De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met Telenet apps & klantendienst onbereikbaar

Beantwoorden
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... It's your fourth party! It's your third party! Primeur!

Mijn telenet email en klantenservice werkt niet meer. Ik kan ook geen enkele dienst bereiken via telefoon. Ik hoor enkel muziek en geen keuze menu meer

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: mijn emailbox werkt niet en geen enkele telenet tf nr

Tags (1)
0 Likes
10 reacties
Tomby
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dat begint te tellen! It's your fifth party! Say what?! On a roll...

Je bent niet de enige : https://www.hln.be/internet/telenet-gebruikers-klagen-over-slechte-internetverbinding-ook-problemen-...

 

Hier kan ik ook niet inloggen, dus geen Mijn Telenet, geen Webmail, geen Yelo...

danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... It's your fourth party! It's your third party! Primeur!

Alle prijsstijgingen gebeuren om de kwaliteit te verbeteren🤔😂

master-magic1
Professional Meesterweter
Berichten: 3045
It's your fifth party! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein! Topic held(in)!

“Het klopt dat we bij een aantal applicaties hinder ondervinden”, bevestigt woordvoerder Isabelle Geeraerts. “Dat heeft te maken met werken die worden uitgevoerd in het hoofdkantoor in Mechelen. Daarbij zijn technische problemen ontstaan. Er is dus geen impact van buitenaf.”

Klanten van Telenet klagen op Twitter over een slechte internetverbinding. “Heel vervelend bij thuis werken", klinkt het onder meer. Maar volgens Geeraerts zouden gebruikers probleemloos moeten kunnen surfen. “Er zijn geen algemene netwerkproblemen qua internet”, zegt ze. “Het probleem ligt wel degelijk bij de applicaties zoals Mijn Telenet, de tv-app, de Yelo app en de webmail. Niet bij het gewoon surfen op het internet.”

Hoelang de hinder nog zal aanhouden, is onduidelijk. “De oorzaak is gekend en men probeert zo snel als mogelijk het probleem te herstellen”, klinkt het.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 3774
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

@master-magic1  schreef:

“Het klopt dat we bij een aantal applicaties hinder ondervinden”, bevestigt woordvoerder Isabelle Geeraerts. “Dat heeft te maken met werken die worden uitgevoerd in het hoofdkantoor in Mechelen. Daarbij zijn technische problemen ontstaan. Er is dus geen impact van buitenaf.”

Klanten van Telenet klagen op Twitter over een slechte internetverbinding. “Heel vervelend bij thuis werken", klinkt het onder meer. Maar volgens Geeraerts zouden gebruikers probleemloos moeten kunnen surfen. “Er zijn geen algemene netwerkproblemen qua internet”, zegt ze. “Het probleem ligt wel degelijk bij de applicaties zoals Mijn Telenet, de tv-app, de Yelo app en de webmail. Niet bij het gewoon surfen op het internet.”

Hoelang de hinder nog zal aanhouden, is onduidelijk. “De oorzaak is gekend en men probeert zo snel als mogelijk het probleem te herstellen”, klinkt het.


@master-magic1 bedankt om even de officiële communicatie te delen.

 

Het zijn inderdaad de applicaties van Telenet die geïmpacteerd zijn sinds deze ochtend. Ook met het inloggen zijn er problemen, waardoor je dus niet op Mijn Telenet, Telenet Webmail of De Netweters geraakt. Uiteraard doet Telenet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak dat dit teweeg brengt! 

 

Zodra er een update is, zullen we deze hier ook delen met jullie.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 6467
Organisatietalent! Topic held(in)! Wat een systeem! Happy New Year!

Is er ook een probleem met digitale TV? Blijkbaar lukt het opnemen op een digicorder niet vandaag. Ik heb ook een probleem met een digibox die blijkbaar geen zenders vindt. Moet ik toch eens controleren.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
theok
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Twee handen vol! It's your second party! Handje vol! Je eerste full page!

Hallo,

 

kunnen deze "problemen" ook een invloed hebben op de instellingen van MyTelenet?

Mijn vriend moet namelijk bij elk bezoek aan MyTelenet opnieuw inloggen, ondanks dat zijn gebruikersnaam, zijn wachtwoord ingevuld staan, en er aangevinkt is bij "Aangemeld blijven".

Hij dient dus nog steeds telkens op "Inloggen" te klikken.

Bij mij opent het venster onmiddellijk klaar voor gebruik. 

Dank voor jullie reactie.

Theo

0 Likes
patrick37
Freshman Superweter
Berichten: 3771
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Alles op zijn plek!

@theok 

Het kan maar ik denk zelf eerder dat die elke dag de cache en cookies leeg maakt en als dat is heb je ook hetzelfde 'probleem' dat je elke keer opnieuw moet inloggen. 

Dus kijk zeker na bij je vriend of die optie niet is aangevinkt om dit elke dag te doen want dan moet idd elke dag opnieuw inloggen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
theok
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Twee handen vol! It's your second party! Handje vol! Je eerste full page!

Hallo Patrick,

 

Dank voor je logische reactie. Maar dit heb ik hem al laten controleren, en hij voert geen Cleaner programma handmatig uit. Er bestaat natuurlijk de mogelijkheid dat een CCleaner in de Windows Opstarten staat ingesteld om mee op te starten met Windows, en CCleaner kan, net als veel van die registercleaners zo ingesteld worden dat hij in de system-tray staat, en daar de instelling heeft om elke x aantal uren of dagen een sweep van het register uit te voeren.

Maar.... deze persoon heeft dit probleem ook als hij zijn Telenet-klantenservice sluit en terug opent.

Dus onmiddellijk. 

Ik zit zelf in een help-site voor computerproblemen, en ben zelf Telenet-klant, maar hier krijg ik niet zo dadelijk vat op. Of wel maakt mijn vriend er een soepje van.....

 

Ik heb hem nu nog enkele bijkomende vragen gesteld, en wacht op zijn antwoord. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Alvast bedankt voor je hulp.

Theok

 

StefaanH
Freshman Superweter
Berichten: 3187
Netweters’ orakel! Like a journalist. Jij bent een ware apostel. It's your fifth party!

@theok 

 

Uw vriend surft toevallig niet in "incognito" modus?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 3774
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

Ik zie dat er van ons uit in deze thread geen update meer werd gegeven. Maar uiteraard is de storing ondertussen opgelost, dit was het geval op 8/12. Nogmaals onze excuses voor iedereen die afgelopen dinsdag hierdoor hinder heeft ondervonden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes