ook kan ik "beheer je mailbox" al een paar weken niet meer gebruiken ---> "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw."
Zelfde melding als bij mij , maar "beheer je mailbox" is steeds beschikbaar gebleven.
Kan mij iemand vertellen wat de nieuwe interface meer bied dan de oude.
@robatoras schreef:Kan mij iemand vertellen wat de nieuwe interface meer bied dan de oude.
Bij mij werken alle functies gelukkig inmiddels weer, nu met de nieuwe interface. Ik heb lange tijd toegang tot de mijnthuisnetwerk moeten missen. Ik heb geen verbeteringen ontdekt ten opzichte van de oude interface.
Niets meer dan vroeger. Minstens op ps of laptop is scherm voor de portfowarding slechter. De velden voor de poortnummers kunnen wel alle mogelijk getallen krijgen maar het zichtbare deel is te klein.
Dat men de tegels veranderd door wat anders, stoort me niet, maar regelmatig veranderen om te veranderen op een deel dat technisch is, is nutteloos en storend.
Ik gun het u. Ik zou het goed vinden als het bij iedereen werkt.