24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
Nu zijn er problemen op "Mijn Telenet"
Iemand op een verkeerd knopje geduwd? 🙂
En wat is het probleem.
Heb van gisteren de nieuwe Lay-out.
Hier werkt alles perfect.
Bovenaan alle tegels staat:
Sorry, we ondervinden momenteel technische problemen. Bel ons of bezoek onze winkel voor een oplossing.
Op een tegel klikken lukt niet.
En ik heb de nieuwe lay-out al van één van de eerste
Idem bij mij al reeds de ganse namiddag.
Oeps er ging iets mis of we ondervinden technische problemen.
Dat is al enkel maanden zo. Niets nieuws onder de zon. Zeker daardoor dat de zon zo weinig verschijnt tegenwoordig.... Het doet me denken aan de televisie van 50 jaar geleden dan kwam er ook regelmatig zo'n tekst dat er iets fout ging. Nu is het "Oeps... er ging iets verkeerd". Ze hebben er 5 jaar of meer over gesproken om hun (werkend) systeem aan te passen, hopelijk duurt het geen 5 jaar om het effectief werkend te krijgen.
Bij mij pas sinds deze namiddag.
App / mijntelenet werkte perfect, tot ineens deze namiddag.
WIFO Pods kunnen ook niet meer toegevoegd worden, plots werkt niks meer.
Als ik via de app. een diagnose wil doen krijg ik als reactie dat er iets fout is met mijn aansluiting en dat dit enkel kan opgelost worden door een technieker van Telenet. Ik begrijp dit niet want alles werkt hier perfect. Eerder nog nooit meegemaakt.
@Stadhuis2 schreef:
Als ik via de app. een diagnose wil doen krijg ik als reactie dat er iets fout is met mijn aansluiting en dat dit enkel kan opgelost worden door een technieker van Telenet. Ik begrijp dit niet want alles werkt hier perfect. Eerder nog nooit meegemaakt.
Hoi Stadhuis2, wanneer je een melding krijgt dat er een storing is op je netwerk, dan kan het ook dat er van buitenaf slechte signalen worden opgemeten. Je hebt hier zelf niet per se hinder van, maar dit kan wel storingen veroorzaken voor je omgeving. Je neemt hier dus het beste even contact voor op, dan kan je modem uitgelezen worden en kunnen we kijken of er een interventie nodig is of niet.
En de Telenet app werkt ook niet meer. Man man man, wat steken die uit bij Telenet? Prutsers.
En nu krijg ik iets meer te zien via laptop op Mijn Telenet (Google Chrome), met een nieuwe lay-out die echt spuuglelijk is. De vorige versie was al slecht en nu is het nog slechter. Daarvoor wat het veel beter. Welke "expert" hebben ze daar alweer opgezet?
Nu krijg ik de melding: Sorry, we ondervinden momenteel technische problemen. Bel ons of bezoek onze winkel voor een oplossing.
Zal ik doen, dank u wel.
Ik kan alleen maar zeggen dat er hier veel veralgemeend wordt. Het is niet zo dat er bij iedereen problemen zijn. Hier (Antwerpen) werkt alles naar behoren. Buiten de zenderlijst, maar dat was na 1 dag terug in orde. De TV app werkt ook, zowel 4G als wifi. De vernieuwde "mijn telenet" is hier al enkele weken een feit, en daar is niets mis mee. Sorry, moest mij even van het hart.
Alles uitgeprobeerd op "Mijn Telenet". Want bij mij was het ook eerst verkeerd, werd dan opgelost maar nu is het terug verkeerd met het laconieke "Oeps, er ging iets mis" tot gevolg.
Dag 2 Lay-Out alles nog in orde.
Juist nog even gekeken (9:12h), en alles is hier in orde.