24749
netweters
|
152310
antwoorden
|
20690
vragen
|
mijn telemeter rekent al een paar dagen geen verbruik aan.
nog iemand met het zelfde...
Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: telemeter
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter
Dank u wel
Ondertussen is de Telenet app ook ge-update vandaag en wordt er melding gemaakt bij de gsm nr dat het 300GB per maand is, maar nog steeds geen update in verbruik sinds 11 augustus, bij mij vernieuwd het binnenkort, hoop dat het dan ook weer werkt want is toch wel handig dat je af en toe eens kan checken.
Fluvius doet ook een aanpassing aan hun digitale meters de komende dagen en hebben dit duidelijk gemeld via mail dat er enkele dagen geen verbruik zal verwerkt worden,
zou mooi zijn als Telenet al zijn klanten ook iets laat weten daaromtrent want niet iedereen zit op netweters voor info 😉
Dat zou inderdaad wel netjes zijn als ze zouden informeren.
Je zal wel degelijk naar smallband gaan als je over je limiet gaat. Als de meter wordt gereset blijft het probleem trouwens gewoon hetzelfde. Voor de mensen die zich dit afvroegen.
@Ex-Netweter @t605128 @patrick37 @Tine10 Dit issue is momenteel nog in onderzoek.
Het is precies opgelost want ik kan mijn verbruik terug raadplegen.
lijkt me van niet, al geen verbruik geregistreerd van rond de 16de augustus. ze werken er precies heel traagjes aan
Hier werkt het wel weer heb ik gezien :
Ook nog niet geheel alles blijkbaar maar er is weer verbruik te zien. Zoals je merkt is voor vandaag nog niks te zien en van de 27ste maar de andere dagen wel.
Hier is hij volledig naar 0 gegaan. Mannekes toch.
@robinlibbrechthier ook alles op 0 gezet, de 4de vernieuwd het hier toch, geen probleem maar is toch iets merkwaardig wat er gebeurd.
klopt langs geen kanten.
Hier werkt de Telemeter eindelijk weer ...
hier ook.eventjes
Ik stel vast dat het hier bij mij ook terug in orde is.
Er is wel een ander issue opnieuw (het is ooit ook al eens gebeurd) opgedoken: er wordt mij verbruik op WiFree aangerekend terwijl ik nooit WiFree gebruik. Niet dat het mij iets kost, alles is steeds binnen het abonnement, maar het is gewoon niet correct ...