Beantwoorden
Kennyv1
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Safespot app toont gezin niet

Ik zie de optie/tabblad “gezin” niet meer in de Safespot app.

dus ik kan de digitale gewoontes niet meer beheren. 

0 Likes
41 reacties
LaurenceDDW
Moderator
Een bus vol! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

Kan iemand @Kennyv1 helpen met zijn vraag over de Safespot app?😊

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewLaurence | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Kennyv1
Experienced Beetjesweter

Extra info:

ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd op zowel mijn eigen telefoon als op mijn vrouw haar telefoon. 
Het probleem blijft bestaan. Nog steeds geen tabblad met “gezin” 

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!
0 Likes
DeMMi
Expert Moderator
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Je mag voor deze vraag ook steeds contact opnemen met onze klantendienst, @Kennyv1 ! Dan kunnen we samen met jou bekijken wat er fout loopt en hier wat dieper op ingaan. 😉

We zijn bereikbaar via onze socialmediakanalen of telefonisch via het nummer 015 66 66 66! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Expert Moderator

Bjarne
Expert Moderator
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

@Kennyv1 Kan je ons even laten weten welke app-versie van Safespot je gebruikt?

Zijn er nog andere leden die dit opmerken?

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Kennyv1
Experienced Beetjesweter

IMG_9339.png

ik had gisteren ook al contact met de klantendienst. Zij hebben op afstand ook mijn modem herstart maar blijft hetzelfde  

0 Likes
karen82
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Ik heb exact hetzelfde probleem , heb dit reeds een aantal weken . Gezin is verdwenen op de app , maar ik vrees dat de instellingen nog geld waardoor ik nu geen aanpassingen kan doen . Kan ik “mijngezin “ terugkrijgen ofwel alles deleten ( en dus ook de tijdslimieten ) ?

0 Likes
Kennyv1
Experienced Beetjesweter

Ik heb de app al verwijderd van mijn telefoon en opnieuw geïnstalleerd. Blijft hetzelfde, gezin nog steeds niet zichtbaar. 
ook via gsm van mijn vrouw gedaan, hetzelfde resultaat. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@Kennyv1  Ik denk dat er een update moet komen van de app of uw account dat een bug ergens heeft.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
0 Likes
Kristof_A
Experienced Beetjesweter
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hallo 🙂

Wij hebben dit probleem ook al een tijdje met de app en dacht dat dit zichzelf zoals veel zaken wel opgelost/verdwijnen met een update, maar dit is niet het geval. 

Ook ik heb de modem als een factory reset gegeven en een andere modem gehaald, de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. 

Daarom hebben we met de klantendienst contact opgenomen maar die willen een technieker contact bij me laten opnemen voor dit probleem... 😅

Is er bij iemand dit probleem al opgelost?

Gr

0 Likes
Kristof_A
Experienced Beetjesweter

Hallo 

Wij hebben dit probleem ook al een tijdje met de app en dacht dat dit zichzelf zoals veel zaken wel opgelost/verdwijnen met een update, maar dit is niet het geval. 

Ook ik heb de modem als een factory reset gegeven en een andere modem gehaald, de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. 

Daarom hebben we met de klantendienst contact opgenomen maar die willen een technieker contact bij me laten opnemen voor dit probleem... 

Zoals andere klanten ook melden, blijven de instellingen wel actief die ingesteld staan bij gezinsleden qua tijdslimiet en kan dit niet aangepast worden waar door ze op ingestelde tijdstippen niet op internet geraken of sommige apps niet kunnen gebruiken.

Is er bij iemand dit probleem al opgelost?

Gr

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

0 Likes
Michael5
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gekregen? Ik wil geen tijd verliezen, van ik of van de chat voor iets die moet een volgende update wachten…

0 Likes
Kristof_A
Experienced Beetjesweter

Voor mij was er via een telefonische afspraak geen oplossing, de persoon aan de andere kant kon normaal de safespot app aanpassen zodat bij de toestellen de ingestelde uren weg waren maar dit lukte hem ook niet en moest hij dit doorsturen naar TBO. 
Wanneer dit daar behandeld wordt kon hij niet zeggen.